Chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:41 schreef Myraela het volgende:
Chips.
Echte snoepjes heb ik niets mee. Chocolade of koekjes vind ik wel lekker, maar als ik zelf iets zou mogen kiezen, kom ik daar nooit op uit. Ik word eerder blij van gehaktballetjes of gefrituurde kip.
Jammer. Klonk wel smakelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat is overigens geen omschrijving van mij. Verre van
Sorry, ik ben vooral zuur en bitter...quote:
Umami?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:49 schreef Myraela het volgende:
Altijd hartig, zelden zoet, bij hoge uitzondering zuur en nooit bitter.
En stoken met de ramen openquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Wasmand gekochtEn een mini kacheltje.
En gebaksvorkjes en zo'n siliconen invetkwastje.
Kan ik net als Miss taart bakken, kleren vies maken en die dan in de wasmand doen en lekker de taart eten met mijn nieuwe gebakvorkjes!
Klinkt burgerlijk hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Wasmand gekochtEn een mini kacheltje.
En gebaksvorkjes en zo'n siliconen invetkwastje.
Kan ik net als Miss taart bakken, kleren vies maken en die dan in de wasmand doen en lekker de taart eten met mijn nieuwe gebakvorkjes!
Precies! Lekker het milieu vervuilen. Nja dan maar nog een dagje minder vleesquote:
Niks mis mee. Ik ben wel zo'n tutjequote:
Waarom moet je dat bakken? Vanavond al beginnen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet op één of andere manier morgen 24 mini quiches bakken. Maar ik zit op school tot half 5 en werk vanaf half 6 tot half 11.
Uitbesteden aan Twi?quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Myraela het volgende:
Ik moet op één of andere manier morgen 24 mini quiches bakken. Maar ik zit op school tot half 5 en werk vanaf half 6 tot half 11.
Fuck het milieu. De economie, daar draait het om.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies! Lekker het milieu vervuilen. Nja dan maar nog een dagje minder vlees
[..]
Niks mis mee. Ik ben wel zo'n tutje
Leuk toch?quote:
Milieu is tegenwoordig ook economie geworden. Fairtrade, biologisch etc.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Fuck het milieu. De economie, daar draait het om.
Daarom. Lekker voor de vogeltjes stoken. Anders zit je met vochtige lucht met alle medische gevolgen van doen. En dat kost ook best wat.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Milieu is tegenwoordig ook economie geworden. Fairtrade, biologisch etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |