abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2015 @ 14:28:09 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157313595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

laat eens zien dat ik dat schreef?
Het is verder niet genote maar ging ongeveer als

'Ah ga pillen kopen joh, pharma is blij met mensen als jou'

Geen echte inhoud om op te reageren behalve met een 'het zit wel goed met je'.

Daarbij komt ook nog eens dat Re één van de kritische Big Pharma posters is in de reeks maar dat terzijde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157313713
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is verder niet genote maar ging ongeveer als

'Ah ga pillen kopen joh, pharma is blij met mensen als jou'
ik zei niet 'ga pillen kopen joh', ik zei wel dat bigpharma blij is met mensen zoals hem

quote:
Geen echte inhoud om op te reageren behalve met een 'het zit wel goed met je'.
dat mag ik toch vinden? het zit goed met je, dat denk ik van 90% wat hier post
dat mogen ze ook over mij denken of vinden. big deal, neem ze toch niet helemaal serieus
mag ik dat wel van hun vinden?

quote:
Daarbij komt ook nog eens dat Re één van de kritische Big Pharma posters is in de reeks maar dat terzijde.
daar heb je gelijk in :)
  woensdag 4 november 2015 @ 14:43:52 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157313878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:35 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik zei niet 'ga pillen kopen joh', ik zei wel dat bigpharma blij is met mensen zoals hem

[..]

dat mag ik toch vinden? het zit goed met je, dat denk ik van 90% wat hier post
dat mogen ze ook over mij denken of vinden. big deal, neem ze toch niet helemaal serieus
mag ik dat wel van hun vinden?
Ik heb de post nog terug kunnen snorren. Het was "neem jij nou maar pillen, dat is goed voor je (zegguh ze)"

Niet kopen nee. Boeit verder ook niet maar het voegt verder dus geen kont toe aan de reeks. Je mag het vinden maar je hoeft niet alles wat je vind ook daadwerkelijk te posten. Anders ga je Finnegans Wake maar eens lezen en weet je ook meteen hoe BNW er dan uit gaat zien.

We zijn zeker niet van het verwijderen van controversiële posts, zo lang deze discussiewaarde hebben. Een post zoals 'neem je pillen nou maar' is niet controversieel maar gewoon gemaakt om te sarren/ongenoeg te uiten/whatever. iig niet om een discussie mee gaande te houden.

quote:
[..]
daar heb je gelijk in :)
:*.
Vrijheid
pi_157313997
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb de post nog terug kunnen snorren. Het was "neem jij nou maar pillen, dat is goed voor je (zegguh ze)"
ok dan

quote:
Niet kopen nee. Boeit verder ook niet maar het voegt verder dus geen kont toe aan de reeks.
'wij van wc eend' wel?

quote:
Je mag het vinden maar je hoeft niet alles wat je vind ook daadwerkelijk te posten.
dat doe ik ook bijna nooit, dat weet jij ook wel. wanneer post ik nou? weinig dus
ik reageer alleen als men er iets van vindt, wat ik post, en ik het er niet mee eens ben

quote:
Anders ga je Finnegans Wake maar eens lezen en weet je ook meteen hoe BNW er dan uit gaat zien.
nee dank je

quote:
We zijn zeker niet van het verwijderen van controversiële posts, zo lang deze discussiewaarde hebben. Een post zoals 'neem je pillen nou maar' is niet controversieel maar gewoon gemaakt om te sarren/ongenoeg te uiten/whatever. iig niet om een discussie mee gaande te houden.
dat geldt dan voor iedereen
pi_157328125
tering dance 99vv
je kunt ook overdrijven he, met je geveeg in 9-11, je laat amper wat staan
doe eens rustig, dit werkt averechts

jogyyyy kan je er wat van zegguh?
  donderdag 5 november 2015 @ 00:48:06 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157328233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:38 schreef totnutoe het volgende:
tering dance 99vv
je kunt ook overdrijven he, met je geveeg in 9-11, je laat amper wat staan
doe eens rustig, dit werkt averechts

jogyyyy kan je er wat van zegguh?
Het was alleen nog maar hakken op elkaar , die discussie was al gevoerd, er werd niks inhoudelijks toegevoegd.
There is only one religion
pi_157328276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het was alleen nog maar hakken op elkaar , die discussie was al gevoerd, er werd niks inhoudelijks toegevoegd.
het was wel meer dan dat
er stond een compliment van mij in over de topictitel
waarom haal je dat weg? omdat het niets aan de discussie toevoegt?
origineel
laat eens gaan, alleen dat zakelijke verveelt ook,
beetje reuring mag best lijkt me
voel het eens aan, of zijn dat kinderziektes en moet je nog groeien?
kan ook
pi_157328287
Kan de 911 titel veranderd zijn ajb?
Ik denk ' 9/11:Dirty,stinking swamp of lies' beter is.
Thanks.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 november 2015 @ 00:57:53 #109
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157328346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:53 schreef Tingo het volgende:
Kan de 911 titel veranderd zijn ajb?
Ik denk ' 9/11:Dirty,stinking swamp of lies' beter is.
Thanks.
done
pi_157328386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

done
Thanks!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 07:07:27 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157328916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik vind dat je het tot nu toe prima doet. Dat had ik niet verwacht, maar ik moet toegeven dat je me positief verrast (ik post dan wel niet, maar ik lees zo af en toe wel mee).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157332429
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, als je een abonnement neemt kan je mensen negeren, heb ik ook wel eens gedaan :@.

[..]

Het grote verschil met tingo en een eventuele troll die een andere mening heeft om te zieken is dat tingo het echt gelooft. Ik heb echt nog niet een keer het idee gehad dat ie zegt wat ie zegt enkel en alleen om de rest te fucken.

Bedenk ook dat hij niet alleen staat in zijn gedachtegangen, de hele hoax conspiracy is op het internet best populair dus in dat licht gezien is het niet vreemd dat er op BNW ook een paar rondlopen, even ongeacht je mening erover. Het wekt frustratie, begrijp ik ook wel maar er is niets 'fout', het enige foute wat er uit komt is het gekift wat er uit voortvloeit en tingo is niet bepaald de enige die met enige regelmaat arrogant is met zijn mening, verschil is dat de meeste mensen een onderbouwing hebben die voor de gemiddelde mens niet heel gek overkomt omdat het in ieder geval de aanname maakt dat wat we gezien hebben ook daadwerkelijk is gebeurt (wie er verantwoordelijk voor is en hoe het is gebeurd even terzijde gelaten)
nja, laat maar ook. Je kan er als moderator nou eenmaal ook niet altijd wat aan doen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 5 november 2015 @ 12:30:29 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157332928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

nja, laat maar ook. Je kan er als moderator nou eenmaal ook niet altijd wat aan doen.
Er is wel contact gehad met tingo in de DM. Aan zijn mening kan niets gedaan worden maar wat het gedrag betreft (Van hem en naar hem) is er zeker nog wel verbetering te halen, zacht gezegd :).
Vrijheid
pi_157332994
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Er is wel contact gehad met tingo in de DM. Aan zijn mening kan niets gedaan worden maar wat het gedrag betreft (Van hem en naar hem) is er zeker nog wel verbetering te halen, zacht gezegd :).
Oh ja zeker als andere posters niet met m'n posts gaan klooien.
pi_157333953
Alleen Jogy past zo nu en dan je posts aan Tingo. Je loopt hier al jaren mee en nog steeds begrijp je fuck all van hoe een forum werkt. Een tijd terug begreep je ineens niet meer hoe je een topic aan moest maken, en nu snap je niet dat als TheGuyveer jouw quote en daarin de door jou getypte tekst iets aanpast om het punt te maken, dat er dan niet met jouw post is gekloot. De manier hoe theguyver heet deed is een manier die redelijk vaak voorkomt in praktisch elk topic. Niks om je druk over te maken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157337132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef kalinhos het volgende:
Alleen Jogy past zo nu en dan je posts aan Tingo. Je loopt hier al jaren mee en nog steeds begrijp je fuck all van hoe een forum werkt. Een tijd terug begreep je ineens niet meer hoe je een topic aan moest maken, en nu snap je niet dat als TheGuyveer jouw quote en daarin de door jou getypte tekst iets aanpast om het punt te maken, dat er dan niet met jouw post is gekloot. De manier hoe theguyver heet deed is een manier die redelijk vaak voorkomt in praktisch elk topic. Niks om je druk over te maken.
In mijne boek is dat klooijen.
Hij probeert weer slim te doen.
pi_157337584
dan klopt je boek niet.

wederom liet je zien hoe kort je lontje is.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:32:23 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef kalinhos het volgende:
dan klopt je boek niet.

wederom liet je zien hoe kort je lontje is.
Nee hoor , het is gewoon onterecht om je eigen mening onder iemand anders zijn naam te posten . Mensen die dat lezen denken dan dat Tingo iets gezegt heeft terwijl dat NIET zo is .
Het slaat nergens op en is respectloos .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157338132
Mensen met een hond en een stok ja. Zeker in BNW leest iedereen redelijk de postings.

Hell, theguyver heeft er zelfs nog bij vermeld dat hij de quote wat aan heeft gepast.

[ Bericht 5% gewijzigd door kalinhos op 05-11-2015 16:50:16 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 16:38:37 #120
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor , het is gewoon onterecht om je eigen mening onder iemand anders zijn naam te posten . Mensen die dat lezen denken dan dat Tingo iets gezegt heeft terwijl dat NIET zo is .
Het had niks met een mening te maken :')

+ wat kalinhos zegt :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 5 november 2015 @ 16:40:30 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157338264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Persoonlijk is het niet mijn ding om op deze manier een punt te maken. Doe dan een reply op die post. Dit komt wel vaker voor inderdaad. Ik heb ook wel eens 2x moeten lezen voordat ik doorhad dat het een aangepaste post betrof van een ander en niet van betreffende user zelf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:47:50 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:33 schreef kalinhos het volgende:
Mensen met een hond en een stok ja. Zeker in BNW leest iedereen redelijk de postings.

Hell, theguyver heeft er zelfs nog bij vermeld dat hij de quote wat aan heeft gepast.
Hij doet het bij meer mensen en mensen zijn daar niet van gediend , sta voor je eigen mening onder je eigen naam .
pi_157338455
houd op hoor.
Guyver zegt letterlijk onder de tekst :

zo klopt het... ;)

Als je dan nog steeds denkt dat Tingo dat gezegd heeft?

Het is echt een totaal non-issue, maar Tingo flipt er weer over.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:50:46 #124
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij doet het bij meer mensen en mensen zijn daar niet van gediend , sta voor je eigen mening onder je eigen naam .
Nogmaals, het heeft niks met een mening van wie dan ook te maken. 8)7
Mjah, Tingo kan vinden dat Bijlmer flats uit alleen beton bestaan, Guyv verbetert hem gewoon met een FEIT. En is er nog netjes over ook.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:57:40 #125
189978 controlaltdelete
pi_157338633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogmaals, het heeft niks met een mening van wie dan ook te maken. 8)7
Mjah, Tingo kan vinden dat Bijlmer flats uit alleen beton bestaan, Guyv verbetert hem gewoon met een FEIT. En is er nog netjes over ook.
Of het een verbetering is, is maar de vraag laat staan dat het een feit is. Waarom dit dan aangepast moet worden in de tekst van een ander is kneuterig en best een beetje sneaky, want het kan anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb me daar ook wel eens aan gestoord maar geen zin om daar energie in te steken. Zegt mij verder genoeg over de persoon die het doet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:01:39 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338733
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of het een verbetering is, is maar de vraag laat staan dat het een feit is. Waarom dit dan aangepast moet worden in de tekst van een ander is kneuterig en best een beetje sneaky, want het kan anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb me daar ook wel eens aan gestoord maar geen zin om daar energie in te steken. Zegt mij verder genoeg over de persoon die het doet.
Het is niet sneaky, het word er nota bene bij vermeldt. En het is nou eenmaal een feit dat de Bijlmer bestaat uit flats gebouwd met gewapend beton.

Dus het is én een verbetering, én een feit :)

Tip: lees berichten beter voor je met klinkklare onzin komt. Geld ook voor Summers en zéker voor Tingo.

quote:
19e eeuw: gewapend beton = beton met een skelet, frame van staal
20e eeuw: gewapend beton algemeen in gebruik: in Nederland bijvoorbeeld De Bijlmer, in Amsterdam Zuid-oost.
Bron
pi_157338750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Here we go again. Triest zoals BNW verpest wordt door dit soort gedoe.
pi_157338769
Stil dan. :')
  donderdag 5 november 2015 @ 17:06:58 #129
189978 controlaltdelete
pi_157338846
quote:
13s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Here we go again. Triest zoals BNW verpest wordt door dit soort gedoe.
Ik heb een totaal andere mening waardoor BNW verpest wordt. Er zijn er wel meer die er zo over denken trouwens. Daardoor wordt er steeds minder gepost door deze mensen vanwege steeds dezelfde kliek die blijven tekeer gaan zodra één van die mensen iets posten. Posten ze niet meer dan bloedt het een beetje dood en blijft alleen het koffie-en-koekje-clubje over met hier en daar wat linkjes. Bleek wel weer de laatste tijd. Het kwam weer tot leven toen Biek terug kwam maar die krijgt ook meteen zijn oren geveegd.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:09:43 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Het is niet sneaky, het word er nota bene bij vermeldt. En het is nou eenmaal een feit dat de Bijlmer bestaat uit flats gebouwd met gewapend beton.

Dus het is én een verbetering, én een feit :)

Tip: lees berichten beter voor je met klinkklare onzin komt. Geld ook voor Summers en zéker voor Tingo.
Het is wel sneaky , omgekeerd zou je ook niet willen dat ik jouw post aanpas zodat mensen de indruk krijgen dat je mijn denkbeelden deelt .
Ik stel voor dat dat stopt en iedereen een andere mening intact laat en zijn eigen mening onder zijn eigen naam post .
  donderdag 5 november 2015 @ 17:11:52 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157338950
De enige reden om een quote aan te passen van een ander is wanneer je een beetje wil sarren of wanneer er een dusdanige spelfout in zit dat je het niet aan kan zien maar dat zal hier niet het geval zijn. Dat gezegd hebbende is zoiets niet heel veel meer waard dan een 'hurdiehur wijsneus'. Al zal hier een vollopend emmertje wel de oorzaak zijn van de overtrokken reactie.
Vrijheid
  donderdag 5 november 2015 @ 17:12:09 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is wel sneaky , omgekeerd zou je ook niet willen dat ik jouw post aanpas zodat mensen de indruk krijgen dat je mijn denkbeelden deelt .
Ik stel voor dat dat stopt en iedereen een andere mening intact laat en zijn eigen mening onder zijn eigen naam post .
Het interesseert me vrij weinig wat iemand met mijn posts uithaalt. Mensen die fatsoenlijk lezen en kunnen zien dat het niet de originele post is weten wel beter. Dat is nu eenmaal binnen 2 seconden te checken :)..

Maak je niet zo druk joh :')
pi_157339070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
het word er nota bene bij vermeldt.
Als je toch verbetert, doe het dan wel een beetje met stijl ;)

'Het wordt...vermeldt
I feel kinda Locrian today
  donderdag 5 november 2015 @ 17:18:25 #134
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157339089
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef starla het volgende:

[..]

'Het wordt...vermeldt
Zat al te twijfelen. _O-

*Wacht op de oorwassing van cad* HUU SPELLING
  donderdag 5 november 2015 @ 17:28:11 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157339278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Divje het volgende:

[..]

Het interesseert me heel erg veel wat iemand met mijn posts uithaalt. Mensen die fatsoenlijk lezen en kunnen zien dat het niet de originele post is weten wel beter. Het is onrespectvol

Je hebt gelijk ^O^
  donderdag 5 november 2015 @ 17:31:05 #136
189978 controlaltdelete
pi_157339340
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef starla het volgende:

[..]

'Het wordt...vermeldt
Ja, zo moeilijk is dat niet, algemene basiskennis van grammatica stam+t met het voltooid deelwoord. Ik dacht dat je niet meer mocht aankaarten op spelfouten, of ik heb het verkeerd begrepen.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 05-11-2015 17:36:32 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 17:32:04 #137
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157339362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ^O^
  donderdag 5 november 2015 @ 17:35:11 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157339429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:32 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, dat dus en de kous is af.
Vrijheid
  donderdag 5 november 2015 @ 17:37:52 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157339490
Nu weer verder buiten (dit topic ) spelen alstublieft en anders ook.
Vrijheid
pi_157343245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb een totaal andere mening waardoor BNW verpest wordt. Er zijn er wel meer die er zo over denken trouwens. Daardoor wordt er steeds minder gepost door deze mensen vanwege steeds dezelfde kliek die blijven tekeer gaan zodra één van die mensen iets posten. Posten ze niet meer dan bloedt het een beetje dood en blijft alleen het koffie-en-koekje-clubje over met hier en daar wat linkjes. Bleek wel weer de laatste tijd. Het kwam weer tot leven toen Biek terug kwam maar die krijgt ook meteen zijn oren geveegd.
Jij hield het beeldscherim ondersteboven toen je de stats zag? :o
De postcount mag dan iets omhoog gaan bij users waar heftig op gereageerd wordt, de kwaliteit van de discussies doet dat niet per sé, komt me voor.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:58:47 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157345461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij hield het beeldscherim ondersteboven toen je de stats zag? :o
De postcount mag dan iets omhoog gaan bij users waar heftig op gereageerd wordt, de kwaliteit van de discussies doet dat niet per sé, komt me voor.
Daar heb je enigszins gelijk in en we proberen dat ook te veranderen.Maar veranderingen gaan langzaam, niet van de een op de andere dag.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:21:39 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157346384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Daar heb je enigszins gelijk in en we proberen dat ook te veranderen.Maar veranderingen gaan langzaam, niet van de een op de andere dag.
Ik ben benieuwd.
BTW mag ik nog een suggestie geven, geen post verwijderen maar aanpassen.

bijvoorbaat dank,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 november 2015 @ 21:26:24 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157346561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
BTW mag ik nog een suggestie geven, geen post verwijderen maar aanpassen.

bijvoorbaat dank,
Ik zal me best doen m.b.t. je suggestie.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:27:05 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157346591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik zal me best doen m.b.t. je suggestie.
cheerlie-groen.gif
pi_157362899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is een positievere reactie dan ik verwacht had. Waarvoor dank ^O^
Het doet me ook deugd om te zien dat je openstaat voor suggesties.
Misschien is het tijd om te overwegen of het experiment waarbij sommige users wat extra beschermd werden, niet als mislukt moet worden beschouwd. Het heeft tot gevolg gehad dat users wegliepen (Het Panama topic is in juni dichtgegaan. HRH in maart al, daar kan het plotselinge kelderen van de stats tot op de dag van vandaag niet aan geweten worden.) en ik kan me voorstellen dat het meer tolereren van bepaald gedrag van van beplaalde users er ook toe heeft geleid dat BNW juist meer het 'gekkenhoekje' wordt gevonden dan voorheen. Of dat het bekend wordt als het vriendenclubje van een stel 'complotgekkies'. Ik denk ook niet dat het zinvol is om hetzelfde publiek te willen trekken als forums die gespecialiseerd zijn op het onderwerp. Op deze plek heb je meer diversiteit, dus ook meer meningsverschil dus ook meer discussie. Dat is niet erg, zo krijgt dit subforum een eigen plek in de discussie over het samenzweringsdenken. Je moet alleen niet te bang zijn voor eigenheid.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Ik hoop van harte dat het forum mettertijd in zijn oude luister hersteld wordt. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-11-2015 17:01:43 ]
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:24:35 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157364669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Misschien is het tijd om te overwegen of het experiment waarbij sommige users wat extra beschermd werden, niet als mislukt moet worden beschouwd. Het heeft tot gevolg gehad dat users wegliepen (Het Panama topic is in juni dichtgegaan. HRH in maart al, daar kan het plotselinge kelderen van de stats tot op de dag van vandaag niet aan geweten worden.) en ik kan me voorstellen dat het meer tolereren van bepaald gedrag van van beplaalde users er ook toe heeft geleid dat BNW juist meer het 'gekkenhoekje' wordt gevonden dan voorheen. Of dat het bekend wordt als het vriendenclubje van een stel 'complotgekkies'. Ik denk ook niet dat het zinvol is om hetzelfde publiek te willen trekken als forums die gespecialiseerd zijn op het onderwerp. Op deze plek heb je meer diversiteit, dus ook meer meningsverschil dus ook meer discussie. Dat is niet erg, zo krijgt dit subforum een eigen plek in de discussie over het samenzweringsdenken. Je moet alleen niet te bang zijn voor eigenheid.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Ik hoop van harte dat het forum mettertijd in zijn oude luister hersteld wordt. :P
_O_ E_O for minister president *O*
pi_157365349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij

Je post zelden op bnw maar als er iets te klagen valt ben je er als de kippen bij . Heb je nooit kunnen betrappen op een leuke/interessante insteek over wat voor onderwerp dan ook . Je bent net een oude record lp die zichzelf maar eindeloos blijft herhalen

Het ging mis op het moment dat de mod ging toegeven aan de eisen van de users die hier niets toevoegen . Wanneer die niet wilde luisteren naar de absurde eisen werd die partijdig genoemd . Een weerwoord geven als mensen die je regelmatig stalken werd als ''verpakte sneren'' verkocht.
Hoe haal je het in je hoofd om iets terug te zegen1111!!!

Het tolereren van het gekkies heeft niet langer dan een maand geduurd. Needy als de mod is voor de goedkeuring van bepaalde users heeft die zijn beleid helemaal omgegooid. Met een vrijwel complete leegloop als gevolg

Misschien moet de mod iedereen die bekend staat als gekkie bannen. Dan kan er eindelijk normaal 'gediscussieerd' worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157365615
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij

Je post zelden op bnw maar als er iets te klagen valt ben je er als de kippen bij . Heb je nooit kunnen betrappen op een leuke/interessante insteek over wat voor onderwerp dan ook . Je bent net een oude record lp die zichzelf maar eindeloos blijft herhalen

Het ging mis op het moment dat de mod ging toegeven aan de eisen van de users die hier niets toevoegen . Wanneer die niet wilde luisteren naar de absurde eisen werd die partijdig genoemd . Een weerwoord geven als mensen die je regelmatig stalken werd als ''verpakte sneren'' verkocht.
Hoe haal je het in je hoofd om iets terug te zegen1111!!!

Het tolereren van het gekkies heeft niet langer dan een maand geduurd. Needy als de mod is voor de goedkeuring van bepaalde users heeft die zijn beleid helemaal omgegooid. Met een vrijwel complete leegloop als gevolg

Misschien moet de mod iedereen die bekend staat als gekkie bannen. Dan kan er eindelijk normaal 'gediscussieerd' worden
Voegt rellen en op de man spelen wel iets toe dan?
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:31:34 #149
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157365884
quote:

[..]

Laat ik er maar zelf op reageren, lijkt me beter. Het was tenslotte ook aan mij gericht.
Dank voor het compliment, ik ben iemand die niet in kampen of clubjes wil denken maar in personen.
Daarnaast probeer ik een ieder hier door de zelfde bril te zien.
Hoop ook dat jij weer de zin krijgt om weer gezellig mee te posten.
De tijd zal het leren of dit forum weer zijn oude luister zal krijgen en of de keuze voor mij als mod een positieve is.
Je punten zijn gehoord en veel van wat je naar voren brengt heb ik zelf ook op gewezen.
In ieder geval dank voor je reactie.
pi_157366750
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voegt rellen en op de man spelen wel iets toe dan?
Zorg er zelf voor dat er meer leven in het brouwerij komt ( waarschijnlijk teveel gevraagd)

Of pleit je voor een final solution mbt de gekkies?

Als je het zelf voor het zeggen had . Hoe zou je het oplossen?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157366881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zorg er zelf voor dat er meer leven in het brouwerij komt ( waarschijnlijk teveel gevraagd)

Of pleit je voor een final solution mbt de gekkies?

Als je het zelf voor het zeggen had . Hoe zou je het oplossen?
Final solution _O-
Het is, omdat je niet weet wat mijn bijdragen waren aan dit subhok, wrs ook niet bekend dat ik tot april hier zeer vaak aanwezig was. Vaak in charmant gezelschap.
Hoe kom je bij dit soort waanzin als ik zeg dat het discriminerende beleid contraproductief heeft gewerkt? Kun je überhaupt wel een gesprek voeren?
pi_157367488
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Final solution _O-
Het is, omdat je niet weet wat mijn bijdragen waren aan dit subhok, wrs ook niet bekend dat ik tot april hier zeer vaak aanwezig was. Vaak in charmant gezelschap.
Hoe kom je bij dit soort waanzin als ik zeg dat het discriminerende beleid contraproductief heeft gewerkt? Kun je überhaupt wel een gesprek voeren?
Je bijdrage blijft beperkt tot achter je vriendinnetjes aan lopen . En niet te vergeten hetzelfde riedeltje blijven herhalen in de fb topics

Ben je wel in staat antwoorden te geven op vragen?
pi_157367794
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 20:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je bijdrage blijft beperkt tot achter je vriendinnetjes aan lopen . En niet te vergeten hetzelfde riedeltje blijven herhalen in de fb topics

Ben je wel in staat antwoorden te geven op vragen?
Ok, ik weet voldoende. Je praat naar je verstand hebt. Maar dat geeft niet. Mijn kritiek is gehoord door degene van wie ik wilde dat die het hoorde. Ga vooral zelf verder met het leveren van van interessante en positieve bijdragen door op de persoon te spelen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:00:24 #154
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_157368052
Wegens discussie over de vitaliteit van BNW heb ik de postaantallen van BNW nader uitgelicht:

vrijdag 6 november 2015 @ 21:05:08 #155
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_157368241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:00 schreef Terecht het volgende:
Wegens discussie over de vitaliteit van BNW heb ik de postaantallen van BNW nader uitgelicht:

[ afbeelding ]
Thanks, duidelijk plaatje. Qua BNW discussie er dus weinig veranderd. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:33:24 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157369382
quote:

[ afbeelding ]
Holy crap. Bedankt, terecht. Ik had er geen idee van dat een paar reeksen zoveel impact hadden op de aantallen.
Vrijheid
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:06:51 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157370840
quote:

[..]

Het gekke is juist dat er nu geen extra bescherming is naar wie dan ook in BNW ongeacht wat hun mening is en dat lijkt niet bij iedereen even goed te vallen. Daar kan en wil ik niets aan doen eerlijk gezegd. Het is een beetje ironisch dat er buiten BNW mensen zijn die meer conspiracy minded zijn dan in BNW zelf. Voor een forum waar conspiracies juist meer bespreekbaar zouden moeten zijn dan daarbuiten is dat best jammer. Als er beschermend of discriminerend gemodereerd zou worden dan had de samenstelling van BNW qua users er heel anders uitgezien dan nu het geval is. Liever een reputatie als een gekkenhoekje dan een BNWS forum waar niet veel meer uitkomt dan een ietwat alternatievere nieuwsvergaring dan elders. Ook al zou er bij een drukkere BNW 90% onzin uitkomen en maar 10% waarheid dan nog is het geen echt probleem. Imo de pimo natuurlijk.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik ook dolgelukkig ben met dance als collega want hij heeft een inzicht waarvan ik zelfs niet wist dat ik het kwijt was geraakt. Dus dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 06-11-2015 22:25:01 ]
Vrijheid
pi_157372331
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef jogy het volgende:
Ook al zou er bij een drukkere BNW 90% onzin uitkomen en maar 10% waarheid dan nog is het geen echt probleem. Imo de pimo natuurlijk.
Is dat het officiele standpunt?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 7 november 2015 @ 00:16:08 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157374320
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Is dat het officiele standpunt?
Het is een imo. En dat staat los van de moderatie. De users maken de content. Ik zou in ieder geval een BNW willen hebben waar mensen zonder angst om afgezeken te worden hun theorie neer kunnen zetten om info te vergaren en als 90% onzin blijkt is dat geen issue want dan weten we dat in ieder geval. Ook dat is een manier van waarheidsvinding. Imo dus.
Vrijheid
  zaterdag 7 november 2015 @ 00:27:14 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157374498
quote:

[ afbeelding ]
De SC ging wel erg hard toen kinkybotsing om de hoek kwam kijken :+
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:41:07 #161
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_157377778
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Thanks, duidelijk plaatje. Qua BNW discussie er dus weinig veranderd. :)
Qua aantallen zit BNW-overig weer rond de 4000
Maar precies een jaar geleden was de trend in september/okober omhoog en nu is hij omlaag.
Wie dit leest is gek
pi_157378196
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:06 schreef jogy het volgende:

[..]

Het gekke is juist dat er nu geen extra bescherming is naar wie dan ook in BNW ongeacht wat hun mening is en dat lijkt niet bij iedereen even goed te vallen. Daar kan en wil ik niets aan doen eerlijk gezegd. Het is een beetje ironisch dat er buiten BNW mensen zijn die meer conspiracy minded zijn dan in BNW zelf. Voor een forum waar conspiracies juist meer bespreekbaar zouden moeten zijn dan daarbuiten is dat best jammer. Als er beschermend of discriminerend gemodereerd zou worden dan had de samenstelling van BNW qua users er heel anders uitgezien dan nu het geval is. Liever een reputatie als een gekkenhoekje dan een BNWS forum waar niet veel meer uitkomt dan een ietwat alternatievere nieuwsvergaring dan elders. Ook al zou er bij een drukkere BNW 90% onzin uitkomen en maar 10% waarheid dan nog is het geen echt probleem. Imo de pimo natuurlijk.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik ook dolgelukkig ben met dance als collega want hij heeft een inzicht waarvan ik zelfs niet wist dat ik het kwijt was geraakt. Dus dat.
Was dit voorheen een 'BNWS' dan, in de bloeiperiode? Zo niet, waar ben je dan bang voor? En ik meen toch echt dat je hebt gezegd dat je meer ruimte gaf aan bepaalde users, zodat ze niet weg zouden gaan. Zelfs met de woorden dat meer vrijheid voor sommigen geen beperking hoeft te zijn van de vrijheid voor anderen.
pi_157385994
BNW / WWII: The Greatest Story NEVER Told
Pure nazipropaganda en Hitlerverheerlijking. Mag zoiets gewoon op BNW?
  zaterdag 7 november 2015 @ 19:07:51 #164
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157386090
En laat dat slotje er fijn op zitten.
pi_157386124
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
BNW / WWII: The Greatest Story NEVER Told
Pure nazipropaganda en Hitlerverheerlijking. Mag zoiets gewoon op BNW?
De ts brengt het als een documentaire. Denk dat het daarom niet direct opviel.
  zaterdag 7 november 2015 @ 22:33:42 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157391360
Wat het topic van die docu betreft is er niets strafbaars aan zolang de holocaust er maar niet besproken wordt. Hij is nu even op slot en mocht ie weer open gaan (Achter nog even bespreken) dan komt er in ieder geval wel een waarschuwing in de openingspost terecht. Volgens mij, wat ik een beetje gegoogled heb bespreekt de maker dat onderdeel dus niet dus de documentaire zou gewoon besproken mogen worden.
Vrijheid
pi_157391423
dank u
pi_157391875
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
Wat het topic van die docu betreft is er niets strafbaars aan zolang de holocaust er maar niet besproken wordt. Hij is nu even op slot en mocht ie weer open gaan (Achter nog even bespreken) dan komt er in ieder geval wel een waarschuwing in de openingspost terecht. Volgens mij, wat ik een beetje gegoogled heb bespreekt de maker dat onderdeel dus niet dus de documentaire zou gewoon besproken mogen worden.
You rock :9~

Wellicht kan je een paar dingen toevoegen in de OP zodat het niet uit de hand loopt ? Het is een docu over ww2 maar dan vanuit het Duitse perspectief

Wat betekend dat er 'positieve' dingen in voorkomen zoals het economisch herstel wat er plaats vond, 6 mil banen die er gecreerd werden , de wet tegen dierenmishandeling wat ingevoerd werd , autobahn wat aangelegd werd ect

Alles wat afwijkt van de grootste evil dat ooit geleefd heeft maakt het niet automatisch 'nazipropaganda'

Zolang het gedocumenteerd kan worden en we geen wetten breken mag het blijven staan lijkt mij
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:57:14 #169
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_157393202
Ken die docu's en is eigenlijk best interesant begrijp aleen alweer niet waarom de grootste tegenstanders hem uberhauptniet gekeken hebben
condensed version

edit deze gedelete omdat ik nu begrijp dat nuance weer een probleem is [wil geen voeding geven]

[ Bericht 30% gewijzigd door DeMolay op 08-11-2015 00:07:25 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_157394857
Kan er geveegd worden in de communisme topic

Divije is weer bezig
  zondag 8 november 2015 @ 02:05:48 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157395011
Gebezemd.
Vrijheid
  zondag 8 november 2015 @ 02:19:14 #172
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157395093
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 01:40 schreef Ali_boo het volgende:
Kan er geveegd worden in de communisme topic

Divije is weer bezig
Want je mag iemand tegenwoordig niet meer aanspreken op z'n gedrag? Hoef maar te zeggen dat het stuitend is en krijg me toch een lading zooi over me heen. Fuck you Ali.
  zondag 8 november 2015 @ 04:14:00 #173
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157395352
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Want je mag iemand tegenwoordig niet meer aanspreken op z'n gedrag? Hoef maar te zeggen dat het stuitend is en krijg me toch een lading zooi over me heen. Fuck you Ali.
Er moest wel echt even gebezemd worden daar hoor. Lichtkogel is misschien wel een figuur maar volgens mij kan het echt wel een leuke zijn voor bnw. Hij werd echter vanaf zijn eerste post redelijk afgefikt, dan kan ik me ook wel voorstellen dat hij denkt dat het een stel mafkezen zijn hier. Laten we het houden op een valse start en overnieuw beginnen.
Vrijheid
  zondag 8 november 2015 @ 04:57:59 #174
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157395384
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 04:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Er moest wel echt even gebezemd worden daar hoor. Lichtkogel is misschien wel een figuur maar volgens mij kan het echt wel een leuke zijn voor bnw. Hij werd echter vanaf zijn eerste post redelijk afgefikt, dan kan ik me ook wel voorstellen dat hij denkt dat het een stel mafkezen zijn hier. Laten we het houden op een valse start en overnieuw beginnen.
Op zich niet zo vreemd met sommige van z'n als waarheid gepresenteerde stellingen en een naar holocaust ontkennen hintende post als binnenkomer. ;)
Maar de termen die gebruikt werden om mensen die tegenspraak gaven deden me denken dat deze user al wat langer op BNW rond dwaalt (of dramatisch afscheid heeft genomen O-) ). Misschien dat anderen dat ook dachten.. Het kwam iig bekend voor.
Of dat is een algemene reactie in de complotwereld natuurlijk. Zó diep zit ik er ook weer niet in :D
  zondag 8 november 2015 @ 09:01:53 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157395813
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 november 2015 19:05 schreef Reya het volgende:
Gastslotje, ter beoordeling van BNW-mods.

Ik denk dat dit gedeelte van de film genoeg zegt over de docu!

In het begin van de docu word er al heel veel informatie achterwege gelaten om Hitler ter verheerlijken, als je iets verder in de docu gaat kom je dit tegen, het is puur Antisemitisch, Nazi Propaganda en holocaust ontkenning.

de eerste paar minuten van het filmpje hierboven zegt al genoeg.

En dit is gewoon tegen het beleid van BNW ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door theguyver op 08-11-2015 09:41:38 ]
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 10:16:22 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_157396397
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik denk dat dit gedeelte van de film genoeg zegt over de docu!

In het begin van de docu word er al heel veel informatie achterwege gelaten om Hitler ter verheerlijken, als je iets verder in de docu gaat kom je dit tegen, het is puur Antisemitisch, Nazi Propaganda en holocaust ontkenning.

de eerste paar minuten van het filmpje hierboven zegt al genoeg.

En dit is gewoon tegen het beleid van BNW ;)

Dat is gewoon holocaustontkenning.
Maar blijkbaar mag dit nu allemaal gepropageerd worden op BNW .
  zondag 8 november 2015 @ 10:48:36 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157396779
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is gewoon holocaustontkenning.
Maar blijkbaar mag dit nu allemaal gepropageerd worden op BNW .
Hij is dicht gegooid en eerlijk gezegd deze mag dicht blijven ik ben al een aardig eind in de docu en Fritz Hippler of D.W. Griffith had m kunnen regiseren. dit is pure nazi propaganda niet meer en niet minder.

En het antisemitisme druipt van de user zelf ook af btw.. 9/11 topic en dergelijke.

Maar goed ik las iik even het volgende stukje op IMD over de film, heb het even in een spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door theguyver op 08-11-2015 10:54:58 ]
pi_157396841
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 04:14 schreef jogy het volgende:

[..]

De binnenkomer was ook wel raar.. een hoop bombarie en holocaustontkenning, dat nb gesloten moest worden door een gastmod. En hij krijgt alleen te horen dat hij 'effe moet dimmen' en Divje 'kan er ook wat van'? Die heb ik nooit eerder zonder reden tekeer zien gaan.
Een paar posts eerder beweerde je nog dat sommige users niet beschermd werden.. kun je dat nu nog steeds staande houden?
  zondag 8 november 2015 @ 11:05:26 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157396988
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef jogy het volgende:

Wat is dit dan Jogy?

This almost had me for the first 45 minutes or so. Sure, didn't have anywhere the production value I expected from a film with an 8.6 IMDb rating (as of 4/19/15), and some of the scenes looked as if they were stolen from other movies or documentaries--but still is seemed to be both neutral and in-depth; hard to find in a documentary about Hitler. Even if some of Hilter's atrocities and power grabs seemed to be overlooked.

Turns out it was just a ruse to draw you in, until they uncover the "truth" of WW1--Germany lost it because of the Jews. And the little known "fact" the the Jews of the world conspired to take down Germany long before Hitler turned against them.

I don't know what else to say really. It distorts facts, makes it look like Hitler was trying to protect the Jews and it is frankly antisemitic.

If you are a Neo-Nazi, holocaust denier, or simply hate Jews in general, then this "documentary" was made just for you.

If you are looking for a real documentary on Hitler's raise to power look elsewhere.

Frankly this thing should be banned--not because it's hate speech; we have to put up with that in a free society--but because it pirates so many other's works
.

Beter je huiswerk doen jogy! ;)

Ow en het helpt om het te kijken dan snap je wat deze users op IMDB bedoelen.
De meeste kritiek word door de youtube uploader verwijderd.

Persoonlijk zijn ze dom bezig geweest en hebben ze veel uit de mini serie rise of evil, en vast nog wat andere films gejat waardoor de docu geregeld van youtube word gegooid.
  zondag 8 november 2015 @ 11:08:29 #180
189978 controlaltdelete
pi_157397015
Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :) vraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
  zondag 8 november 2015 @ 11:12:01 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157397056
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :) vraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
De film zal ongetwijfeld vaak zijn verwijderd door de grote hoeveelheid copright diefstal.
Hitler: The Rise of Evil (TV Mini-Series 2003) - IMDb
de eerste 5 delen bestaat voor 50% uit gedeeltes uit deze serie
pi_157398171
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 10:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De binnenkomer was ook wel raar..
Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_157398814
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:31 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd. _O-
persoonlijke aanval...
pi_157398963
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

persoonlijke aanval...
Ach dat past mooi bij je persoonlijke obsessie.
pi_157398988
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef Divje het volgende:

[..]

En jij werd aangesproken op jouw gedrag

Dus wat is het probleem pannenkoek?
  zondag 8 november 2015 @ 13:20:52 #186
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157399128
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En jij werd aangesproken op jouw gedrag

Dus wat is het probleem pannenkoek?
Sure Ali. Door wie dan?
Jij komt hier melden dat 'Div weer bezig is' na 1! post van mij dat Lichtkogel wel ff mocht dimmen met zijn arrogante verheven gedrag.
Zodat jij weer even fijn kon trollen samen met je nieuwe nazi-lievende holocaust ontkenner. :W

Ik ga 't niet herhalen maar ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vannacht :*
pi_157399408
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ga 't niet herhalen maar ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vannacht :*
En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtig

Verder klink je heel gefrustreerd misschien helpt dit

zondag 8 november 2015 @ 13:35:16 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157399452
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtig

Verder klink je heel gefrustreerd misschien helpt dit

[ afbeelding ]
Je bent een buitengewoon irritant zuigende user :)
pi_157400423
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 13:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Je bent een buitengewoon irritant zuigende user :)
persoonlijke aanval _O-

ok ik ga stoppen nu. love you divje :D (succes zo meteen...dat meen ik niet )
  zondag 8 november 2015 @ 14:16:52 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157400449
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

persoonlijke aanval _O-

Fijne wedstrijd. :) (serieus ;) )
pi_157425787
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

persoonlijke aanval _O-

Het een is onderbouwd.. een heel verschil.
Je zou trouwens nog op mijn verwijten ingaan, maar dan wel met argumenten komen, he? Ik wacht.
Ik kan me ook herinneren dat je vond dat oudmods geen mening mochten geven.
pi_157432728
Kan deze heropend worden BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?

Het is me bekend dat er al een vluchtelingen topic loopt . Het probleem met de huidige topic is het volgende: het is een verzameling geworden van filmpjes en artikelen van migranten die zich misdragen zonder de kern van de samenzwering te bespreken . Ja het Calegri plan is in de huidige topic ook wel eens voorgekomen maar de samenzwering gaat veel dieper dan alleen dat plan . Iets waar we nauwelijks aan zijn toegekomen

Het lijkt me daarom ook beter om de huidige vluchtelingentopic te sluiten en door te gaan in een nieuwe topic . Die van Lichtkogel dus

Als Dance99Vv dit goed vind uiteraard :9 .
pi_157438268
Want het is natuurlijk een stuk minder logisch om het bestaande topic bij te sturen. |:(
  maandag 9 november 2015 @ 23:20:07 #194
395200 deadprez
One more rail
pi_157439037
Jogy, waarom blijf je die lichtkogel maar een podium geven?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 9 november 2015 @ 23:21:09 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157439067
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:25 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze heropend worden BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?

Het is me bekend dat er al een vluchtelingen topic loopt . Het probleem met de huidige topic is het volgende: het is een verzameling geworden van filmpjes en artikelen van migranten die zich misdragen zonder de kern van de samenzwering te bespreken . Ja het Calegri plan is in de huidige topic ook wel eens voorgekomen maar de samenzwering gaat veel dieper dan alleen dat plan . Iets waar we nauwelijks aan zijn toegekomen

Het lijkt me daarom ook beter om de huidige vluchtelingentopic te sluiten en door te gaan in een nieuwe topic . Die van Lichtkogel dus

Als Dance99Vv dit goed vind uiteraard :9 .
Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.
Vrijheid
  maandag 9 november 2015 @ 23:27:56 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157439272
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
Jogy, waarom blijf je die lichtkogel maar een podium geven?
Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.

Al gaat het voor onze smaak nu ook te vaak richting 'naakt racisme' zeg maar. Dus dit nieuwste topic wordt nog toegelaten mits het binnen de perken blijft. Die opmerking van 109x eruit geschopt ging bijvoorbeeld te ver met het goedpraten erachter aan.
Vrijheid
pi_157439512
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.
Het is meer iets wat in de OP thuis hoort. Nu zie je slechts probleemgevallen die zich niet weten te gedragen.De filmpjes die er niet in staat die dienen geen doel meer. Iedereen weet ondertussen dat we voorgelogen worden. En dat elke vechtpartij, aanslag en verkrachting weggezet word als 'incidentje' Terwijl deze invasie toch een hele andere doel heeft . Iets waar we tot dusver nog niet aan zijn toegekomen

Het is tijd om de volgende stap te belichten

Heb een voorkeur voor een nieuwe topic maar als je de huidige versie wil aanpassen vind ik het ook best :)
  maandag 9 november 2015 @ 23:38:34 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_157439556
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.

Al gaat het voor onze smaak nu ook te vaak richting 'naakt racisme' zeg maar. Dus dit nieuwste topic wordt nog toegelaten mits het binnen de perken blijft. Die opmerking van 109x eruit geschopt ging bijvoorbeeld te ver met het goedpraten erachter aan.
Maar dat goedpraten doet hij mijns inziens nu al drie delen lang. Hij verbergt het echter nog enigszins in het merendeel van zijn posts door over zionisme te spreken ipv het jodendom.

Uit de post die jij verwijderd hebt uit het vorige deel blijkt, naar mijn mening, juist gewoon dat het hem helemaal niet 'enkel' om het zionisme gaat, maar dat hij zich slechts enigszins binnen de mazen van de regels wil gedragen om een ban - of erger - te voorkomen. Ik vind het raar dat dit gewoon door mag gaan.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157439977
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Zet een tiet op facebook en de wereld is te klein, heb je een klein stukje achtergrond muziek in je clip die je op youtube zet en het geluid word geblokt.
Maar onthoofden en dergelijke dat kan allemaal weer prima evenals antisemitisme en hate speech.
Met andere woorden, ze bieden naar mijn mening gewoon bewust een podium voor dergelijke uitlatingen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:01:52 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_157440161
Lichtkogel gaat trouwens gewoon door over die landen waaruit joden in het verleden verjaagd zijn en waardoor dat toch zou komen.

Just sayin'
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')