Ik heb hem wel nog meegemaakt, maar er staat me bijster weinig bij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de ban
Wow, speelde Roda?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
Heb weer weg gezapt van Ajax - RJC. Lijkt wel op een afgesproken groepsverkrachting door Kuijpers en Ajax
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, speelde Roda?
Ja, ik weet het. Slechte Limbo ben ik
Oei, hoe staat het er voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei, hoe staat het er voor?
Krijg je als iedereen een ban krijgtquote:
Wie heeft er allemaal een ban dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je als iedereen een ban krijgt
diegene kunnen dat hier niet meer vertellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
diegene kunnen dat hier niet meer vertellen
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.
Gewoon uit verveling GRDT teruglezen in de trein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteedsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?
Allemaal ban waarvoor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |