SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nummer 203481 die dit vraagtquote:
Hoezo helaas ?quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nummer 203481 die dit vraagt![]()
Maar nee, helaas, ben niet LR.
Is het een goed ding dat ik LR niet ben danquote:
Iedereen is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten. Lr heeft zijn kwaliteiten en jij dus ook. En 2 dezelfde personen hebben is een beetje saai. Dus het is een goed iets.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een goed ding dat ik LR niet ben dan
quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten. Lr heeft zijn kwaliteiten en jij dus ook. En 2 dezelfde personen hebben is een beetje saai. Dus het is een goed iets.
quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nummer 203481 die dit vraagt![]()
Maar nee, helaas, ben niet LR.
Jij accepteerde mijn liefde nietquote:
Etsugodquote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik vind DR leuker dan LR.
DR is heel aardig, LR was een beetje raar.
LR was grappig. Ik heb DR nog geen leuke post zien maken.quote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik vind DR leuker dan LR.
DR is heel aardig, LR was een beetje raar.
ligt aan jouquote:Op maandag 2 november 2015 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR was grappig. Ik heb DR nog geen leuke post zien maken.
Misschien dat ik volgende week een gaatje heb.quote:
ik hoor graag van jequote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week een gaatje heb.
elan wel hequote:
ja is goedquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even buikspiertjes doen en douchen. Doe je mee etsugod?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ja zo was ik toen ik het opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso geen negersquote:Op maandag 2 november 2015 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Etsu welke UI zou ik doen. Jij mag kiezen.
Beetje vroeg voor de new year blindquote:
Hij verandert hem telkens weer terug. Nu kerstblind.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor de new year blind
Beter Zware Van Nelle rokenquote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
Is wel de bom als je een tijdje lichtere shag rookt en dan weer een zware van nellequote:
Helemaal als je aan duursporten doet.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.
Zo zonde dat je vet veel traint om gezonder te worden. En wel nog aan het roken ben.
Ja inderdaad. Echt zonde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal als je aan duursporten doet.
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Echt zonde.
Mijn biertjes laat ik niet staan. Maar dat roken kan wel stoppen.
Nog daarvoor zelfs.quote:Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!
Ervoor, ertussen, erna. Bier is allesquote:
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.quote:
Komt me bekend voor, is al eens een KLBtje van langs gekomen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Die is echt goor jaquote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 2 november 2015 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.
Moest het even van me af schrijven, zit blijkbaar toch wel beetje hoogquote:
Ah kreeg je geen leuke reacties?quote:Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn act voor vandaag wel weer een beetje gehad.
Sorry opsogod.
Je kent mij. Ik kon hier weinig mee inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah kreeg je geen leuke reacties?
Het komt denk ik door de dichte mist buitenquote:Op maandag 2 november 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De reden waarom dat het geval is kunnen we niet plaatsen.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Geen dichte mist binnen?quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]dat zou kunnen. Ik vind het wel iets hebben eigenlijk.
Wel romantisch.quote:Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookZolang ik niet in de auto zit vind ik het wel leuk.
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertjequote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel heel mooi hoor straks met al die kerst etalages enz
Woehoequote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Omgomgomg, ik heb een 7 voor statistiek![]()
. Eerste tentamen binnen, jippie yess
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertje
Kan ook nu, maar ben net over een flinke kater heen. Effe houden zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.
dit moest ik ook van kauai citerenquote:
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babiesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asap
Mudbloodsquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babies
quote:Op dinsdag 3 november 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babies
Dan heeft hunnie vriend wel een hele dunne stam.quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn klasgenoten hebben zo'n enorme dirty mind he. Gaan ze een paddestoel aanzien voor een dick.
Ik heb haar nooit echt knap gevonden.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Fylax hier ?
Kijk Fylax dat was nou een jong tiener zangeresje waar je met recht op mag fappen.
Hilary Duff--- >Ariana diaree
Veel gefapt op Lizzy McGuire Mikey?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Fylax hier ?
Kijk Fylax dat was nou een jong tiener zangeresje waar je met recht op mag fappen.
Hilary Duff--- >Ariana diaree
Ik was dertien toen dat op tv wasquote:Op dinsdag 3 november 2015 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veel gefapt op Lizzy McGuire Mikey?
Vervelend! Waar heb je last van?quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet mn urine van 48 uur verzamelen en dus ook 48 uur in n fles plassen. YOLOOLOYOYO
School. Verdomme.quote:
spannend hoorquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
School. Verdomme.
Eigen projectje om te kijken of je suikerinname kunt meten door sucrose te meten in je urineeeeeeeeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
piep piep zei het kuikentjequote:
Niet gewoon je kat bij je hebbenquote:
doe airbnbgodquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet jij een chille plek om te overnachten in grunn met een mannetje/vrouwtje of 10?
Die kun je lekker flink uitwonen zonder je te schamenquote:
Zoveel?! Niet echt nee. Van der valk in Zuidbroek misschien?quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet jij een chille plek om te overnachten in grunn met een mannetje/vrouwtje of 10?
Klopt.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een spannend gesprek hadden wij zeg.
Hele eettafel trilde dus kon het niet negeren.quote:Op dinsdag 3 november 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij nam tenminste op. Kut opso niet.
Jij mag bij Etsuquote:Op dinsdag 3 november 2015 20:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wrom belde jequote:Op dinsdag 3 november 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij nam tenminste op. Kut opso niet.
Al een dikke snaak opgestoken vandaag?quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi schat.
Wat een dooie boel hier zonder fikkie en inso he
Wie weet.quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Al een dikke snaak opgestoken vandaag?
Zo meteen een pollumpje smoren eerst even patat etenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Al een dikke snaak opgestoken vandaag?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo meteen een pollumpje smoren eerst even patat eten
kunnen deze sc beter opdoekenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi schat.
Wat een dooie boel hier zonder fikkie en inso he
quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:08 schreef M4rc0 het volgende:
De oude garde kan ook een keer vervangen worden
BAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ben jij lid van:
[ afbeelding ]
of van:
[ afbeelding ]
ik open geen nieuwequote:Op dinsdag 3 november 2015 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
correct
1 topic per dag wat een armoede
de rode vlekken zitten nog in het tapijtquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al eens gebeurd, bijna. 5 FOK!kers op bezoek.
dat tapijt is wegquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de rode vlekken zitten nog in het tapijt
begint het met een p?quote:Op dinsdag 3 november 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
nu nog een nieuwe bank
dat heeft een niet te noemen FOK!ker ook kapot gemaakt
dit niet wetenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Rode vlekken hmm? Wat voor barbaarse dingen hebben jullie gedaan
wijnvlekquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Rode vlekken hmm? Wat voor barbaarse dingen hebben jullie gedaan
Ha kneusquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
ik ben m'n muntplant vergeten water te geven deze week
kale koppen niet te stoppenquote:Op dinsdag 3 november 2015 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wijn
[..]
Je bent bijna 30, kalende kop bedoel je
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ie weer onder zijn kloon adorabelle post.
ik ben veel vrouwelijker dan adorabelle ooit zal wordenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer ie weer onder zijn kloon adorabelle post.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben veel vrouwelijker dan adorabelle ooit zal worden
Aww thanksquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben veel vrouwelijker dan adorabelle ooit zal worden
ik ben volledig in touch met m'n feminine sidequote:Op dinsdag 3 november 2015 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aww thanks
[..]weet niet of dat nou een compliment voor jou is.
een beetje gay is okayquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben volledig in touch met m'n feminine side
Nu alleen nog in touch komen met gelijk gestemde?quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben volledig in touch met m'n feminine side
Hemhaarquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Tjacka het volgende:
adobarelle was een leuke user
ik beschermde haar als mod
Na, vind het wel gezellig in de kast. Best nog wel ruim hier!quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer komen DR en dingens uit de kast dan.
We krijgen steeds minder keus.
vond er geen reet (hihi) aanquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Tjacka het volgende:
adobarelle was een leuke user
ik beschermde haar als mod
Gewoon andere SC opzoeken. Dan vergroot je de keuze weerquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Wanneer komen DR en dingens uit de kast dan.
We krijgen steeds minder keus.
Ik moest uit een kluis verdommequote:Op dinsdag 3 november 2015 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na, vind het wel gezellig in de kast. Best nog wel ruim hier!
Hijzij heeft toch nog geen operatie gehad?quote:
Ff naar de homo scquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon andere SC opzoeken. Dan vergroot je de keuze weerniet dat ik je hier weg wil hebben of zo
Het was wel al een stompje dacht ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest uit een kluis verdomme
[..]
Hijzij heeft toch nog geen operatie gehad?
Ik ben een zeer interessante jongen.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon andere SC opzoeken. Dan vergroot je de keuze weerniet dat ik je hier weg wil hebben of zo
Ik ben een visuele denker. Dit is niet goedquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was wel al een stompje dacht ik.
Daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar de enige twee vormen van hemhaar zijn shemal of haar op hem.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moest uit een kluis verdomme
[..]
Hijzij heeft toch nog geen operatie gehad?
vind bijna niets meer leuk op de foksquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet eens een leuke user.
Hemhaar k byequote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar durf ik geen uitspraken over te doen, maar de enige twee vormen van hemhaar zijn shemal of haar op hem.
Dat zal vast voor sommige mensenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een zeer interessante jongen.
Sorry not sorryquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een visuele denker. Dit is niet goed
Ik kom er wel veel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind bijna niets meer leuk op de foks
kom er ook nog bar weinig vergeleken met een tijdje terug
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal vast voor sommige mensen
[..]
Sorry not sorry
ik heb het tegenwoordig drukquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kom er wel veel.
Maar dat is puur omdat ik anders niet weet wat ik moet doen.
k snap niks van deze postquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik dacht tjacka belt mij weer door zn naam. Iemand anders heeft jouw naam overgenomen
Jij weer wel hé.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig druk
en ik zit onder de plak geloof ik
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik dacht tjacka belt mij weer door zn naam. Iemand anders heeft jouw naam overgenomen
oh lezen hier zoveel mensen mee danquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zei het zelf in de sc ik zei niks
ik denk niet dat tjacka mijn nummer heeft, al kun je die ook op andere manieren vinden zonder het aan mij te vragenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Belt tjacka jou ook voor zwoele gesprekjes
ik heb geen interesse in je nummer sorryquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat tjacka mijn nummer heeft, al kun je die ook op andere manieren vinden zonder het aan mij te vragen
voor meer info over dit onderwerp kun je supersof altijd dm'en
Awww. Als wp hier was dan had die mijn nummer nu aangeboden voor 5 euroquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen interesse in je nummer sorry
alleen in die van flippie
ik bied 10quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Als wp hier was dan had die mijn nummer nu aangeboden voor 5 euro
oquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen interesse in je nummer sorry
alleen in die van flippie
vaseline al klaar gezetquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je al zin in je anale vernedering van zondag
Tjacka pls.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gaan jullie daar verliezen hé.
Zo zin in.
ik ben waarschijnlijk niet eens thuis en ook niet in het stadionquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gaan jullie daar verliezen hé.
Zo zin in.
hahahahahquote:
ik al 10 maandan niet omgquote:
hoe lang is het nuquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik al 10 maandan niet omg
of 7
weet niet meer
Mijn laatste knipbeurt dateert alweer uit juniquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik al 10 maandan niet omg
of 7
weet niet meer
Precies op tijdquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mortie weer eens lekker gek?
ik mag jou niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet mortie weer eens lekker gek?
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak een bus pringles er bij als ik die zou hebben
Ja best langquote:
Damn, nu heb ik zin in tuc's omdat ik die wel in huis heb maar geen pringelsquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak een bus pringles er bij als ik die zou hebben
gefeliciteerd nog johanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |