abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 november 2015 @ 14:28:09 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157313595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:14 schreef totnutoe het volgende:

[..]

laat eens zien dat ik dat schreef?
Het is verder niet genote maar ging ongeveer als

'Ah ga pillen kopen joh, pharma is blij met mensen als jou'

Geen echte inhoud om op te reageren behalve met een 'het zit wel goed met je'.

Daarbij komt ook nog eens dat Re één van de kritische Big Pharma posters is in de reeks maar dat terzijde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157313713
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is verder niet genote maar ging ongeveer als

'Ah ga pillen kopen joh, pharma is blij met mensen als jou'
ik zei niet 'ga pillen kopen joh', ik zei wel dat bigpharma blij is met mensen zoals hem

quote:
Geen echte inhoud om op te reageren behalve met een 'het zit wel goed met je'.
dat mag ik toch vinden? het zit goed met je, dat denk ik van 90% wat hier post
dat mogen ze ook over mij denken of vinden. big deal, neem ze toch niet helemaal serieus
mag ik dat wel van hun vinden?

quote:
Daarbij komt ook nog eens dat Re één van de kritische Big Pharma posters is in de reeks maar dat terzijde.
daar heb je gelijk in :)
  woensdag 4 november 2015 @ 14:43:52 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157313878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:35 schreef totnutoe het volgende:

[..]

ik zei niet 'ga pillen kopen joh', ik zei wel dat bigpharma blij is met mensen zoals hem

[..]

dat mag ik toch vinden? het zit goed met je, dat denk ik van 90% wat hier post
dat mogen ze ook over mij denken of vinden. big deal, neem ze toch niet helemaal serieus
mag ik dat wel van hun vinden?
Ik heb de post nog terug kunnen snorren. Het was "neem jij nou maar pillen, dat is goed voor je (zegguh ze)"

Niet kopen nee. Boeit verder ook niet maar het voegt verder dus geen kont toe aan de reeks. Je mag het vinden maar je hoeft niet alles wat je vind ook daadwerkelijk te posten. Anders ga je Finnegans Wake maar eens lezen en weet je ook meteen hoe BNW er dan uit gaat zien.

We zijn zeker niet van het verwijderen van controversiële posts, zo lang deze discussiewaarde hebben. Een post zoals 'neem je pillen nou maar' is niet controversieel maar gewoon gemaakt om te sarren/ongenoeg te uiten/whatever. iig niet om een discussie mee gaande te houden.

quote:
[..]
daar heb je gelijk in :)
:*.
Vrijheid
pi_157313997
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb de post nog terug kunnen snorren. Het was "neem jij nou maar pillen, dat is goed voor je (zegguh ze)"
ok dan

quote:
Niet kopen nee. Boeit verder ook niet maar het voegt verder dus geen kont toe aan de reeks.
'wij van wc eend' wel?

quote:
Je mag het vinden maar je hoeft niet alles wat je vind ook daadwerkelijk te posten.
dat doe ik ook bijna nooit, dat weet jij ook wel. wanneer post ik nou? weinig dus
ik reageer alleen als men er iets van vindt, wat ik post, en ik het er niet mee eens ben

quote:
Anders ga je Finnegans Wake maar eens lezen en weet je ook meteen hoe BNW er dan uit gaat zien.
nee dank je

quote:
We zijn zeker niet van het verwijderen van controversiële posts, zo lang deze discussiewaarde hebben. Een post zoals 'neem je pillen nou maar' is niet controversieel maar gewoon gemaakt om te sarren/ongenoeg te uiten/whatever. iig niet om een discussie mee gaande te houden.
dat geldt dan voor iedereen
pi_157328125
tering dance 99vv
je kunt ook overdrijven he, met je geveeg in 9-11, je laat amper wat staan
doe eens rustig, dit werkt averechts

jogyyyy kan je er wat van zegguh?
  donderdag 5 november 2015 @ 00:48:06 #106
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157328233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:38 schreef totnutoe het volgende:
tering dance 99vv
je kunt ook overdrijven he, met je geveeg in 9-11, je laat amper wat staan
doe eens rustig, dit werkt averechts

jogyyyy kan je er wat van zegguh?
Het was alleen nog maar hakken op elkaar , die discussie was al gevoerd, er werd niks inhoudelijks toegevoegd.
There is only one religion
pi_157328276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het was alleen nog maar hakken op elkaar , die discussie was al gevoerd, er werd niks inhoudelijks toegevoegd.
het was wel meer dan dat
er stond een compliment van mij in over de topictitel
waarom haal je dat weg? omdat het niets aan de discussie toevoegt?
origineel
laat eens gaan, alleen dat zakelijke verveelt ook,
beetje reuring mag best lijkt me
voel het eens aan, of zijn dat kinderziektes en moet je nog groeien?
kan ook
pi_157328287
Kan de 911 titel veranderd zijn ajb?
Ik denk ' 9/11:Dirty,stinking swamp of lies' beter is.
Thanks.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 5 november 2015 @ 00:57:53 #109
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157328346
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:53 schreef Tingo het volgende:
Kan de 911 titel veranderd zijn ajb?
Ik denk ' 9/11:Dirty,stinking swamp of lies' beter is.
Thanks.
done
pi_157328386
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

done
Thanks!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 07:07:27 #111
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157328916
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 00:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik vind dat je het tot nu toe prima doet. Dat had ik niet verwacht, maar ik moet toegeven dat je me positief verrast (ik post dan wel niet, maar ik lees zo af en toe wel mee).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157332429
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:35 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, als je een abonnement neemt kan je mensen negeren, heb ik ook wel eens gedaan :@.

[..]

Het grote verschil met tingo en een eventuele troll die een andere mening heeft om te zieken is dat tingo het echt gelooft. Ik heb echt nog niet een keer het idee gehad dat ie zegt wat ie zegt enkel en alleen om de rest te fucken.

Bedenk ook dat hij niet alleen staat in zijn gedachtegangen, de hele hoax conspiracy is op het internet best populair dus in dat licht gezien is het niet vreemd dat er op BNW ook een paar rondlopen, even ongeacht je mening erover. Het wekt frustratie, begrijp ik ook wel maar er is niets 'fout', het enige foute wat er uit komt is het gekift wat er uit voortvloeit en tingo is niet bepaald de enige die met enige regelmaat arrogant is met zijn mening, verschil is dat de meeste mensen een onderbouwing hebben die voor de gemiddelde mens niet heel gek overkomt omdat het in ieder geval de aanname maakt dat wat we gezien hebben ook daadwerkelijk is gebeurt (wie er verantwoordelijk voor is en hoe het is gebeurd even terzijde gelaten)
nja, laat maar ook. Je kan er als moderator nou eenmaal ook niet altijd wat aan doen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 5 november 2015 @ 12:30:29 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157332928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

nja, laat maar ook. Je kan er als moderator nou eenmaal ook niet altijd wat aan doen.
Er is wel contact gehad met tingo in de DM. Aan zijn mening kan niets gedaan worden maar wat het gedrag betreft (Van hem en naar hem) is er zeker nog wel verbetering te halen, zacht gezegd :).
Vrijheid
pi_157332994
quote:
14s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Er is wel contact gehad met tingo in de DM. Aan zijn mening kan niets gedaan worden maar wat het gedrag betreft (Van hem en naar hem) is er zeker nog wel verbetering te halen, zacht gezegd :).
Oh ja zeker als andere posters niet met m'n posts gaan klooien.
pi_157333953
Alleen Jogy past zo nu en dan je posts aan Tingo. Je loopt hier al jaren mee en nog steeds begrijp je fuck all van hoe een forum werkt. Een tijd terug begreep je ineens niet meer hoe je een topic aan moest maken, en nu snap je niet dat als TheGuyveer jouw quote en daarin de door jou getypte tekst iets aanpast om het punt te maken, dat er dan niet met jouw post is gekloot. De manier hoe theguyver heet deed is een manier die redelijk vaak voorkomt in praktisch elk topic. Niks om je druk over te maken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_157337132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:24 schreef kalinhos het volgende:
Alleen Jogy past zo nu en dan je posts aan Tingo. Je loopt hier al jaren mee en nog steeds begrijp je fuck all van hoe een forum werkt. Een tijd terug begreep je ineens niet meer hoe je een topic aan moest maken, en nu snap je niet dat als TheGuyveer jouw quote en daarin de door jou getypte tekst iets aanpast om het punt te maken, dat er dan niet met jouw post is gekloot. De manier hoe theguyver heet deed is een manier die redelijk vaak voorkomt in praktisch elk topic. Niks om je druk over te maken.
In mijne boek is dat klooijen.
Hij probeert weer slim te doen.
pi_157337584
dan klopt je boek niet.

wederom liet je zien hoe kort je lontje is.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:32:23 #118
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:09 schreef kalinhos het volgende:
dan klopt je boek niet.

wederom liet je zien hoe kort je lontje is.
Nee hoor , het is gewoon onterecht om je eigen mening onder iemand anders zijn naam te posten . Mensen die dat lezen denken dan dat Tingo iets gezegt heeft terwijl dat NIET zo is .
Het slaat nergens op en is respectloos .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_157338132
Mensen met een hond en een stok ja. Zeker in BNW leest iedereen redelijk de postings.

Hell, theguyver heeft er zelfs nog bij vermeld dat hij de quote wat aan heeft gepast.

[ Bericht 5% gewijzigd door kalinhos op 05-11-2015 16:50:16 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 16:38:37 #120
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338228
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Nee hoor , het is gewoon onterecht om je eigen mening onder iemand anders zijn naam te posten . Mensen die dat lezen denken dan dat Tingo iets gezegt heeft terwijl dat NIET zo is .
Het had niks met een mening te maken :')

+ wat kalinhos zegt :)
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 5 november 2015 @ 16:40:30 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157338264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Persoonlijk is het niet mijn ding om op deze manier een punt te maken. Doe dan een reply op die post. Dit komt wel vaker voor inderdaad. Ik heb ook wel eens 2x moeten lezen voordat ik doorhad dat het een aangepaste post betrof van een ander en niet van betreffende user zelf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:47:50 #122
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:33 schreef kalinhos het volgende:
Mensen met een hond en een stok ja. Zeker in BNW leest iedereen redelijk de postings.

Hell, theguyver heeft er zelfs nog bij vermeld dat hij de quote wat aan heeft gepast.
Hij doet het bij meer mensen en mensen zijn daar niet van gediend , sta voor je eigen mening onder je eigen naam .
pi_157338455
houd op hoor.
Guyver zegt letterlijk onder de tekst :

zo klopt het... ;)

Als je dan nog steeds denkt dat Tingo dat gezegd heeft?

Het is echt een totaal non-issue, maar Tingo flipt er weer over.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:50:46 #124
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338484
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:47 schreef Summers het volgende:

[..]

Hij doet het bij meer mensen en mensen zijn daar niet van gediend , sta voor je eigen mening onder je eigen naam .
Nogmaals, het heeft niks met een mening van wie dan ook te maken. 8)7
Mjah, Tingo kan vinden dat Bijlmer flats uit alleen beton bestaan, Guyv verbetert hem gewoon met een FEIT. En is er nog netjes over ook.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:57:40 #125
189978 controlaltdelete
pi_157338633
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Nogmaals, het heeft niks met een mening van wie dan ook te maken. 8)7
Mjah, Tingo kan vinden dat Bijlmer flats uit alleen beton bestaan, Guyv verbetert hem gewoon met een FEIT. En is er nog netjes over ook.
Of het een verbetering is, is maar de vraag laat staan dat het een feit is. Waarom dit dan aangepast moet worden in de tekst van een ander is kneuterig en best een beetje sneaky, want het kan anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb me daar ook wel eens aan gestoord maar geen zin om daar energie in te steken. Zegt mij verder genoeg over de persoon die het doet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:01:39 #126
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338733
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Of het een verbetering is, is maar de vraag laat staan dat het een feit is. Waarom dit dan aangepast moet worden in de tekst van een ander is kneuterig en best een beetje sneaky, want het kan anderen op het verkeerde been zetten. Ik heb me daar ook wel eens aan gestoord maar geen zin om daar energie in te steken. Zegt mij verder genoeg over de persoon die het doet.
Het is niet sneaky, het word er nota bene bij vermeldt. En het is nou eenmaal een feit dat de Bijlmer bestaat uit flats gebouwd met gewapend beton.

Dus het is én een verbetering, én een feit :)

Tip: lees berichten beter voor je met klinkklare onzin komt. Geld ook voor Summers en zéker voor Tingo.

quote:
19e eeuw: gewapend beton = beton met een skelet, frame van staal
20e eeuw: gewapend beton algemeen in gebruik: in Nederland bijvoorbeeld De Bijlmer, in Amsterdam Zuid-oost.
Bron
pi_157338750
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Here we go again. Triest zoals BNW verpest wordt door dit soort gedoe.
pi_157338769
Stil dan. :')
  donderdag 5 november 2015 @ 17:06:58 #129
189978 controlaltdelete
pi_157338846
quote:
13s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Here we go again. Triest zoals BNW verpest wordt door dit soort gedoe.
Ik heb een totaal andere mening waardoor BNW verpest wordt. Er zijn er wel meer die er zo over denken trouwens. Daardoor wordt er steeds minder gepost door deze mensen vanwege steeds dezelfde kliek die blijven tekeer gaan zodra één van die mensen iets posten. Posten ze niet meer dan bloedt het een beetje dood en blijft alleen het koffie-en-koekje-clubje over met hier en daar wat linkjes. Bleek wel weer de laatste tijd. Het kwam weer tot leven toen Biek terug kwam maar die krijgt ook meteen zijn oren geveegd.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:09:43 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157338909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Divje het volgende:

[..]

Het is niet sneaky, het word er nota bene bij vermeldt. En het is nou eenmaal een feit dat de Bijlmer bestaat uit flats gebouwd met gewapend beton.

Dus het is én een verbetering, én een feit :)

Tip: lees berichten beter voor je met klinkklare onzin komt. Geld ook voor Summers en zéker voor Tingo.
Het is wel sneaky , omgekeerd zou je ook niet willen dat ik jouw post aanpas zodat mensen de indruk krijgen dat je mijn denkbeelden deelt .
Ik stel voor dat dat stopt en iedereen een andere mening intact laat en zijn eigen mening onder zijn eigen naam post .
  donderdag 5 november 2015 @ 17:11:52 #131
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157338950
De enige reden om een quote aan te passen van een ander is wanneer je een beetje wil sarren of wanneer er een dusdanige spelfout in zit dat je het niet aan kan zien maar dat zal hier niet het geval zijn. Dat gezegd hebbende is zoiets niet heel veel meer waard dan een 'hurdiehur wijsneus'. Al zal hier een vollopend emmertje wel de oorzaak zijn van de overtrokken reactie.
Vrijheid
  donderdag 5 november 2015 @ 17:12:09 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157338957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:09 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is wel sneaky , omgekeerd zou je ook niet willen dat ik jouw post aanpas zodat mensen de indruk krijgen dat je mijn denkbeelden deelt .
Ik stel voor dat dat stopt en iedereen een andere mening intact laat en zijn eigen mening onder zijn eigen naam post .
Het interesseert me vrij weinig wat iemand met mijn posts uithaalt. Mensen die fatsoenlijk lezen en kunnen zien dat het niet de originele post is weten wel beter. Dat is nu eenmaal binnen 2 seconden te checken :)..

Maak je niet zo druk joh :')
pi_157339070
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
het word er nota bene bij vermeldt.
Als je toch verbetert, doe het dan wel een beetje met stijl ;)

'Het wordt...vermeldt
I feel kinda Locrian today
  donderdag 5 november 2015 @ 17:18:25 #134
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157339089
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef starla het volgende:

[..]

'Het wordt...vermeldt
Zat al te twijfelen. _O-

*Wacht op de oorwassing van cad* HUU SPELLING
  donderdag 5 november 2015 @ 17:28:11 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_157339278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:12 schreef Divje het volgende:

[..]

Het interesseert me heel erg veel wat iemand met mijn posts uithaalt. Mensen die fatsoenlijk lezen en kunnen zien dat het niet de originele post is weten wel beter. Het is onrespectvol

Je hebt gelijk ^O^
  donderdag 5 november 2015 @ 17:31:05 #136
189978 controlaltdelete
pi_157339340
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:17 schreef starla het volgende:

[..]

'Het wordt...vermeldt
Ja, zo moeilijk is dat niet, algemene basiskennis van grammatica stam+t met het voltooid deelwoord. Ik dacht dat je niet meer mocht aankaarten op spelfouten, of ik heb het verkeerd begrepen.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 05-11-2015 17:36:32 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 17:32:04 #137
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157339362
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ^O^
  donderdag 5 november 2015 @ 17:35:11 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157339429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:32 schreef Divje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou, dat dus en de kous is af.
Vrijheid
  donderdag 5 november 2015 @ 17:37:52 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157339490
Nu weer verder buiten (dit topic ) spelen alstublieft en anders ook.
Vrijheid
pi_157343245
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb een totaal andere mening waardoor BNW verpest wordt. Er zijn er wel meer die er zo over denken trouwens. Daardoor wordt er steeds minder gepost door deze mensen vanwege steeds dezelfde kliek die blijven tekeer gaan zodra één van die mensen iets posten. Posten ze niet meer dan bloedt het een beetje dood en blijft alleen het koffie-en-koekje-clubje over met hier en daar wat linkjes. Bleek wel weer de laatste tijd. Het kwam weer tot leven toen Biek terug kwam maar die krijgt ook meteen zijn oren geveegd.
Jij hield het beeldscherim ondersteboven toen je de stats zag? :o
De postcount mag dan iets omhoog gaan bij users waar heftig op gereageerd wordt, de kwaliteit van de discussies doet dat niet per sé, komt me voor.
  donderdag 5 november 2015 @ 20:58:47 #141
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157345461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij hield het beeldscherim ondersteboven toen je de stats zag? :o
De postcount mag dan iets omhoog gaan bij users waar heftig op gereageerd wordt, de kwaliteit van de discussies doet dat niet per sé, komt me voor.
Daar heb je enigszins gelijk in en we proberen dat ook te veranderen.Maar veranderingen gaan langzaam, niet van de een op de andere dag.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:21:39 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157346384
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Daar heb je enigszins gelijk in en we proberen dat ook te veranderen.Maar veranderingen gaan langzaam, niet van de een op de andere dag.
Ik ben benieuwd.
BTW mag ik nog een suggestie geven, geen post verwijderen maar aanpassen.

bijvoorbaat dank,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 november 2015 @ 21:26:24 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157346561
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.
BTW mag ik nog een suggestie geven, geen post verwijderen maar aanpassen.

bijvoorbaat dank,
Ik zal me best doen m.b.t. je suggestie.
  donderdag 5 november 2015 @ 21:27:05 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157346591
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:26 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik zal me best doen m.b.t. je suggestie.
cheerlie-groen.gif
pi_157362899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:58 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat is een positievere reactie dan ik verwacht had. Waarvoor dank ^O^
Het doet me ook deugd om te zien dat je openstaat voor suggesties.
Misschien is het tijd om te overwegen of het experiment waarbij sommige users wat extra beschermd werden, niet als mislukt moet worden beschouwd. Het heeft tot gevolg gehad dat users wegliepen (Het Panama topic is in juni dichtgegaan. HRH in maart al, daar kan het plotselinge kelderen van de stats tot op de dag van vandaag niet aan geweten worden.) en ik kan me voorstellen dat het meer tolereren van bepaald gedrag van van beplaalde users er ook toe heeft geleid dat BNW juist meer het 'gekkenhoekje' wordt gevonden dan voorheen. Of dat het bekend wordt als het vriendenclubje van een stel 'complotgekkies'. Ik denk ook niet dat het zinvol is om hetzelfde publiek te willen trekken als forums die gespecialiseerd zijn op het onderwerp. Op deze plek heb je meer diversiteit, dus ook meer meningsverschil dus ook meer discussie. Dat is niet erg, zo krijgt dit subforum een eigen plek in de discussie over het samenzweringsdenken. Je moet alleen niet te bang zijn voor eigenheid.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Ik hoop van harte dat het forum mettertijd in zijn oude luister hersteld wordt. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-11-2015 17:01:43 ]
  vrijdag 6 november 2015 @ 18:24:35 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157364669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Misschien is het tijd om te overwegen of het experiment waarbij sommige users wat extra beschermd werden, niet als mislukt moet worden beschouwd. Het heeft tot gevolg gehad dat users wegliepen (Het Panama topic is in juni dichtgegaan. HRH in maart al, daar kan het plotselinge kelderen van de stats tot op de dag van vandaag niet aan geweten worden.) en ik kan me voorstellen dat het meer tolereren van bepaald gedrag van van beplaalde users er ook toe heeft geleid dat BNW juist meer het 'gekkenhoekje' wordt gevonden dan voorheen. Of dat het bekend wordt als het vriendenclubje van een stel 'complotgekkies'. Ik denk ook niet dat het zinvol is om hetzelfde publiek te willen trekken als forums die gespecialiseerd zijn op het onderwerp. Op deze plek heb je meer diversiteit, dus ook meer meningsverschil dus ook meer discussie. Dat is niet erg, zo krijgt dit subforum een eigen plek in de discussie over het samenzweringsdenken. Je moet alleen niet te bang zijn voor eigenheid.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening. Ik hoop van harte dat het forum mettertijd in zijn oude luister hersteld wordt. :P
_O_ E_O for minister president *O*
pi_157365349
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 16:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij

Je post zelden op bnw maar als er iets te klagen valt ben je er als de kippen bij . Heb je nooit kunnen betrappen op een leuke/interessante insteek over wat voor onderwerp dan ook . Je bent net een oude record lp die zichzelf maar eindeloos blijft herhalen

Het ging mis op het moment dat de mod ging toegeven aan de eisen van de users die hier niets toevoegen . Wanneer die niet wilde luisteren naar de absurde eisen werd die partijdig genoemd . Een weerwoord geven als mensen die je regelmatig stalken werd als ''verpakte sneren'' verkocht.
Hoe haal je het in je hoofd om iets terug te zegen1111!!!

Het tolereren van het gekkies heeft niet langer dan een maand geduurd. Needy als de mod is voor de goedkeuring van bepaalde users heeft die zijn beleid helemaal omgegooid. Met een vrijwel complete leegloop als gevolg

Misschien moet de mod iedereen die bekend staat als gekkie bannen. Dan kan er eindelijk normaal 'gediscussieerd' worden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157365615
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:01 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Raar mannetje ben jij

Je post zelden op bnw maar als er iets te klagen valt ben je er als de kippen bij . Heb je nooit kunnen betrappen op een leuke/interessante insteek over wat voor onderwerp dan ook . Je bent net een oude record lp die zichzelf maar eindeloos blijft herhalen

Het ging mis op het moment dat de mod ging toegeven aan de eisen van de users die hier niets toevoegen . Wanneer die niet wilde luisteren naar de absurde eisen werd die partijdig genoemd . Een weerwoord geven als mensen die je regelmatig stalken werd als ''verpakte sneren'' verkocht.
Hoe haal je het in je hoofd om iets terug te zegen1111!!!

Het tolereren van het gekkies heeft niet langer dan een maand geduurd. Needy als de mod is voor de goedkeuring van bepaalde users heeft die zijn beleid helemaal omgegooid. Met een vrijwel complete leegloop als gevolg

Misschien moet de mod iedereen die bekend staat als gekkie bannen. Dan kan er eindelijk normaal 'gediscussieerd' worden
Voegt rellen en op de man spelen wel iets toe dan?
  vrijdag 6 november 2015 @ 19:31:34 #149
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_157365884
quote:

[..]

Laat ik er maar zelf op reageren, lijkt me beter. Het was tenslotte ook aan mij gericht.
Dank voor het compliment, ik ben iemand die niet in kampen of clubjes wil denken maar in personen.
Daarnaast probeer ik een ieder hier door de zelfde bril te zien.
Hoop ook dat jij weer de zin krijgt om weer gezellig mee te posten.
De tijd zal het leren of dit forum weer zijn oude luister zal krijgen en of de keuze voor mij als mod een positieve is.
Je punten zijn gehoord en veel van wat je naar voren brengt heb ik zelf ook op gewezen.
In ieder geval dank voor je reactie.
pi_157366750
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Voegt rellen en op de man spelen wel iets toe dan?
Zorg er zelf voor dat er meer leven in het brouwerij komt ( waarschijnlijk teveel gevraagd)

Of pleit je voor een final solution mbt de gekkies?

Als je het zelf voor het zeggen had . Hoe zou je het oplossen?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')