download Utorrentquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap het nietpeer2peer en blabla wat.
watquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee kwai wist je dat dat schattig betekent
Wat is dan een torrent en nut ervan huhquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
download Utorrent
dan download je een torrent. En dan pak je het bestand uit met Utorrent. en dan kan je het gebruiken
Bijv torrent met aflevering van een seriequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dan een torrent en nut ervan huh
nou oke, je torrent download je maar dan kan je hem niet gebruiken, en dan doe je hem in je machientje en dan pakt die het uit en zet het in elkaar en dan heb je wel wat je wilde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dan een torrent en nut ervan huh
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nou oke, je torrent download je maar dan kan je hem niet gebruiken, en dan doe je hem in je machientje en dan pakt die het uit en zet het in elkaar en dan heb je wel wat je wilde.
dit is een uitleg voor een vrouw van een vrouwquote:
slaat er nou iemand op haar tieten?quote:
Daar keek ik ook naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
slaat er nou iemand op haar tieten?
Is toch wel lekker af en toe, zo'n tikjequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel me aangesproken. Doe niet zo agressief
Of Bittorrentgenotquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]
download Utorrent
dan download je een torrent. En dan pak je het bestand uit met Utorrent. en dan kan je het gebruiken
Ik weet het niet meer, is al zo oudquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
best apartquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, is al zo oudvolgensmij was het een rivella reclame met chantal jansen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ohjaquote:
Je weet dat dat haast onmogelijk isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik atechnischer dan Ifim
Nee, hij waggelt ze een beetje op en neerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |