Dat is gewoon holocaustontkenning.quote:Op zondag 8 november 2015 09:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gedeelte van de film genoeg zegt over de docu!
In het begin van de docu word er al heel veel informatie achterwege gelaten om Hitler ter verheerlijken, als je iets verder in de docu gaat kom je dit tegen, het is puur Antisemitisch, Nazi Propaganda en holocaust ontkenning.
de eerste paar minuten van het filmpje hierboven zegt al genoeg.
En dit is gewoon tegen het beleid van BNW![]()
Hij is dicht gegooid en eerlijk gezegd deze mag dicht blijven ik ben al een aardig eind in de docu en Fritz Hippler of D.W. Griffith had m kunnen regiseren. dit is pure nazi propaganda niet meer en niet minder.quote:Op zondag 8 november 2015 10:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is gewoon holocaustontkenning.
Maar blijkbaar mag dit nu allemaal gepropageerd worden op BNW .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door theguyver op 08-11-2015 10:54:58 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
De binnenkomer was ook wel raar.. een hoop bombarie en holocaustontkenning, dat nb gesloten moest worden door een gastmod. En hij krijgt alleen te horen dat hij 'effe moet dimmen' en Divje 'kan er ook wat van'? Die heb ik nooit eerder zonder reden tekeer zien gaan.quote:Op zondag 8 november 2015 04:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Er moest wel echt even gebezemd worden daar hoor. Lichtkogel is misschien wel een figuur maar volgens mij kan het echt wel een leuke zijn voor bnw. Hij werd echter vanaf zijn eerste post redelijk afgefikt, dan kan ik me ook wel voorstellen dat hij denkt dat het een stel mafkezen zijn hier. Laten we het houden op een valse start en overnieuw beginnen.
quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:33 schreef jogy het volgende:
Wat het topic van die docu betreft is er niets strafbaars aan zolang de holocaust er maar niet besproken wordt. Hij is nu even op slot en mocht ie weer open gaan (Achter nog even bespreken) dan komt er in ieder geval wel een waarschuwing in de openingspost terecht. Volgens mij, wat ik een beetje gegoogled heb bespreekt de maker dat onderdeel dus niet dus de documentaire zou gewoon besproken mogen worden.
De film zal ongetwijfeld vaak zijn verwijderd door de grote hoeveelheid copright diefstal.quote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ordnung muss sein en al helemaal op BNWvraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd.quote:Op zondag 8 november 2015 10:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De binnenkomer was ook wel raar..
persoonlijke aanval...quote:Op zondag 8 november 2015 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jij bent ook raar met je missie constant de bnw leiding aan te vallen. jankerd.
En jij werd aangesproken op jouw gedragquote:Op zondag 8 november 2015 02:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Want je mag iemand tegenwoordig niet meer aanspreken op z'n gedrag? Hoef maar te zeggen dat het stuitend is en krijg me toch een lading zooi over me heen. Fuck you Ali.
Sure Ali. Door wie dan?quote:Op zondag 8 november 2015 13:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En jij werd aangesproken op jouw gedrag
Dus wat is het probleem pannenkoek?
En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtigquote:Op zondag 8 november 2015 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ga 't niet herhalen maar ik wens je nog steeds hetzelfde toe als vannacht
Je bent een buitengewoon irritant zuigende userquote:Op zondag 8 november 2015 13:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En wat wens je me toe dan? Ben nogal vergeetachtig
Verder klink je heel gefrustreerd misschien helpt dit
[ afbeelding ]
persoonlijke aanvalquote:Op zondag 8 november 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Je bent een buitengewoon irritant zuigende user
Fijne wedstrijd.quote:Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
persoonlijke aanval![]()
ok ik ga stoppen nu. love you divje(succes zo meteen...dat meen ik niet )
Het een is onderbouwd.. een heel verschil.quote:Op zondag 8 november 2015 14:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
persoonlijke aanval![]()
ok ik ga stoppen nu. love you divje(succes zo meteen...dat meen ik niet )
Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.quote:Op maandag 9 november 2015 20:25 schreef Ali_boo het volgende:
Kan deze heropend worden BNW / Het Coudenhove-Kalergi plan; de vernietiging van het Europese volk?
Het is me bekend dat er al een vluchtelingen topic loopt . Het probleem met de huidige topic is het volgende: het is een verzameling geworden van filmpjes en artikelen van migranten die zich misdragen zonder de kern van de samenzwering te bespreken . Ja het Calegri plan is in de huidige topic ook wel eens voorgekomen maar de samenzwering gaat veel dieper dan alleen dat plan . Iets waar we nauwelijks aan zijn toegekomen
Het lijkt me daarom ook beter om de huidige vluchtelingentopic te sluiten en door te gaan in een nieuwe topic . Die van Lichtkogel dus
Als Dance99Vv dit goed vind uiteraard.
Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.quote:Op maandag 9 november 2015 23:20 schreef deadprez het volgende:
Jogy, waarom blijf je die lichtkogel maar een podium geven?
Het is meer iets wat in de OP thuis hoort. Nu zie je slechts probleemgevallen die zich niet weten te gedragen.De filmpjes die er niet in staat die dienen geen doel meer. Iedereen weet ondertussen dat we voorgelogen worden. En dat elke vechtpartij, aanslag en verkrachting weggezet word als 'incidentje' Terwijl deze invasie toch een hele andere doel heeft . Iets waar we tot dusver nog niet aan zijn toegekomenquote:Op maandag 9 november 2015 23:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Prop het anders maar in het lopende topic. copy/paste is zo gedaan.
Maar dat goedpraten doet hij mijns inziens nu al drie delen lang. Hij verbergt het echter nog enigszins in het merendeel van zijn posts door over zionisme te spreken ipv het jodendom.quote:Op maandag 9 november 2015 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat het interessant begon en extremistisch-zionisme een boeiend onderwerp is en verschrikkelijk groot in conspiracyland. En je hoeft het niet eens te zijn met een onderwerp om het dus wel open te houden, desnoods enkel om tegenaan te schreeuwen of zo.
Al gaat het voor onze smaak nu ook te vaak richting 'naakt racisme' zeg maar. Dus dit nieuwste topic wordt nog toegelaten mits het binnen de perken blijft. Die opmerking van 109x eruit geschopt ging bijvoorbeeld te ver met het goedpraten erachter aan.
Zet een tiet op facebook en de wereld is te klein, heb je een klein stukje achtergrond muziek in je clip die je op youtube zet en het geluid word geblokt.quote:Op zondag 8 november 2015 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ordnung muss sein en al helemaal op BNWvraag me af waarom YouTube die video niet gepulled heeft als het holocaustontkenning is, YT is daar over het algemeen best goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |