Het komt denk ik door de dichte mist buitenquote:Op maandag 2 november 2015 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De reden waarom dat het geval is kunnen we niet plaatsen.
quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Geen dichte mist binnen?quote:Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het komt denk ik door de dichte mist buiten.
Ik ookquote:Op maandag 2 november 2015 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]dat zou kunnen. Ik vind het wel iets hebben eigenlijk.
Wel romantisch.quote:Op maandag 2 november 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ookZolang ik niet in de auto zit vind ik het wel leuk.
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertjequote:Op maandag 2 november 2015 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel heel mooi hoor straks met al die kerst etalages enz
Woehoequote:Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Omgomgomg, ik heb een 7 voor statistiek![]()
. Eerste tentamen binnen, jippie yess
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.quote:Op maandag 2 november 2015 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel mooi als je straks lekker warm binnen kunt zitten met een lekker koud biertje
Kan ook nu, maar ben net over een flinke kater heen. Effe houden zo.quote:Op dinsdag 3 november 2015 00:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan nu toch ook? Of heb je je nuon vergeten te betalen.
dit moest ik ook van kauai citerenquote:
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babiesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asap
Mudbloodsquote:Op dinsdag 3 november 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig sherlock ik af en toe op mixed babies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |