k snap niks van deze postquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik dacht tjacka belt mij weer door zn naam. Iemand anders heeft jouw naam overgenomen
Jij weer wel hé.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het tegenwoordig druk
en ik zit onder de plak geloof ik
quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd ik dacht tjacka belt mij weer door zn naam. Iemand anders heeft jouw naam overgenomen
oh lezen hier zoveel mensen mee danquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij zei het zelf in de sc ik zei niks
ik denk niet dat tjacka mijn nummer heeft, al kun je die ook op andere manieren vinden zonder het aan mij te vragenquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Belt tjacka jou ook voor zwoele gesprekjes
ik heb geen interesse in je nummer sorryquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat tjacka mijn nummer heeft, al kun je die ook op andere manieren vinden zonder het aan mij te vragen
voor meer info over dit onderwerp kun je supersof altijd dm'en
Awww. Als wp hier was dan had die mijn nummer nu aangeboden voor 5 euroquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen interesse in je nummer sorry
alleen in die van flippie
ik bied 10quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awww. Als wp hier was dan had die mijn nummer nu aangeboden voor 5 euro
oquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb geen interesse in je nummer sorry
alleen in die van flippie
vaseline al klaar gezetquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je al zin in je anale vernedering van zondag
Tjacka pls.quote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gaan jullie daar verliezen hé.
Zo zin in.
ik ben waarschijnlijk niet eens thuis en ook niet in het stadionquote:Op dinsdag 3 november 2015 23:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat gaan jullie daar verliezen hé.
Zo zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |