abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 november 2015 @ 10:16:22 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_157396397
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik denk dat dit gedeelte van de film genoeg zegt over de docu!

In het begin van de docu word er al heel veel informatie achterwege gelaten om Hitler ter verheerlijken, als je iets verder in de docu gaat kom je dit tegen, het is puur Antisemitisch, Nazi Propaganda en holocaust ontkenning.

de eerste paar minuten van het filmpje hierboven zegt al genoeg.

En dit is gewoon tegen het beleid van BNW ;)

Dat is gewoon holocaustontkenning.
Maar blijkbaar mag dit nu allemaal gepropageerd worden op BNW .
  zondag 8 november 2015 @ 10:48:36 #177
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157396779
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is gewoon holocaustontkenning.
Maar blijkbaar mag dit nu allemaal gepropageerd worden op BNW .
Hij is dicht gegooid en eerlijk gezegd deze mag dicht blijven ik ben al een aardig eind in de docu en Fritz Hippler of D.W. Griffith had m kunnen regiseren. dit is pure nazi propaganda niet meer en niet minder.

En het antisemitisme druipt van de user zelf ook af btw.. 9/11 topic en dergelijke.

Maar goed ik las iik even het volgende stukje op IMD over de film, heb het even in een spoiler gezet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door theguyver op 08-11-2015 10:54:58 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157396841
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 04:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Er moest wel echt even gebezemd worden daar hoor. Lichtkogel is misschien wel een figuur maar volgens mij kan het echt wel een leuke zijn voor bnw. Hij werd echter vanaf zijn eerste post redelijk afgefikt, dan kan ik me ook wel voorstellen dat hij denkt dat het een stel mafkezen zijn hier. Laten we het houden op een valse start en overnieuw beginnen.
De binnenkomer was ook wel raar.. een hoop bombarie en holocaustontkenning, dat nb gesloten moest worden door een gastmod. En hij krijgt alleen te horen dat hij 'effe moet dimmen' en Divje 'kan er ook wat van'? Die heb ik nooit eerder zonder reden tekeer zien gaan.
Een paar posts eerder beweerde je nog dat sommige users niet beschermd werden.. kun je dat nu nog steeds staande houden?
  zondag 8 november 2015 @ 11:05:26 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157396988
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
Wat het topic van die docu betreft is er niets strafbaars aan zolang de holocaust er maar niet besproken wordt. Hij is nu even op slot en mocht ie weer open gaan (Achter nog even bespreken) dan komt er in ieder geval wel een waarschuwing in de openingspost terecht. Volgens mij, wat ik een beetje gegoogled heb bespreekt de maker dat onderdeel dus niet dus de documentaire zou gewoon besproken mogen worden.

Wat is dit dan Jogy?

This almost had me for the first 45 minutes or so. Sure, didn't have anywhere the production value I expected from a film with an 8.6 IMDb rating (as of 4/19/15), and some of the scenes looked as if they were stolen from other movies or documentaries--but still is seemed to be both neutral and in-depth; hard to find in a documentary about Hitler. Even if some of Hilter's atrocities and power grabs seemed to be overlooked.

Turns out it was just a ruse to draw you in, until they uncover the "truth" of WW1--Germany lost it because of the Jews. And the little known "fact" the the Jews of the world conspired to take down Germany long before Hitler turned against them.

I don't know what else to say really. It distorts facts, makes it look like Hitler was trying to protect the Jews and it is frankly antisemitic.

If you are a Neo-Nazi, holocaust denier, or simply hate Jews in general, then this "documentary" was made just for you.

If you are looking for a real documentary on Hitler's raise to power look elsewhere.

Frankly this thing should be banned--not because it's hate speech; we have to put up with that in a free society--but because it pirates so many other's works
.

Beter je huiswerk doen jogy! ;)

Ow en het helpt om het te kijken dan snap je wat deze users op IMDB bedoelen.
De meeste kritiek word door de youtube uploader verwijderd.

Persoonlijk zijn ze dom bezig geweest en hebben ze veel uit de mini serie rise of evil, en vast nog wat andere films gejat waardoor de docu geregeld van youtube word gegooid.
  zondag 8 november 2015 @ 11:08:29 #180
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157397015
Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :) vraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 8 november 2015 @ 11:12:01 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157397056
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ordnung muss sein en al helemaal op BNW :) vraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
De film zal ongetwijfeld vaak zijn verwijderd door de grote hoeveelheid copright diefstal.
Hitler: The Rise of Evil (TV Mini-Series 2003) - IMDb
de eerste 5 delen bestaat voor 50% uit gedeeltes uit deze serie
pi_157398171
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 10:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De binnenkomer was ook wel raar..
Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_157398814
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:31 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd. _O-
persoonlijke aanval...
pi_157398963
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

persoonlijke aanval...
Ach dat past mooi bij je persoonlijke obsessie.
pi_157398988
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef Divje het volgende:

[..]

Want je mag iemand tegenwoordig niet meer aanspreken op z'n gedrag? Hoef maar te zeggen dat het stuitend is en krijg me toch een lading zooi over me heen. Fuck you Ali.
En jij werd aangesproken op jouw gedrag

Dus wat is het probleem pannenkoek?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 november 2015 @ 13:20:52 #186
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157399128
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En jij werd aangesproken op jouw gedrag

Dus wat is het probleem pannenkoek?
Sure Ali. Door wie dan?
Jij komt hier melden dat 'Div weer bezig is' na 1! post van mij dat Lichtkogel wel ff mocht dimmen met zijn arrogante verheven gedrag.
Zodat jij weer even fijn kon trollen samen met je nieuwe nazi-lievende holocaust ontkenner. :W

Ik ga 't niet herhalen maar ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vannacht :*
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_157399408
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik ga 't niet herhalen maar ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vannacht :*
En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtig

Verder klink je heel gefrustreerd misschien helpt dit

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 november 2015 @ 13:35:16 #188
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157399452
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtig

Verder klink je heel gefrustreerd misschien helpt dit

[ afbeelding ]
Je bent een buitengewoon irritant zuigende user :)
pi_157400423
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2015 13:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Je bent een buitengewoon irritant zuigende user :)
persoonlijke aanval _O-

ok ik ga stoppen nu. love you divje :D (succes zo meteen...dat meen ik niet )
  zondag 8 november 2015 @ 14:16:52 #190
269692 Divje
brr brr patapim
pi_157400449
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

persoonlijke aanval _O-

Fijne wedstrijd. :) (serieus ;) )
pi_157425787
quote:
17s.gif Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

persoonlijke aanval _O-

Het een is onderbouwd.. een heel verschil.
Je zou trouwens nog op mijn verwijten ingaan, maar dan wel met argumenten komen, he? Ik wacht.
Ik kan me ook herinneren dat je vond dat oudmods geen mening mochten geven.
pi_157432728
Kan deze heropend worden BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?

Het is me bekend dat er al een vluchtelingen topic loopt . Het probleem met de huidige topic is het volgende: het is een verzameling geworden van filmpjes en artikelen van migranten die zich misdragen zonder de kern van de samenzwering te bespreken . Ja het Calegri plan is in de huidige topic ook wel eens voorgekomen maar de samenzwering gaat veel dieper dan alleen dat plan . Iets waar we nauwelijks aan zijn toegekomen

Het lijkt me daarom ook beter om de huidige vluchtelingentopic te sluiten en door te gaan in een nieuwe topic . Die van Lichtkogel dus

Als Dance99Vv dit goed vind uiteraard :9 .
pi_157438268
Want het is natuurlijk een stuk minder logisch om het bestaande topic bij te sturen. |:(
  maandag 9 november 2015 @ 23:20:07 #194
395200 deadprez
One more rail
pi_157439037
Jogy, waarom blijf je die lichtkogel maar een podium geven?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 9 november 2015 @ 23:21:09 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157439067
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 20:25 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze heropend worden BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?

Het is me bekend dat er al een vluchtelingen topic loopt . Het probleem met de huidige topic is het volgende: het is een verzameling geworden van filmpjes en artikelen van migranten die zich misdragen zonder de kern van de samenzwering te bespreken . Ja het Calegri plan is in de huidige topic ook wel eens voorgekomen maar de samenzwering gaat veel dieper dan alleen dat plan . Iets waar we nauwelijks aan zijn toegekomen

Het lijkt me daarom ook beter om de huidige vluchtelingentopic te sluiten en door te gaan in een nieuwe topic . Die van Lichtkogel dus

Als Dance99Vv dit goed vind uiteraard :9 .
Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 9 november 2015 @ 23:27:56 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157439272
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
Jogy, waarom blijf je die lichtkogel maar een podium geven?
Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.

Al gaat het voor onze smaak nu ook te vaak richting 'naakt racisme' zeg maar. Dus dit nieuwste topic wordt nog toegelaten mits het binnen de perken blijft. Die opmerking van 109x eruit geschopt ging bijvoorbeeld te ver met het goedpraten erachter aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157439512
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.
Het is meer iets wat in de OP thuis hoort. Nu zie je slechts probleemgevallen die zich niet weten te gedragen.De filmpjes die er niet in staat die dienen geen doel meer. Iedereen weet ondertussen dat we voorgelogen worden. En dat elke vechtpartij, aanslag en verkrachting weggezet word als 'incidentje' Terwijl deze invasie toch een hele andere doel heeft . Iets waar we tot dusver nog niet aan zijn toegekomen

Het is tijd om de volgende stap te belichten

Heb een voorkeur voor een nieuwe topic maar als je de huidige versie wil aanpassen vind ik het ook best :)
  maandag 9 november 2015 @ 23:38:34 #198
395200 deadprez
One more rail
pi_157439556
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.

Al gaat het voor onze smaak nu ook te vaak richting 'naakt racisme' zeg maar. Dus dit nieuwste topic wordt nog toegelaten mits het binnen de perken blijft. Die opmerking van 109x eruit geschopt ging bijvoorbeeld te ver met het goedpraten erachter aan.
Maar dat goedpraten doet hij mijns inziens nu al drie delen lang. Hij verbergt het echter nog enigszins in het merendeel van zijn posts door over zionisme te spreken ipv het jodendom.

Uit de post die jij verwijderd hebt uit het vorige deel blijkt, naar mijn mening, juist gewoon dat het hem helemaal niet 'enkel' om het zionisme gaat, maar dat hij zich slechts enigszins binnen de mazen van de regels wil gedragen om een ban - of erger - te voorkomen. Ik vind het raar dat dit gewoon door mag gaan.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157439977
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Zet een tiet op facebook en de wereld is te klein, heb je een klein stukje achtergrond muziek in je clip die je op youtube zet en het geluid word geblokt.
Maar onthoofden en dergelijke dat kan allemaal weer prima evenals antisemitisme en hate speech.
Met andere woorden, ze bieden naar mijn mening gewoon bewust een podium voor dergelijke uitlatingen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 10 november 2015 @ 00:01:52 #200
395200 deadprez
One more rail
pi_157440161
Lichtkogel gaat trouwens gewoon door over die landen waaruit joden in het verleden verjaagd zijn en waardoor dat toch zou komen.

Just sayin'
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')