Helemaal als je aan duursporten doet.quote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook een sigaret of drie gerookt. Moet echt stoppen.
Zo zonde dat je vet veel traint om gezonder te worden. En wel nog aan het roken ben.
Ja inderdaad. Echt zonde.quote:Op maandag 2 november 2015 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal als je aan duursporten doet.
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!quote:Op maandag 2 november 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Echt zonde.
Mijn biertjes laat ik niet staan. Maar dat roken kan wel stoppen.
Nog daarvoor zelfs.quote:Op maandag 2 november 2015 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso bier is een primaire levensbehoefte!
Ervoor, ertussen, erna. Bier is allesquote:
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.quote:
Komt me bekend voor, is al eens een KLBtje van langs gekomen.quote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Die is echt goor jaquote:Op maandag 2 november 2015 22:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lays cheese fondue smaakt en ruikt naar zweet voeten.
Dit boeit echt niemand.quote:Op maandag 2 november 2015 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wordt op den duur wel verwarrend als je de UI van andere blijft gebruiken. Ga zometeen op je reageren met de gedachte dat je iemand anders bent.
Moest het even van me af schrijven, zit blijkbaar toch wel beetje hoogquote:
Ah kreeg je geen leuke reacties?quote:Op maandag 2 november 2015 22:49 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn act voor vandaag wel weer een beetje gehad.
Sorry opsogod.
Je kent mij. Ik kon hier weinig mee inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2015 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah kreeg je geen leuke reacties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |