Wie niet?quote:
Vind je Ronaldo er tegenwoordig ook niet plastic uitzien?quote:
Alsof hij botox gebruikt bedoel je?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je Ronaldo er tegenwoordig ook niet plastic uitzien?
Flips! Wat word t zondag? Alles al voorbereid voor jouw reis?quote:
Op een fluisterbootje door de Biesbosch tuffen?quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
In het wonderschone Brabant. Ergens tussen Dordrecht en Breda
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof hij botox gebruikt bedoel je?Dan ja.
Ja, en redenen.quote:
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Flips! Wat word t zondag? Alles al voorbereid voor jouw reis?
Ik beken, heb botox in m'n handenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.
Ik vind het ook jammer. Vind het wel mooi als mannen die karakteristieke (oude) trekjes beginnen te krijgen in hun gezicht.quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat. Lijkt echt een trend te worden.
quote:
Feyenoord is al weken bezig met deze pot. vandaar dat ze afgelopen zondag en over een week toch 6 punten laten liggen.... Die 3 die ze dan van ons pakken maakt ze geen kampioenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.
En alles is redelijk voorbereid inmiddels
Speciaal voor jou gedaan. Die druk...quote:Op dinsdag 3 november 2015 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik neem m'n opmerking van laatst terug.
Ajax en Feyenoord kunnen me gestolen worden. Zondag 16.45 uur Vitesse - AZquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zondag wint Feyenoord als Ajax vermoeid is door hun Europese wedstrijd, sorry Rival.
En alles is redelijk voorbereid inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |