quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Net keihard op m'n bek gevallen op de fiets omdat ik de stoeprand niet zag en nu zit mn halve gezicht vol met schrammen en blauwe plekken
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]goed bezig ...
Je tanden zijn nog heel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Kijken hoeveel grapjes ik krijg over dat ik moet gaan schoonmaken door mijn Halloween outfit.
Echt he.quote:
Ben jij LR?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Dat lul je.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
Opso is toch LR ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.quote:
Was het een blauwtje of een user?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.
Kan Opso daarom niet LR zijn ?quote:
Wat raar.quote:
Sluit je me nu buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat jij daar over oordeelt
Blijkbaar hahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat raar.
In mijn ban ben ik 1x ingelogd geweest en heb even 2 minuten rondgekeken, daarna niet meer. Dus blijkbaar werd ik heel erg gemist.
Moet ik jou van ergens kennen of .. ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar haha
Ik kan maar niet wennen aan je nieuwe UI
Nee, niet eigenlijk. Ben je vaker tegen gekomen voordat je geband was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet ik jou van ergens kennen of .. ?
Oh, was je een lurker?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, niet eigenlijk. Ben je vaker tegen gekomen voordat je geband was.
Jep. Heb jaren geleden een account gehad, maar inlog gegevens vergeten. En paar maanden geleden weer een nieuwe account aangemaakt.quote:
Okay.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep. Heb jaren geleden een account gehad, maar inlog gegevens vergeten. En paar maanden geleden weer een nieuwe account aangemaakt.
Leeft die nog?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
Ik wist niet dat er een fok! chat bestond
Dacht dat dat ding al jaren geleden begraven was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Net upte iemand er een topic over
Goed gesprek met twee anderen
Is opzich wel een leuke studie, alleen ook een hoog pret pakket gehalte.quote:
En terecht, doet me denken aan msn ditquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dacht dat dat ding al jaren geleden begraven was.
Supermooie tijden. Right in memory lanequote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:01 schreef Etsu het volgende:
In 2011 ging ik nog MSN'en met een FOK!ker (die hier allang niet meer zit) en ik spreek hem nog steeds![]()
Mooie tijden waren dat.
Top accountquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey bitches wat vinden jullie van mijn kloontaccount DerRabbit
Gvd ik raakte in de war met al die konijntjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top accountBeter dan het orgineel
![]()
Wel lekkere ninja edit!
Moet toch maar eens sherlock los laten op LR, begin toch wel nieuwsgierig te worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd ik raakte in de war met al die konijntjes
Heb LR op tc gezien. Lijkt op Valerio Zeno volgens velen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet toch maar eens sherlock los laten op LR, begin toch wel nieuwsgierig te worden.
Was die niet ooit geband omdat hij helemaal Snowden was gegaanquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb LR op tc gezien. Lijkt op Valerio Zeno volgens velen.
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de banquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was die niet ooit geband omdat hij helemaal Snowden was gegaan
Ik heb hem wel nog meegemaakt, maar er staat me bijster weinig bij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is niet van mijn tijd, toen ik mij registreerde was hij al erg lang aan de ban
Wow, speelde Roda?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
Heb weer weg gezapt van Ajax - RJC. Lijkt wel op een afgesproken groepsverkrachting door Kuijpers en Ajax
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wow, speelde Roda?
Ja, ik weet het. Slechte Limbo ben ik
Oei, hoe staat het er voor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt de laatste 6 minuten nog zien plus blessure tijd. Maar ik zou het je afraden voordat je zometeen een depressie krijgt ervan.
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:33 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Oei, hoe staat het er voor?
Krijg je als iedereen een ban krijgtquote:
Wie heeft er allemaal een ban dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je als iedereen een ban krijgt
diegene kunnen dat hier niet meer vertellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie heeft er allemaal een ban dan?
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
diegene kunnen dat hier niet meer vertellen
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft er vanmiddag eentje te pakken gekregen, en er zitten er nog een paar op een ban, maar weet niet wie.
Gewoon uit verveling GRDT teruglezen in de trein.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Op FOK zitten terwijl het zaterdag is.
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteedsquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou wat jammer. Fok-it, Etsu, de pool wie zijn geband?
Allemaal ban waarvoor?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Fokit inso tjacka en kaneel geloof ik ook nogsteeds
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatste wat ik heb gezien was 4-0 voor ajax.
Eerst twee goals dacht de verdediging van RJC dat ze in de aanval van Ajax stonden.Werchter speelde de bal in de voeten van een ajaxcied die daarna ggewoonkon doorlopen.quote:
Niet gekliktquote:Op zondag 1 november 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zeker staan er een paar verlepte wijven met uitgezakte tieten erop!
jezusquote:Op zondag 1 november 2015 01:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan wel wat faxienisatie gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |