De Graafschap hoef je je echt geen zorgen om te makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt goed, willem 2 verspeeld punten, de graafschap ook. Hopelijk verliest cambuur ook nog even morgen
Is altijd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn stream loopt nog steeds vrij achter.
Dat was toch ook allang bekend?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof we al kampioen zijn.
Nee die degraderen vrijwel rechtstreeks inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Graafschap hoef je je echt geen zorgen om te maken
2 assists en een goaltje nu toch?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens jongens, wat is Milik toch een god
Jazeker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
2 assists en een goaltje nu toch?
Maar Frank moet toch weg?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof we al kampioen zijn.
quote:Hi there, Due to overwhelming interest in my site we have taken it temporarily offline. We hope to be back soon after the World Cup! For urgent matters or information, please contact my managemen.
Kind regards, John Heitinga
Een eigen website hebben, dat lijkt al iets van uit de oudheid te zijn.quote:
Het wordt pas zielig als er straks 4-4 op het bord staatquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dit toch een beetje zielig voor Heitinga hoor, dat Frank het past aandurft om hem te brengen als het gewoon echt niet meer mis kan gaan
Hier:quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Erg jammer dat ik niet naar die site kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ADOquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen is lekker bezig vanavond, nu alleen nog Feyenoord morgen.
Moet nog wennen aan het Ajaxspel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:05 schreef S0nic het volgende:
Ik vind dit toch een beetje zielig voor Heitinga hoor, dat Frank het past aandurft om hem te brengen als het gewoon echt niet meer mis kan gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |