opgeschoond en een waarschuwing geplaatst, thanksquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:01 schreef deadprez het volgende:
Lichtkogel gaat trouwens gewoon door over die landen waaruit joden in het verleden verjaagd zijn en waardoor dat toch zou komen.
Just sayin'
Had je maar mod moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb net even de beide OP's bekeken, die van Lichtkogel over het opgezette plan van een Coudenhove (of Caudenhove?) om de blanke Europeaan te doen verdwijnen en die draad waar de mod naar verweest, het zijn toch echt totaal verschillende invalshoeken. Het elementaire verschil: opzet en orchestratie (als dat geen Nederlands is dan moet het Nederlands worden!) vs. omstandigheden die tot dit effect leiden. Het is dus de foute beslissing geweest van die mod om die draad te sluiten. Dat is niet erg, het kan gebeuren, maar denk er eens even over na en als je dan toch het inzicht komt dat de invalshoek inderdaad geheel anders is open het dan weer. Ik ken Lichtkogel niet maar ik vind de OP eigenlijk best wel interessant al is het maar omdat het een relevante vraag is wat van wat nu gebeurt het gevolg is van bewust ingezet beleid en wat het gevolg is van overmacht. Het zijn wezenlijke vragen, het is helaas de vraag of dat ze ooit naar tevredenheid zullen worden beantwoord.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:44 schreef Dance99Vv het volgende:
Gesloten tot nader overleg in moderatie team
Commentaar in BNW FB
Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Het topic BNW / NWO - Communism By The Backdoor (Part III) is tot nader order gesloten, fok is geen platform voor nazi en extreem rechtse propaganda.
Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:48 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Zolang iemand de holocaust niet expliciet ontkent is er geen probleem?
Ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2015 00:10 schreef deadprez het volgende:
Ik had net een keilange reactie getypt gvd [ afbeelding ]
Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwamquote:Op dinsdag 10 november 2015 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Daar heb je gelijk in maar een aantal YT filmpjes en de site-link die vandaag gepost werd zijn reden tot overleg.
zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.quote:Op dinsdag 10 november 2015 13:57 schreef YuckFou het volgende:
Het is ook allemaal wel randje, maar net niet erover, alhoewel z'n bronnen wel van een onfrisse signatuur zijn, wmb mag t dichtblijven, maar ik was net lekker op dreef met het onderuit halen en ridiculiseren van zn gezwam
Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.quote:Op dinsdag 10 november 2015 08:59 schreef Chewie het volgende:
Als je dit soort onzin uit je toetsenbord kan krijgen dan ben je domweg een antisemiet en misbruik je alleen maar de term zionist
quote:
Op zaterdag 7 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:
De Joden waren absoluut niet onschuldig in het geheel en hadden na 1918 tot 1933 Duitsland aan de rand van de afgrond gebracht door het verdrag van Versailles en door het bankwezen.
En zo zijn er nog wel meer dubieuze uitspraken te vinden van lichtkogel
De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
zijn bronnen gingen wel over het randje heen, hij zelf ook al een paar keer maar dat was al wel snel gesignaleerd en geschoond.
Oh?Hij was degene die uitlokte en vér over de schreef ging.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:42 schreef jogy het volgende:
[..]
De hele discussie ging soms inderdaad het donkergrijze gebied in maar ondanks wat hij op het achterste van zijn tong had liggen hield hij zich redelijk netjes aan de regels. En hij is ook met grote regelmaat de grens over gelokt zeg maar, ook niet heel kies. Maar alles is geoorloofd in oorlog en de liefde waarschijnlijk.
Het topic is nu dicht en dat blijft het ook gewoon, het is wel weer even leuk geweest. Al is het onderwerp extreem-zionisme zeker een onderwerp wat bespreekbaar is binnen BNW. Nu nog even de balans er voor zoeken. Net als BNW geen HNW (Hoaxed New World) moet worden is ZNW (ah well, je begrijpt em wel) ook geen al te jofel idee.
Mijn excuses Villas_Rubin.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:30 schreef Villas__Rubin het volgende:
Gvd... heb ik een hele reply getikt in dat topic over NWO - communisme backdoor, issie weer gesloten. ;') Is toch helemaal niet nodig...
MIsschien was m'n reply nog best redelijk relevant voor hier ook eigenlijk,, dus ik post het gewoon alsnog:
[..]
Nou ja, feit is natuurlijk wel dat het (extremistische) zionisme iets uit een gedeeelte van de Joodse koker is, en te maken heeft met het 'supreme being'- gevoel dat gerelateerd kan worden aan passages in de Talmoed, Thora of weet ik het allemaal. De term 'Jood' is natuurlijk enorm beladen in deze wereld, maar dat is ook wel voor een gedeelte natuurlijk gewoon geestelijke conditionering die we allemaal al met de paplepel krijgen ingegoten. Aan conditionering voorbij zien bij jezelf, kan heel nuttig zijn om ruimer te zien.
We kunnen ook gewoon bij het lezen van 'de Joden', even een soort van disclaimer van binnen in acht nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 10-11-2015 15:12:06 ]There is only one religion
jup!quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming? Iedereen die nu nog denkt dat er objectief gemodereerd wordt is stekeblind. Om met een bekende Nederlander te spreken.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lees ik nou goed dat die nazi zou zijn uitgelokt, terwijl híj begon met een holocaustontkenning en iedereen die het er niet mee eens was afserveerde met een psychische tekortkoming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |