Wegblijven danquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vergeet ik een keer dat Ajax op zaterdag moet spelen, is het al 3-0 na 30 minuten
Gaat hem niet worden inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:16 schreef S0nic het volgende:
Sinkgraven gaat zo toch echt de route van Andersen volgen.
Hij was maar 7 miljoen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:16 schreef S0nic het volgende:
Sinkgraven gaat zo toch echt de route van Andersen volgen.
vind Sinkgraven niet onaardig spelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:15 schreef Saekerhett het volgende:
Fischer en Sinkgraven spelen trouwens als vanouds weer bijzonder kut.
Elke keer als ik me dit realiseer valt er een steen in mijn maag.quote:
Geef maarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Dit blijft 3-0, geef ik je op een briefje.
Blijft belachelijk inderdaad deze paniekaankoopquote:
waar blijft dat briefje?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Pics.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Wat zegt hij dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
bianconeri loopt constant tegen me te janken via dm.
Dat moet gezellig zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
laat maar zienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Wil hij met je afspreken?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
"Kent u Jezus al?"quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Doet hij mee?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer gaat El Ghazi nou eens scoren
DM openbaar maken. TR.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat ik een laster campagne tegen hem voer ofzo![]()
Heb twee keer een grapje gemaakt naar aanleiding van de persoonlijke informatie die ik kreeg over hem. Maar die is dan ook gewoon teringgrappig.
Je wilt niet weten hoe erg hij loopt te janken.
Helaas wel..quote:
Dat wil ik wel degelijk wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb twee keer een grapje gemaakt naar aanleiding van de persoonlijke informatie die ik kreeg over hem. Maar die is dan ook gewoon teringgrappig.
Maar dm is toch wat andersquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
PM is niet voor niks private message
Roda verdedigingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gfycat.com/LimitedQueasyIncatern
http://gfycat.com/PersonalCluelessJavalina
http://gfycat.com/HighPoisedHyrax
De 1-0, 2-0 en 3-0
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0, 2-0 en 3-0
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Feyenoord speelde gelijk tegen ze
Hé thanks. topper.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0, 2-0 en 3-0
Liefquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De 1-0, 2-0 en 3-0
Uiteraard. Hoewel het de laatste tijd meevalt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
winnen ze vast weer met 2-1 tegen PSV
Graag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
winnen ze vast weer met 2-1 tegen PSV
Gewoon vastbinden en eraf scheren ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:28 schreef Kopsterk het volgende:
Als ik een teamgenoot van deze gozer was, zou ik constant de neiging hebben dat achterlijke kapsel eraf te halen
Oei, DM openbaar maken, dit wordt een ban!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gij bent zikir ginne maagd mir!?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen die wang aan jongen. Konijntje kende ook doen.
Dat is Fresku tochquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen die wang aan jongen. Konijntje kende ook doen.
Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Toch heerlijk dat je als supporter Ajax kan kijken zonder ergens voor te hoeven vrezen
IK MAAK RIEMEN NIGGERquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapte rapper
Andere supporters kijken over het algemeen toch wat minder gespannen naar Ajax lijkt mij zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?
Voor goed spel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?
Ja dus? Ik snap je punt niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andere supporters kijken over het algemeen toch wat minder gespannen naar Ajax lijkt mij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door KingRoland op 31-10-2015 20:43:07 ]
Laat ik het anders zeggen: als ik straks naar PSV kijk maakt het me echt geen reet uit, als Ajax met een krappe 1-0 de rust in gaat zit ik toch nog niet helemaal gemakkelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dus? Ik snap je punt niet helemaal denk ikIk kijk minder gespannen naar Ajax omdat ik niet voor ajax ben?
Zo'n kneusje die weer niet normaal kan doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapte rapper
Tot zo na de reclame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Zegt Helene ook wel eens wat daar aan tafel?
Tsjah dat varieert toch nogal? Beetje de vorm van de dag, over 3 weken kan Ajax wel weer in een vorm steken dat je blij bent als je 1-0 wint van Roda. Tuurlijk is het prima dat ze winnen van Roda, maar tegen Feyenoord hebben ze zo ongeveer geen uitgespeelde kans gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: als ik straks naar PSV kijk maakt het me echt geen reet uit, als Ajax met een krappe 1-0 de rust in gaat zit ik toch nog niet helemaal gemakkelijk
Net nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Zegt Helene ook wel eens wat daar aan tafel?
Ik wil gewoon zeggen dat ik deze wedstrijd op mijn gemakje kan kijken, zonder me zorgen te hoeven maken over een eventuele late gelijkmaker ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah dat varieert toch nogal? Beetje de vorm van de dag, over 3 weken kan Ajax wel weer in een vorm steken dat je blij bent als je 1-0 wint van Roda. Tuurlijk is het prima dat ze winnen van Roda, maar tegen Feyenoord hebben ze zo ongeveer geen uitgespeelde kans gehad.
En die ook praat met de woordenschat van een kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n kneusje die weer niet normaal kan doen?
Weet ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zeggen dat ik deze wedstrijd op mijn gemakje kan kijken, zonder me zorgen te hoeven maken over een eventuele late gelijkmaker ofzo
Dan halen we het 200e deel ook wel vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga elke fout van Narsingh hier bijhouden.
is toch ook mooi voor die mensen daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een feest omdat de kampioen langs komt.
Ik moet ook op kunstgras morgen, terwijl ik juist kan genieten van een heerlijke sliding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Brammess het volgende:
ik moest vandaag een sliding op kunstgras doen, mijn hele been ligt nu open.
Oud kunstgras. Op moderne velden gebeurt dat niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Brammess het volgende:
ik moest vandaag een sliding op kunstgras doen, mijn hele been ligt nu open.
Geen lichtshow helaas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een feest omdat de kampioen langs komt.
tja en bij onze VV ligt er ook al kunstgras dat 10 jaar oud is en dat is inmiddels al steenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik moet ook op kunstgras morgen, terwijl ik juist kan genieten van een heerlijke sliding.
jep, zitten heerlijke velden tussen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oud kunstgras. Op moderne velden gebeurt dat niet meer.
Het is vrij mistig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet gaat hierna het verkeer regelen of zo? Dat shirt kan toch niet...
10 speelminuten alsnogquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft altijd een half uur de tijd nodig.
Dat weet je niet, het is immers avond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Roda beleeft geen topmiddag
Dat zou dan ook vreemd zijn om 9 uur 's avondsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
kopsterk is goed in stalken, vraag dat maar aan bianconeiriquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet je niet, het is immers avond.
Wanneer heb je als rechtsback van Roda wél een topmiddag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Drukke dag gehad vandaag, maar alles goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe staat het leven erbij? Al zin in morgen 12:30?
Hallo KingRolandquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg gek zijn als ze dat niet deden tegen De Graafschap.
Dat klinkt toch meer dan prima, al hoop ik met je mee op een verrassingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke dag gehad vandaag, maar alles goed!
Morgenochtend eerst een fotoshoot met me dochtertje en daarna naar feyenoord, ik verwacht een 0-2 nederlaag
Wat een malle jongen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik bedenk me net dat Cavaliers op een briefje gaf dat Ajax-Roda 2-0 zou blijven.
Zat hij er ff naast zeg.
Komt goed, willem 2 verspeeld punten, de graafschap ook. Hopelijk verliest cambuur ook nog even morgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt toch meer dan prima, al hoop ik met je mee op een verrassing
De Graafschap hoef je je echt geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed, willem 2 verspeeld punten, de graafschap ook. Hopelijk verliest cambuur ook nog even morgen
Is altijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn stream loopt nog steeds vrij achter.
Dat was toch ook allang bekend?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof we al kampioen zijn.
Nee die degraderen vrijwel rechtstreeks inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap hoef je je echt geen zorgen om te maken
2 assists en een goaltje nu toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens jongens, wat is Milik toch een god
Jazeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
2 assists en een goaltje nu toch?
Maar Frank moet toch weg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof we al kampioen zijn.
quote:Hi there, Due to overwhelming interest in my site we have taken it temporarily offline. We hope to be back soon after the World Cup! For urgent matters or information, please contact my managemen.
Kind regards, John Heitinga
Een eigen website hebben, dat lijkt al iets van uit de oudheid te zijn.quote:
Het wordt pas zielig als er straks 4-4 op het bord staatquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dit toch een beetje zielig voor Heitinga hoor, dat Frank het past aandurft om hem te brengen als het gewoon echt niet meer mis kan gaan
Hier:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik niet naar die site kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ADOquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen is lekker bezig vanavond, nu alleen nog Feyenoord morgen.
Moet nog wennen aan het Ajaxspel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dit toch een beetje zielig voor Heitinga hoor, dat Frank het past aandurft om hem te brengen als het gewoon echt niet meer mis kan gaan
Gijpquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Wie vond Kuyt ook alweer de beste speler uit de Eredivisie?
Zeker geen wedstrijd van De Graafschap gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat psv punten ging verspelen vandaag.
Dan snap je er dus echt geen kut van he.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat psv punten ging verspelen vandaag.
Sven van Beekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
"Frank, wissel. Trek dit niet".quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Heitinga praat bij 4-0 met zijn hand voor zijn mond.
Met zijn kuisheidsgordel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens, Straalman.
[ afbeelding ]
Sarcasmequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan snap je er dus echt geen kut van he.
Luv Uquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar snapte ik dan dus echt helemaal niets van zojuist.
Wat een faal...
Op de melodie van Blau und Weiss ein Leben lang... Heiligschennis gewoon dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
''De mooiste club.... de mooiste club van heel het land''
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind de teksten van de de Graafschap supporters erg sterk.
''De mooiste club.... de mooiste club van heel het land''
''Er is maar een club met boeren''
''Graafschap''
Vergeet niet de klassieker "JO-DUUUUHHHHHH JO-DUHHHHHH"quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.
Karim Rekik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.
Nee man. Vejinovic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik homoseksueel zou zijn dat ik voor Kenny had gekozen
Van der Weg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Viergever komt voor Johnny denk.
samequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:12 schreef Brammess het volgende:
[..]
Welke Pröpper en welke Wijnaldum?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
Haha, wat is die Pröpper slecht zeg. Vreemd dat mensen hem beter vinden dan Wijnaldum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |