/noteert.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:00 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zag hem boven rijden op CS, heb er niet ingezeten. Wel in tram 17.
Daarom vrouwenquote:Op dinsdag 3 november 2015 16:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, het lukt me maar niet om een date te krijgen. Ik schrik mannen af ofzo?
Ik gun het je van hartequote:
Omdat ik alles wat ook maar enige link met Japan heeft onthoud.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waarom ben je dat nog niet vergeten?
En waarom heb je alleen interesse in mijn stokjes en nie tin mijn, laat ik eens wat noemen, frisse gezicht?quote:
Is mijn Duitsland jouw Japan?quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik alles wat ook maar enige link met Japan heeft onthoud.
Been there, done that.quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte
Zorg je goed voor hem?
Leugensquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Been there, done that.
En die willen me ook al niet.
Omdat jouw frisse gezicht inmiddels wat uitgekauwd is, en ik een mooie link kon maken tussen jouw stokjes en Japans eten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En waarom heb je alleen interesse in mijn stokjes en nie tin mijn, laat ik eens wat noemen, frisse gezicht?
Guilty as chargedquote:
Gelukkig. Ondanks de pijn in m'n hart gun ik ook hem het bestequote:
Die gun-factor van jou, wowquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig. Ondanks de pijn in m'n hart gun ik ook hem het beste
Materialisme is een gevangenisquote:
Hmm oké. Wel mooi bedacht. 8/10quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat jouw frisse gezicht inmiddels wat uitgekauwd is, en ik een mooie link kon maken tussen jouw stokjes en Japans eten.
Je hebt je dus la- ....quote:
Dankquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hmm oké. Wel mooi bedacht. 8/10
[..]
Je hebt je dus la- ....
Leuk!
Overrated hype is hetquote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik keek zo uit naar mijn tony chocoladeletter. Maar ik proef geen marsepein.De teleurstelling is groot.
Ik trap er elke keer weer in. Ik wil alle smaakjes proberen, maar je proeft amper iets van die smaakjes.quote:
Probeer anders Rittersport. Rode verpakking, zalig.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:08 schreef Myraela het volgende:
Ik keek zo uit naar mijn tony chocoladeletter. Maar ik proef geen marsepein.De teleurstelling is groot.
Zoiets hoopte ik inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probeer anders Rittersport. Rode verpakking, zalig.
Eens. Toch wil ik nog genoeg dingen hebbenquote:
Hng, honger.quote:Op dinsdag 3 november 2015 17:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Probeer anders Rittersport. Rode verpakking, zalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |