Het is vrij mistig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:51 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet gaat hierna het verkeer regelen of zo? Dat shirt kan toch niet...
10 speelminuten alsnogquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die heeft altijd een half uur de tijd nodig.
Dat weet je niet, het is immers avond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Die rechtsback van Roda beleeft geen topmiddag
Dat zou dan ook vreemd zijn om 9 uur 's avondsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
kopsterk is goed in stalken, vraag dat maar aan bianconeiriquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet je niet, het is immers avond.
Wanneer heb je als rechtsback van Roda wél een topmiddag?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Drukke dag gehad vandaag, maar alles goed!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe staat het leven erbij? Al zin in morgen 12:30?
Hallo KingRolandquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg gek zijn als ze dat niet deden tegen De Graafschap.
Dat klinkt toch meer dan prima, al hoop ik met je mee op een verrassingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Drukke dag gehad vandaag, maar alles goed!
Morgenochtend eerst een fotoshoot met me dochtertje en daarna naar feyenoord, ik verwacht een 0-2 nederlaag
Wat een malle jongen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ik bedenk me net dat Cavaliers op een briefje gaf dat Ajax-Roda 2-0 zou blijven.
Zat hij er ff naast zeg.
Komt goed, willem 2 verspeeld punten, de graafschap ook. Hopelijk verliest cambuur ook nog even morgenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klinkt toch meer dan prima, al hoop ik met je mee op een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |