Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:33 schreef Tagliano het volgende:
Toch heerlijk dat je als supporter Ajax kan kijken zonder ergens voor te hoeven vrezen
IK MAAK RIEMEN NIGGERquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapte rapper
Andere supporters kijken over het algemeen toch wat minder gespannen naar Ajax lijkt mij zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?
Voor goed spel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waar zou je bang voor moeten zijn als andere supporter dan?
Ja dus? Ik snap je punt niet helemaal denk ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andere supporters kijken over het algemeen toch wat minder gespannen naar Ajax lijkt mij zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door KingRoland op 31-10-2015 20:43:07 ]
Laat ik het anders zeggen: als ik straks naar PSV kijk maakt het me echt geen reet uit, als Ajax met een krappe 1-0 de rust in gaat zit ik toch nog niet helemaal gemakkelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja dus? Ik snap je punt niet helemaal denk ikIk kijk minder gespannen naar Ajax omdat ik niet voor ajax ben?
Zo'n kneusje die weer niet normaal kan doen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapte rapper
Tot zo na de reclame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Zegt Helene ook wel eens wat daar aan tafel?
Tsjah dat varieert toch nogal? Beetje de vorm van de dag, over 3 weken kan Ajax wel weer in een vorm steken dat je blij bent als je 1-0 wint van Roda. Tuurlijk is het prima dat ze winnen van Roda, maar tegen Feyenoord hebben ze zo ongeveer geen uitgespeelde kans gehad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: als ik straks naar PSV kijk maakt het me echt geen reet uit, als Ajax met een krappe 1-0 de rust in gaat zit ik toch nog niet helemaal gemakkelijk
Net nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Zegt Helene ook wel eens wat daar aan tafel?
Ik wil gewoon zeggen dat ik deze wedstrijd op mijn gemakje kan kijken, zonder me zorgen te hoeven maken over een eventuele late gelijkmaker ofzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah dat varieert toch nogal? Beetje de vorm van de dag, over 3 weken kan Ajax wel weer in een vorm steken dat je blij bent als je 1-0 wint van Roda. Tuurlijk is het prima dat ze winnen van Roda, maar tegen Feyenoord hebben ze zo ongeveer geen uitgespeelde kans gehad.
En die ook praat met de woordenschat van een kleuterquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zo'n kneusje die weer niet normaal kan doen?
Weet ikquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zeggen dat ik deze wedstrijd op mijn gemakje kan kijken, zonder me zorgen te hoeven maken over een eventuele late gelijkmaker ofzo
Dan halen we het 200e deel ook wel vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga elke fout van Narsingh hier bijhouden.
is toch ook mooi voor die mensen daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een feest omdat de kampioen langs komt.
Ik moet ook op kunstgras morgen, terwijl ik juist kan genieten van een heerlijke sliding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Brammess het volgende:
ik moest vandaag een sliding op kunstgras doen, mijn hele been ligt nu open.
Oud kunstgras. Op moderne velden gebeurt dat niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Brammess het volgende:
ik moest vandaag een sliding op kunstgras doen, mijn hele been ligt nu open.
Geen lichtshow helaas.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een feest omdat de kampioen langs komt.
tja en bij onze VV ligt er ook al kunstgras dat 10 jaar oud is en dat is inmiddels al steenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik moet ook op kunstgras morgen, terwijl ik juist kan genieten van een heerlijke sliding.
jep, zitten heerlijke velden tussen hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oud kunstgras. Op moderne velden gebeurt dat niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |