quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
Net keihard op m'n bek gevallen op de fiets omdat ik de stoeprand niet zag en nu zit mn halve gezicht vol met schrammen en blauwe plekken
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]goed bezig ...
Je tanden zijn nog heel?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:30 schreef Etsu het volgende:
Scheelde niet veel, ik was ook helemaal panisch omdat ik dat dingetje op mijn hoofd ook kwijt was en ergens op de snelweg lag, en de auto's maar bleven rijden.
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Kijken hoeveel grapjes ik krijg over dat ik moet gaan schoonmaken door mijn Halloween outfit.
Echt he.quote:
Ben jij LR?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag al bij komen oefenen met schoonmaken!
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Dat lul je.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb wel al een DM gekregen met de vraag of een kloon van Etsu was
Opso is toch LR ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht ik ook al, schijnt van niet.
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.quote:
Was het een blauwtje of een user?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, het verbaasde me dat dit gedacht werd. Weet niet meer wie het was en ik ben te lui om tussen alle dm's te gaan zoeken.
Kan Opso daarom niet LR zijn ?quote:
Wat raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |