ja is goedquote:Op maandag 2 november 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga even buikspiertjes doen en douchen. Doe je mee etsugod?
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
quote:Op maandag 2 november 2015 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow. Wooooow. Ik kreeg een appje alleen het was voor iemand anders bedoeld.![]()
heb oogaids nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 2 november 2015 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ja zo was ik toen ik het opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso geen negersquote:Op maandag 2 november 2015 20:47 schreef Tjacka het volgende:
Etsu welke UI zou ik doen. Jij mag kiezen.
Beetje vroeg voor de new year blindquote:
Hij verandert hem telkens weer terug. Nu kerstblind.quote:Op maandag 2 november 2015 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor de new year blind
Beter Zware Van Nelle rokenquote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.quote:Op maandag 2 november 2015 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
Heb vandaag lichtere shag gekocht, maar ik proef bijna niets meer en na iedere sigaret heb ik meteen weer zin in een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |