SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nummer 203481 die dit vraagtquote:
Hoezo helaas ?quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nummer 203481 die dit vraagt![]()
Maar nee, helaas, ben niet LR.
Is het een goed ding dat ik LR niet ben danquote:
Iedereen is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten. Lr heeft zijn kwaliteiten en jij dus ook. En 2 dezelfde personen hebben is een beetje saai. Dus het is een goed iets.quote:Op maandag 2 november 2015 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is het een goed ding dat ik LR niet ben dan
quote:Op maandag 2 november 2015 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iedereen is uniek en heeft zijn eigen kwaliteiten. Lr heeft zijn kwaliteiten en jij dus ook. En 2 dezelfde personen hebben is een beetje saai. Dus het is een goed iets.
quote:Op maandag 2 november 2015 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nummer 203481 die dit vraagt![]()
Maar nee, helaas, ben niet LR.
Jij accepteerde mijn liefde nietquote:
Etsugodquote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik vind DR leuker dan LR.
DR is heel aardig, LR was een beetje raar.
LR was grappig. Ik heb DR nog geen leuke post zien maken.quote:Op maandag 2 november 2015 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik vind DR leuker dan LR.
DR is heel aardig, LR was een beetje raar.
ligt aan jouquote:Op maandag 2 november 2015 20:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
LR was grappig. Ik heb DR nog geen leuke post zien maken.
Misschien dat ik volgende week een gaatje heb.quote:
ik hoor graag van jequote:Op maandag 2 november 2015 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week een gaatje heb.
elan wel hequote:
ja is goedquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even buikspiertjes doen en douchen. Doe je mee etsugod?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ja zo was ik toen ik het opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso geen negersquote:Op maandag 2 november 2015 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Etsu welke UI zou ik doen. Jij mag kiezen.
Beetje vroeg voor de new year blindquote:
Hij verandert hem telkens weer terug. Nu kerstblind.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor de new year blind
Beter Zware Van Nelle rokenquote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
Is wel de bom als je een tijdje lichtere shag rookt en dan weer een zware van nellequote:
Helemaal als je aan duursporten doet.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.
Zo zonde dat je vet veel traint om gezonder te worden. En wel nog aan het roken ben.
Ja inderdaad. Echt zonde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal als je aan duursporten doet.
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Echt zonde.
Mijn biertjes laat ik niet staan. Maar dat roken kan wel stoppen.
Nog daarvoor zelfs.quote:Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!
Ervoor, ertussen, erna. Bier is allesquote:
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.quote:
Komt me bekend voor, is al eens een KLBtje van langs gekomen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Die is echt goor jaquote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 2 november 2015 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.
Moest het even van me af schrijven, zit blijkbaar toch wel beetje hoogquote:
Ah kreeg je geen leuke reacties?quote:Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn act voor vandaag wel weer een beetje gehad.
Sorry opsogod.
Je kent mij. Ik kon hier weinig mee inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah kreeg je geen leuke reacties?
Het komt denk ik door de dichte mist buitenquote:Op maandag 2 november 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De reden waarom dat het geval is kunnen we niet plaatsen.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Geen dichte mist binnen?quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]dat zou kunnen. Ik vind het wel iets hebben eigenlijk.
Wel romantisch.quote:Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookZolang ik niet in de auto zit vind ik het wel leuk.
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertjequote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel heel mooi hoor straks met al die kerst etalages enz
Woehoequote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Omgomgomg, ik heb een 7 voor statistiek![]()
. Eerste tentamen binnen, jippie yess
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertje
Kan ook nu, maar ben net over een flinke kater heen. Effe houden zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.
dit moest ik ook van kauai citerenquote:
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babiesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asap
Mudbloodsquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |