Gijpquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
Wie vond Kuyt ook alweer de beste speler uit de Eredivisie?
Zeker geen wedstrijd van De Graafschap gezien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat psv punten ging verspelen vandaag.
Dan snap je er dus echt geen kut van he.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had echt gedacht dat psv punten ging verspelen vandaag.
Sven van Beekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Kopsterk het volgende:
"Frank, wissel. Trek dit niet".quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Heitinga praat bij 4-0 met zijn hand voor zijn mond.
Met zijn kuisheidsgordel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens, Straalman.
[ afbeelding ]
Sarcasmequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan snap je er dus echt geen kut van he.
Luv Uquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar snapte ik dan dus echt helemaal niets van zojuist.
Wat een faal...
Op de melodie van Blau und Weiss ein Leben lang... Heiligschennis gewoon dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
''De mooiste club.... de mooiste club van heel het land''
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind de teksten van de de Graafschap supporters erg sterk.
''De mooiste club.... de mooiste club van heel het land''
''Er is maar een club met boeren''
''Graafschap''
Vergeet niet de klassieker "JO-DUUUUHHHHHH JO-DUHHHHHH"quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.
Karim Rekik?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm, ik prefereer toch het 'JAAAAAALALALALALAAAAAAAAAAA AAAAAJAX AM-STER-DAAAAAAAAAAAAM' van de Ajacieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |