SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder zijn ding natuurlijk, ik kijk er niet echt zo naar als ik met vrienden of vriendinnen afspraak dad ik ze genoeg aandacht geef eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu doe ik juist een avondje met die en dan een avondje met die en heb ik 100% aandacht voor diegene
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef Etsu het volgende:
Gooit Opso 4x achterelkaar het topic dicht, is ze elke keer weer te langzaam om een nieuw topic te openen.
Ik kan geen nieuwe topic openen dat is het. Het gaat dan herladen, maar er komt geen nieuw topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef Etsu het volgende:
Gooit Opso 4x achterelkaar het topic dicht, is ze elke keer weer te langzaam om een nieuw topic te openen.
het is heerlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:47 schreef supersof het volgende:
Binnenkort sushi eten met schoolvriendinnen maar heb daar helemaal geen zin in
ik weet niet eens of ik sushi lust
huh wat raarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan geen nieuwe topic openen dat is het. Het gaat dan herladen, maar er komt geen nieuw topic.
jij hebt een HEEL vreemde uiquote:
ben je serieusquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn torrents. Kutkauai mag het niet zeggen van haar liefje Jr Style 93.
HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
''is toch gewoon limeware'' - Opso, 30-10-2015
download Utorrentquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap het nietpeer2peer en blabla wat.
watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee kwai wist je dat dat schattig betekent
Wat is dan een torrent en nut ervan huhquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
download Utorrent
dan download je een torrent. En dan pak je het bestand uit met Utorrent. en dan kan je het gebruiken
Bijv torrent met aflevering van een seriequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dan een torrent en nut ervan huh
nou oke, je torrent download je maar dan kan je hem niet gebruiken, en dan doe je hem in je machientje en dan pakt die het uit en zet het in elkaar en dan heb je wel wat je wilde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dan een torrent en nut ervan huh
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nou oke, je torrent download je maar dan kan je hem niet gebruiken, en dan doe je hem in je machientje en dan pakt die het uit en zet het in elkaar en dan heb je wel wat je wilde.
dit is een uitleg voor een vrouw van een vrouwquote:
slaat er nou iemand op haar tieten?quote:
Daar keek ik ook naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
slaat er nou iemand op haar tieten?
Is toch wel lekker af en toe, zo'n tikjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Doe niet zo agressief
Of Bittorrentgenotquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
download Utorrent
dan download je een torrent. En dan pak je het bestand uit met Utorrent. en dan kan je het gebruiken
Ik weet het niet meer, is al zo oudquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
best apartquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, is al zo oudvolgensmij was het een rivella reclame met chantal jansen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaquote:
Je weet dat dat haast onmogelijk isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik atechnischer dan Ifim
Nee, hij waggelt ze een beetje op en neerquote:
haha faggitquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
OMG ik krijg wss een vespa scooter van mijn vader
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:55 schreef Fokker101 het volgende:
OMG ik krijg wss een vespa scooter van mijn vader
Weet jij wat torrent isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Je weet dat dat haast onmogelijk is
Ik pak wel mijn laptop en maak stapsgewijs screenshots voor je.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg als jullie het zo goed weten leg uit dan
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:22 schreef Etsu het volgende:
Hahaha Opso, ik heb het ook heel lang niet gekund tot iemand het me eindelijk goed en serieus en langzaam uitlegde
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWENquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Fylax het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #195
LUISTER MEE FYLAXFRIDAY.NL
Ik luister al mafkeesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef Fylax het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #195
LUISTER MEE FYLAXFRIDAY.NL
okeequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga even kijken of ik er iets van mee kan krijgen
jammer dat t niet met beelden isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
een nummer aangevraagd door pinman
paralyzed
soms is t met cam ja hahhaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
jammer dat t niet met beelden is
zoals in het begin een keer toen je dj draaide
okeeequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nou laat maar weten wanneer dat er weer is, want hier kan ik niks mee
Ja precies ja, je haalt allemaal deeltjes binnen van veel verschillende users en zelf stuur je weer deeltjes door naar andere users die het bestand ook willen (hoewel veel mensen dit laatste niet doen)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Zeg maar je download iets van ergens, terwijl je dat downloadt worden er ook stukjes van andere dingen meegedownload zodat het sneller gaat voor anderen?
oh blijf ik hier wel alleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Iedereen is of aan het studeren of bij gutter fm of aan het partyen, mortie.
Watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is amstel gay bier zeg vergeleken met hertog jan
zeker waterig evenementenbierquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:44 schreef Fokker101 het volgende:
Wat is amstel gay bier zeg vergeleken met hertog jan
Jillz is lesbianquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
sinds wanneer hebben dranken seksuele voorkeuren
Ben jij dan a seksueel gezien je non alcohol gedoequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
sinds wanneer hebben dranken seksuele voorkeuren
weet ik nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben jij dan a seksueel gezien je non alcohol gedoe
Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:42 schreef Fylax het volgende:
Zonder Inso en Fok-it is deze Sc Niks
beter opdoeken
Opso is een lief meisje, dus ik kan t me niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ZO PRAAT OPSO OOK ALTIJD TEGEN MIJ
ohquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso is een lief meisje, dus ik kan t me niet voorstellen
Kloptquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:42 schreef Fylax het volgende:
Zonder Inso en Fok-it is deze Sc Niks
beter opdoeken
ik stel voor dat we dit boven het reageervakje neerzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Goed idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit boven het reageervakje neerzetten
Ik was gisteren op zijn radioprogramma. Hij belde mij op met de vraag of ik zijn show wilde. Nou dat leek mij wel tof. Dus toen belde hij mij. Nam ik op dit dat. Begon hij allemaal vragen te stellen over mijn ex enzo. Erg akward. Maar wel een baasje is het.quote:
Ik moet wel zeggen dat het weer beter is geworden nu jij er weer bent.quote:
Fylax is cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was gisteren op zijn radioprogramma. Hij belde mij op met de vraag of ik zijn show wilde. Nou dat leek mij wel tof. Dus toen belde hij mij. Nam ik op dit dat. Begon hij allemaal vragen te stellen over mijn ex enzo. Erg akward. Maar wel een baasje is het.Ik kan dat soort humor wel waarderen altijd.
Lav ik heb gisteren een half uur gehardloopt. Drie kwartier gefitnesst en een half uur sauna. Ik voel mij nu zo vrolijk.quote:
Lekker is dat he? Dan komen de endorfinen vrij. Ga zo ook maar eens rondje doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lav ik heb gisteren een half uur gehardloopt. Drie kwartier gefitnesst en een half uur sauna. Ik voel mij nu zo vrolijk.Heftig hoe sporten je humeur kan beïnvloeden.
Ik was gisteren ochtend en middag gewoon erg saggie omdat ik die dag er voor geen rondje had gedaan. Dat vind ik wel apart.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Dan komen de endorfinen vrij. Ga zo ook maar eens rondje doen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ZO PRAAT OPSO OOK ALTIJD TEGEN MIJ
Zie hier mijn getuigequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso is een lief meisje, dus ik kan t me niet voorstellen
volgende keer bel ik hem welquote:
Je bent ook wel een schatje. Alleen nooit tegen mij.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat het weer beter is geworden nu jij er weer bent.
Maar er mist toch iets.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:34 schreef Sked het volgende:
Opso is heel aardig tot je niet meer doet wat zij wil
Doen! Met je geile stem die ik nooit heb gehoordquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
volgende keer bel ik hem wel
Ja leuk waren ze he hihihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent ook wel een schatje. Alleen nooit tegen mij.
Al vond ik je serenade´s in dat topic wel interessant.
quote:
Ik stop er wel doornen in, gooi dat in de gezichten van kutgastenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil liever jouw bloemenmeisje zijn
Als ik jou was zou ik persoonlijke beveiliging inhurenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:44 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een trollreactie onder een onderwerp geschreven op facebook. Ik heb al vier doodsbedreigingen en 87 likes. #facebookfamous
Het is wel nog al een gevoelig onderwerp ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik persoonlijke beveiliging inhuren
Waaroverquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is wel nog al een gevoelig onderwerp ja.
dat deden ze voor hun doktersopleidingquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Syrische vluchtelingen die jonge meisjes gingen filmen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 12:03 schreef Sked het volgende:
[..]
dat deden ze voor hun doktersopleiding
wat doe je met insos uiquote:
de coffeeshop op 50m lopen hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
vrienden met auto's![]()
niet naar de coffeeshop hoeven te fietsen
we kunnen net zo goed GRTD sluitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:39 schreef supersof het volgende:
Uh wtf waarom krijgt tjacka daarvoor een ban doe even normaal zeg jeetje
Ik heb goede contactenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie ben jij om daarover te beslissen
Ik noem jou corrupt met je vriendjespolitiekquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Je noemt FOK! corrupt? Oei, dat wordt twee maanden ban
Ik doe helemaal niet aan vriendjespolitiek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik noem jou corrupt met je vriendjespolitiek
Jij bent zoals die ene italiaanse met seksfeestjes ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan vriendjespolitiek.
Jammer genoeg nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent zoals die ene italiaanse met seksfeestjes ?
niet zo vloekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 14:39 schreef supersof het volgende:
Uh wtf waarom krijgt tjacka daarvoor een ban doe even normaal zeg jeetje
Nog nooit van gehoordquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Opso stuurde dit naar me en ik geloofde het
sry sgatquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 17:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Opso stuurde dit naar me en ik geloofde het
Dat zou zomaar kunnenquote:
Iedereen gebandquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer een beetje rustig hier voor een zaterdag avond.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Net keihard op m'n bek gevallen op de fiets omdat ik de stoeprand niet zag en nu zit mn halve gezicht vol met schrammen en blauwe plekken
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]goed bezig ...
Je tanden zijn nog heel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Kijken hoeveel grapjes ik krijg over dat ik moet gaan schoonmaken door mijn Halloween outfit.
Echt he.quote:
Ben jij LR?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Dat lul je.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
Opso is toch LR ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.quote:
Was het een blauwtje of een user?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.
Kan Opso daarom niet LR zijn ?quote:
Wat raar.quote:
Sluit je me nu buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij daar over oordeelt
Blijkbaar hahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat raar.
In mijn ban ben ik 1x ingelogd geweest en heb even 2 minuten rondgekeken, daarna niet meer. Dus blijkbaar werd ik heel erg gemist.
Moet ik jou van ergens kennen of .. ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar haha
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI
Nee, niet eigenlijk. Ben je vaker tegen gekomen voordat je geband was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik jou van ergens kennen of .. ?
Oh, was je een lurker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet eigenlijk. Ben je vaker tegen gekomen voordat je geband was.
Jep. Heb jaren geleden een account gehad, maar inlog gegevens vergeten. En paar maanden geleden weer een nieuwe account aangemaakt.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep. Heb jaren geleden een account gehad, maar inlog gegevens vergeten. En paar maanden geleden weer een nieuwe account aangemaakt.
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
Ik wist niet dat er een fok! chat bestond
Dacht dat dat ding al jaren geleden begraven was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Net upte iemand er een topic over
Goed gesprek met twee anderen
Is opzich wel een leuke studie, alleen ook een hoog pret pakket gehalte.quote:
En terecht, doet me denken aan msn ditquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht dat dat ding al jaren geleden begraven was.
Supermooie tijden. Right in memory lanequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
In 2011 ging ik nog MSN'en met een FOK!ker (die hier allang niet meer zit) en ik spreek hem nog steeds![]()
Mooie tijden waren dat.
Top accountquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches wat vinden jullie van mijn kloontaccount DerRabbit
Gvd ik raakte in de war met al die konijntjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top accountBeter dan het orgineel
![]()
Wel lekkere ninja edit!
Moet toch maar eens sherlock los laten op LR, begin toch wel nieuwsgierig te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik raakte in de war met al die konijntjes
Heb LR op tc gezien. Lijkt op Valerio Zeno volgens velen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet toch maar eens sherlock los laten op LR, begin toch wel nieuwsgierig te worden.
Was die niet ooit geband omdat hij helemaal Snowden was gegaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb LR op tc gezien. Lijkt op Valerio Zeno volgens velen.
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de banquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was die niet ooit geband omdat hij helemaal Snowden was gegaan
Ik heb hem wel nog meegemaakt, maar er staat me bijster weinig bij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de ban
Wow, speelde Roda?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
Heb weer weg gezapt van Ajax - RJC. Lijkt wel op een afgesproken groepsverkrachting door Kuijpers en Ajax
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, speelde Roda?
Ja, ik weet het. Slechte Limbo ben ik
Oei, hoe staat het er voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei, hoe staat het er voor?
Krijg je als iedereen een ban krijgtquote:
Wie heeft er allemaal een ban dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je als iedereen een ban krijgt
diegene kunnen dat hier niet meer vertellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
diegene kunnen dat hier niet meer vertellen
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.
Gewoon uit verveling GRDT teruglezen in de trein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteedsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?
Allemaal ban waarvoor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteeds
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.
Eerst twee goals dacht de verdediging van RJC dat ze in de aanval van Ajax stonden.Werchter speelde de bal in de voeten van een ajaxcied die daarna ggewoonkon doorlopen.quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker staan er een paar verlepte wijven met uitgezakte tieten erop!
jezusquote:Op zondag 1 november 2015 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan wel wat faxienisatie gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |