Wie niet?quote:
Vind je Ronaldo er tegenwoordig ook niet plastic uitzien?quote:
Alsof hij botox gebruikt bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je Ronaldo er tegenwoordig ook niet plastic uitzien?
Flips! Wat word t zondag? Alles al voorbereid voor jouw reis?quote:
Op een fluisterbootje door de Biesbosch tuffen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In het wonderschone Brabant. Ergens tussen Dordrecht en Breda
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof hij botox gebruikt bedoel je?Dan ja.
Ja, en redenen.quote:
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Flips! Wat word t zondag? Alles al voorbereid voor jouw reis?
Ik beken, heb botox in m'n handenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.
Ik vind het ook jammer. Vind het wel mooi als mannen die karakteristieke (oude) trekjes beginnen te krijgen in hun gezicht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.
quote:
Feyenoord is al weken bezig met deze pot. vandaar dat ze afgelopen zondag en over een week toch 6 punten laten liggen.... Die 3 die ze dan van ons pakken maakt ze geen kampioenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.
En alles is redelijk voorbereid inmiddels
Speciaal voor jou gedaan. Die druk...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik neem m'n opmerking van laatst terug.
Ajax en Feyenoord kunnen me gestolen worden. Zondag 16.45 uur Vitesse - AZquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.
En alles is redelijk voorbereid inmiddels
Oh je wil niet weten hoe vaak dat ik roep dat ik nog een keer met een bootje de Biesbosch in wilquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een fluisterbootje door de Biesbosch tuffen?
Sinds zeker een half jaar al aan het proefrijden. Rijden ze nu met passagiers?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:48 schreef FrauMilena het volgende:
Sinds wanneer rijden er nieuwe (rode) trams?
Miss?
Nou moet je d'r niet jaloers maken hè, lekkertjequote:
Nou geregeld danquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh je wil niet weten hoe vaak dat ik roep dat ik nog een keer met een bootje de Biesbosch in wil
Mijn beste jaar is meteen tot mijn slechtste gewordenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou moet je d'r niet jaloers maken hè, lekkertje
Mwa ik heb toch mijn twijfels hoor. Ajax speelt consequent beter en zondag beschikken ze weer over wat spelers. Maar ze spelen donderdag ook Europeesquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Feyenoord is al weken bezig met deze pot. vandaar dat ze afgelopen zondag en over een week toch 6 punten laten liggen.... Die 3 die ze dan van ons pakken maakt ze geen kampioen
Ik weet heus wel dat AZ moet. Ik zie AZ voorlopig niet veel winnen. Wederom een ploeg dat niet veel gewend is, nog niet op elkaar ingespeeld is en kansen niet goed afmaakt. Daarnaast Europees en bekerwedstrijden dus mweh. Als AZ top 10 eindigt dit seizoen dan vind ik dat knap.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord kunnen me gestolen worden. Zondag 16.45 uur Vitesse - AZ
Tram 2 Leidsehage, met passagiers ja.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds zeker een half jaar al aan het proefrijden. Rijden ze nu met passagiers?
Niiiicequote:Op dinsdag 3 november 2015 16:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tram 2 Leidschenhage, met passagiers ja.
Tof dat jij die taak op je hebt genomenquote:
Je hebt er ook in gezeten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ziet er blits uit. Ook zeer bling.
Kan ik voor jou nog wat bijtekenen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tof dat jij die taak op je hebt genomen
Flips heeft er kijk opquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik heb toch mijn twijfels hoor. Ajax speelt consequent beter en zondag beschikken ze weer over wat spelers. Maar ze spelen donderdag ook EuropeesEn het maakt ze idd geen kampioen, het zorgt er wel voor dat Ajax minder 'los' komt te staan van Feyenoord.
maar dit is r&P en geen vbl
Mag ik ook een keerquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou moet je d'r niet jaloers maken hè, lekkertje
Nee, het lukt me maar niet om een date te krijgen. Ik schrik mannen af ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kan ik voor jou nog wat bijtekenen?
Pijnlijk, maar waarquote:
quote:
Waarom ben je dat nog niet vergeten?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar goed, jouw stokjes bij een fatsoenlijk Japans restaurant?
/noteert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag hem boven rijden op CS, heb er niet ingezeten. Wel in tram 17.
Daarom vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, het lukt me maar niet om een date te krijgen. Ik schrik mannen af ofzo?
Ik gun het je van hartequote:
Omdat ik alles wat ook maar enige link met Japan heeft onthoud.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom ben je dat nog niet vergeten?
En waarom heb je alleen interesse in mijn stokjes en nie tin mijn, laat ik eens wat noemen, frisse gezicht?quote:
Is mijn Duitsland jouw Japan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik alles wat ook maar enige link met Japan heeft onthoud.
Been there, done that.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte
Zorg je goed voor hem?
Leugensquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Been there, done that.
En die willen me ook al niet.
Omdat jouw frisse gezicht inmiddels wat uitgekauwd is, en ik een mooie link kon maken tussen jouw stokjes en Japans eten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En waarom heb je alleen interesse in mijn stokjes en nie tin mijn, laat ik eens wat noemen, frisse gezicht?
Guilty as chargedquote:
Gelukkig. Ondanks de pijn in m'n hart gun ik ook hem het bestequote:
Die gun-factor van jou, wowquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig. Ondanks de pijn in m'n hart gun ik ook hem het beste
Materialisme is een gevangenisquote:
Hmm oké. Wel mooi bedacht. 8/10quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat jouw frisse gezicht inmiddels wat uitgekauwd is, en ik een mooie link kon maken tussen jouw stokjes en Japans eten.
Je hebt je dus la- ....quote:
Dankquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm oké. Wel mooi bedacht. 8/10
[..]
Je hebt je dus la- ....
Leuk!
Overrated hype is hetquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik keek zo uit naar mijn tony chocoladeletter. Maar ik proef geen marsepein.De teleurstelling is groot.
Ik trap er elke keer weer in. Ik wil alle smaakjes proberen, maar je proeft amper iets van die smaakjes.quote:
Probeer anders Rittersport. Rode verpakking, zalig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik keek zo uit naar mijn tony chocoladeletter. Maar ik proef geen marsepein.De teleurstelling is groot.
Zoiets hoopte ik inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probeer anders Rittersport. Rode verpakking, zalig.
Eens. Toch wil ik nog genoeg dingen hebbenquote:
Hng, honger.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ach jochie toch.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zit in de trein te verhongeren.
Oja die. Ik eet die reep in 15 minuten helemaal op. Maar dat is niet normaal gok ikquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Sperzieboontjes hierquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:04 schreef Myraela het volgende:
Nom. Ik ga zo courgetti eten. Even een flinke lading groenten.
Ik ben ook meer van hartig. Maar chocoladequote:Op dinsdag 3 november 2015 18:24 schreef UitStraling het volgende:
Als hartigheidsliefhebber kijk ik een beetje neer op snoepende mensen, ik vind het er zo dom en kinderachtig uitzien dat gesnoep
Heeeeel af en toe pak ik wat chocolade maar geef mij maar een vrouw die verleidelijk oesters aan het eten is in plaats van een vrouw die op de bank een zak chips of drop weg zit te kanenquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van hartig. Maar chocolade.
Chips is ook hartig. En oestersquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeel af en toe pak ik wat chocolade maar geef mij maar een vrouw die verleidelijk oesters aan het eten is in plaats van een vrouw die op de bank een zak chips of drop weg zit te kanen
quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeel af en toe pak ik wat chocolade maar geef mij maar een vrouw die verleidelijk oesters aan het eten is in plaats van een vrouw die op de bank een zak chips of drop weg zit te kanen
hahahahahahahajajquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jouw uitlatingen ook regelmatig af of je de pubertijd al ontgroeid bent.quote:Op dinsdag 3 november 2015 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge, jij kunt echt onmogelijk een dag ouder dan 18 zijn
Sommigen zijn er nooit in geweest lijkt 't welquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jouw uitlatingen ook regelmatig af of je de pubertijd al ontgroeid bent.
Chocolate chip cookiesquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:41 schreef Myraela het volgende:
Chips.
Echte snoepjes heb ik niets mee. Chocolade of koekjes vind ik wel lekker, maar als ik zelf iets zou mogen kiezen, kom ik daar nooit op uit. Ik word eerder blij van gehaktballetjes of gefrituurde kip.
Jammer. Klonk wel smakelijkquote:Op dinsdag 3 november 2015 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Dat is overigens geen omschrijving van mij. Verre van
Sorry, ik ben vooral zuur en bitter...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |