Een betere wereld begint bij jezelfquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:42 schreef Fylax het volgende:
Zonder Inso en Fok-it is deze Sc Niks
beter opdoeken
Opso is een lief meisje, dus ik kan t me niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ZO PRAAT OPSO OOK ALTIJD TEGEN MIJ
ohquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Opso is een lief meisje, dus ik kan t me niet voorstellen
Kloptquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 02:42 schreef Fylax het volgende:
Zonder Inso en Fok-it is deze Sc Niks
beter opdoeken
ik stel voor dat we dit boven het reageervakje neerzettenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:50 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Goed idee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 10:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit boven het reageervakje neerzetten
Ik was gisteren op zijn radioprogramma. Hij belde mij op met de vraag of ik zijn show wilde. Nou dat leek mij wel tof. Dus toen belde hij mij. Nam ik op dit dat. Begon hij allemaal vragen te stellen over mijn ex enzo. Erg akward. Maar wel een baasje is het.quote:
Ik moet wel zeggen dat het weer beter is geworden nu jij er weer bent.quote:
Fylax is cutequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was gisteren op zijn radioprogramma. Hij belde mij op met de vraag of ik zijn show wilde. Nou dat leek mij wel tof. Dus toen belde hij mij. Nam ik op dit dat. Begon hij allemaal vragen te stellen over mijn ex enzo. Erg akward. Maar wel een baasje is het.Ik kan dat soort humor wel waarderen altijd.
Lav ik heb gisteren een half uur gehardloopt. Drie kwartier gefitnesst en een half uur sauna. Ik voel mij nu zo vrolijk.quote:
Lekker is dat he? Dan komen de endorfinen vrij. Ga zo ook maar eens rondje doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lav ik heb gisteren een half uur gehardloopt. Drie kwartier gefitnesst en een half uur sauna. Ik voel mij nu zo vrolijk.Heftig hoe sporten je humeur kan beïnvloeden.
Ik was gisteren ochtend en middag gewoon erg saggie omdat ik die dag er voor geen rondje had gedaan. Dat vind ik wel apart.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Dan komen de endorfinen vrij. Ga zo ook maar eens rondje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |