SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kaap je wel bbyquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Je moet dan ook kapen aangezien ik geen nieuwe topic kan openen.
Ow nou sorry hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voel mij lichtelijk verkracht
Ik langer volgens mijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik ben bijna 2 jaar FB vrienden met Viro. Jubileum.
Allbeiquote:
Matig? Tuc is best lekker op zijn tijd. Oh en had nog stukje bonbonbloc van gisterenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Matig
Heb muffins in keuken liggen alleen ben te lui, maar mijn buik smeekt om voedsel
BONBONBLOCKquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Matig? Tuc is best lekker op zijn tijd. Oh en had nog stukje bonbonbloc van gisteren
Hup hup jij luilakquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Matig
Heb muffins in keuken liggen alleen ben te lui, maar mijn buik smeekt om voedsel
Ja de witte. En heb in de koelkast nog die met crunchy liggen maar ik mag niks meer eten vandaag. Genoeg gehadquote:
Damn, gaat snel. Lijkt voor mijn geviel of ik pas een maand of 3 geleden in stoners begon te posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik ben bijna 2 jaar FB vrienden met Viro. Jubileum.
Als dat de jeuk wegkrijgt, graagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil er met mijn radioactieve handjes wel op krabben
Heeft te maken met immunologie. Aanpassing van oppervlakte van een pathogeen bijvoorbeeld waardoor er gefagocyteerd kan worden.quote:
Gefagocyteerd hihihihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft te maken met immunologie. Aanpassing van oppervlakte van een pathogeen bijvoorbeeld waardoor er gefagocyteerd kan worden.
Fokking oudquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef M4rc0 het volgende:
Zoo heee, alleen omdat ik geen reet te doen heb![]()
Naam: Marco
Leeftijd: 21
Religie: afschaffen
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: Overijssel
Favoriete drankje: Wodka jus
Waar blijft de punch?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Zelfs Viro is volwassener dan jij
nomnomnomnomnquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
Wait whatquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. Twee woorden. "Mixed babies", dan komt hij asap
Heb ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik zo weinig sport dat ik bij intensief veel bewegen spierpijn krijg.
Interessant.quote:Ik heb wel eens spierpijn in mijn buik gehad na de seks de dag erna
Voel hier opeens een endocrine reactie plaats vindenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft te maken met immunologie. Aanpassing van oppervlakte van een pathogeen bijvoorbeeld waardoor er gefagocyteerd kan worden.
Doel je op mij?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was zo romantisch aan het appen met iemand. Ik zei tegen hem dat die blue waffle eens moet googelen. Sindsdien spreek ik hem niet meer.
ben je knap?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef M4rc0 het volgende:
Zoo heee, alleen omdat ik geen reet te doen heb![]()
Naam: Marco
Leeftijd: 21
Religie: afschaffen
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: Overijssel
Favoriete drankje: Wodka jus
Denk je ook dat het exotherm isquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:26 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Voel hier opeens een endocrine reactie plaats vinden
Moet ik erbijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:28 schreef Faxie het volgende:
Ben moe.... ga m'n bedje maar eens opzoeken
Ligt eraan, wat vind je van henk (van henk en ingrid natuurlijk)quote:
Neen, maar dat mag mijn irregulaire antistoffen niet verpestenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk je ook dat het exotherm is
Mag ik het niet weten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lieverd
ik kan(/wil) niet slapen
zal je zo appen waarom niet, mn tel is nu aan t opladen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
...
quote:
Ik zal je eens enten met rabies.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat vind je van henk (van henk en ingrid natuurlijk)
[..]
Neen, maar dat mag mijn irregulaire antistoffen niet verpesten
Is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey lieverd
ik kan(/wil) niet slapen
zal je zo appen waarom niet, mn tel is nu aan t opladen
Waarom ben jij nog wakker? Sesamstraat is al een tijdje geleden afgelopen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga toch slapen oudje, heb jij je medicijnen nog niet ingenomen of wat
Allang gevaccineerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal je eens enten met rabies.
[..]
Is goed
Waarom ben JIJ wakker, heb jij je slaappilletje van het zustertje nog niet gekregen? Heb je al geinvesteerd in een rollator? Bijna 30 he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog wakker? Sesamstraat is al een tijdje geleden afgelopen.
Dat magquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik erbij![]()
![]()
)))))
Hihhihigigifigigigihii
Ik vind hem opzich chill maar dat wil nog niet zeggen of jij knap bent of nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat vind je van henk (van henk en ingrid natuurlijk)
Ik moet nu nog laatste prikje van hep B halen gvd wat een kutprikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Allang gevaccineerdtevens --> opleiding?
Is dat ooit anders geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog steeds haathaatrelatie hoor
samequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet nu nog laatste prikje van hep B halen gvd wat een kutprik. biologie en medisch labonderzoek, jij dan
Door memes te posten word je niet jonger op bbyquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest?
[ afbeelding ]
JA DAAR LIJK IK DUS TOTAAL NIET OP HÉ HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind hem opzich chill maar dat wil nog niet zeggen of jij knap bent of niet
dus verlicht me, dan kan ik lekker en rustig slapen hihi
Nee, denk dat ze is verdwaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben JIJ wakker, heb jij je slaappilletje van het zustertje nog niet gekregen? Heb je al geinvesteerd in een rollator? Bijna 30 he.
Nogal wiedes heh, saxion enschede off all placesquote:
Right in the feelsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door memes te posten word je niet jonger op bby
Scootmobielquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze is verdwaaldRollator, bitch pls
heb een scootmobiel
Wat is wiedesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nogal wiedes heh, saxion enschede off all places
1) Begrijpelijk 2) Duidelijk 3) Glad nog al 4) Glad 5) Welke persoon is toon? dat ligt nogal voor de hand! (crypt.)quote:
Bedankt hans, ga toch dromen over Henderson Hasselbalch! Welke jaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
1) Begrijpelijk 2) Duidelijk 3) Glad nog al 4) Glad 5) Welke persoon is toon? dat ligt nogal voor de hand! (crypt.)
4e, du?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt hans, ga toch dromen over Henderson Hasselbalch! Welke jaar?
nou jammer hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:33 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
JA DAAR LIJK IK DUS TOTAAL NIET OP HÉ HAHAHAHAH
leuken artikel, nog leuker als ferry sero-positief was over de toekomstquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
hoi allemaal kijk ff mn nieuwste artikel
Ferry - snuif snuif - Doedens is positief over toekomst
Kan jij lekker en rustig slapenquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Scootmobiel![]()
gaat veel te hard voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat jij het zegt![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]Komt doordat ik gespannen rij, met je kleine lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat jij het zegt![]()
rt, ik volg dit half jaar alleen maar 2 modulesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slbonzinvak. Gelukkig nu maar 2 kwartalen slb ipv 4
Waar ga je afstuderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
rt, ik volg dit half jaar alleen maar 2 modules
Wauw, hoe is het mogelijk? Snap niet hoe mensen gespannen achter het stuur zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt doordat ik gespannen rij, met je kleine lul
onbekend, moet ook nog stage lopen, loop achterquote:
Jonge al die mogolen op rotonde die geen knipperlicht aangeven, hun maken mij zo boos hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wauw, hoe is het mogelijk? Snap niet hoe mensen gespannen achter het stuur zittenBegint beetje saai te worden als een plaat blijft hangen
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
onbekend, moet ook nog stage lopen, loop achter
Zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Living the studentenleef aka fucking bitches, live it up drink it down party hard?
Rebel gespotquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:55 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
ZoietsWoon nu wel tijdelijk weer thuis,kutleef. Zaterdag flink hakken in enschede though
Dag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjes. En viro en faxie.
Oh jij bent er die niet meerijd maar krampachtig reageertquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge al die mogolen op rotonde die geen knipperlicht aangeven, hun maken mij zo boos he. Oh je hebt dat dus vaker gehoord, tijd voor pilletjes
droom zacht knulquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:59 schreef Etsu het volgende:
oh ze gaat ook slapen
nou dan kan ik nu echt gemotiveerd slapen
doei
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjes. En viro en faxie.
waarom val jij niet onder de schatjes?quote:
Ik ben speciaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 02:08 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
waarom val jij niet onder de schatjes?
ja echt welquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:18 schreef Tjacka het volgende:
mijn naam is gelukkig goed verborgen
Toch wilfred?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:18 schreef Tjacka het volgende:
mijn naam is gelukkig goed verborgen
Toch wilfred?
oeps dat was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu weet iedereen dat jij wilfred heet. Haha.
Doei zou je niet missenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:28 schreef Elan het volgende:
ik ga weer zonder fokkie en inso heeft dit topic geen bestaansrecht
xxx
Mooie vertyfd lichaam krijg je daar vanquote:
Lekker tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:43 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Mooie vertyfd lichaam krijg je daar van![]()
Moet jij niet leren voor biochemie
Gister via BB een toets van laboratoratoriumdiagnostiek (quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker Streptococcus faecalis eten
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:50 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Gister via BB een toets van laboratoratoriumdiagnostiek () gehad, kon gewoon alles googelen
Ja, en had alsnog maar 80% goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zag je direct cijfer dan? Helaas moeten wij nog alles op papier doen, behalve logboek
Start dat programma ook zo lastig op hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zolang je geen complete lappen aan code in C# op papier moet gaan schrijven, niet klagen
hij compiled nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:54 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Start dat programma ook zo lastig op he
Je zou raar opkijken als ie dat wel zou doenquote:
hij wil die cougarsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk naar een turkse datingshow omg. Jongen is 12 jaar jonger dan de vrouw en hij wilt haar omg.
Hij wiltquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kijk naar een turkse datingshow omg. Jongen is 12 jaar jonger dan de vrouw en hij wilt haar omg.
zal ik mee doen aan take me out? :squote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zij is een rich bitch drm
[..]
Jaja hij wil grammarnazi
Als je een beetje camerageil bentquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik mee doen aan take me out? :s
Doe maar niet, is niet goed voor je zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zal ik mee doen aan take me out? :s
valt tegen :squote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe maar niet, is niet goed voor je zelfvertrouwen
Zou voor VA's charmes vallen :squote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe maar niet, is niet goed voor je zelfvertrouwen
Ha!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou voor VA's charmes vallen :s
Jammer dat het niet meer uitgezonden wordtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. SNELLL MELD JE AANNN
[..]
Halleuu
Hoe is t met m'n getuige?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. SNELLL MELD JE AANNN
[..]
Halleuu
even rollen van het lachen brbquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Past goed bij jouw emotionele achtbaan. Haha.
Spijt me.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
even rollen van het lachen brb
Mag ik je cavia?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb rijles in winschoten doei rip my life.
ik zit nog in arnhem :squote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Om 14:10 afgesproken en hij is er nog steeds niet !!!!!!!!
Oh had ik ook afspraakje met jou?! shiiietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zit nog in arnhem :s
Heb je een datequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Om 14:10 afgesproken en hij is er nog steeds niet !!!!!!!!
Don en Adquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja met mijn rij instructeur ja.
vergeet je zomaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh had ik ook afspraakje met jou?! shiiiet
Hij is 30quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
zeker zo'n vies oud mannetje?
ik had je hoger ingeschat Opso
flowsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 14:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sorry heb momenteel 3 flows gaande
Diagnostiek of research?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]laten we laborantenparty houden.
Aka studeerparty huehue
Had meer van je verwachtquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Diagnostiek. Jij research zeker
Nee routinewerk, das pas mooiquote:
Over 5 jaar is alle diagnostiek geautomatiseerd joh, hoef je alleen die apparaten schoon te maken. Kan je beter bij Asito aan de slagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beter dan dat je alles zelf moet verzinnen
Not at allquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:25 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Over 5 jaar is alle diagnostiek geautomatiseerd joh, hoef je alleen die apparaten schoon te maken. Kan je beter bij Asito aan de slag![]()
Maar laborantparty kan ook wel met gemixte interesses
Nou als het zo moet, dan pipetteer je maar lekker alleenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Not at all![]()
Nee kan niet meer met alle haat richting Diagnostiekchicks.
Ik infecteer je nog met streptococcus meningitis.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:30 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nou als het zo moet, dan pipetteer je maar lekker alleen![]()
Grapje toch
Wat is je adres, stuur ik je een poederbrief met miltvuurquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik infecteer je nog met streptococcus meningitis.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat is je adres, stuur ik je een poederbrief met miltvuur
Omdat je deze foto ziet? Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:38 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hierom zou ik nooit zo'n studie willen doen
Lab
Nee niet per se om de fotoquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Omdat je deze foto ziet? Wat bedoel je precies?
Je pipetteert niet alleen maar gvdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee niet per se om de foto
Ik heb er echt niks meeSta je daar de hele dag te pipetteren
Ja, als je sampletester bent wel ja, maar daarom researchquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee niet per se om de foto
Ik heb er echt niks meeSta je daar de hele dag te pipetteren
ajooh, wat nog meer dan, een cuvetje in de spectrofotometer zetten?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je pipetteert niet alleen maar gvd
Mn vriendin doet biomedische wetenschappen, dat lijkt me ook niksquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je pipetteert niet alleen maar gvd
Wat doe jij dan? Wat vind je wel leuk?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mn vriendin doet biomedische wetenschappen, dat lijkt me ook niks
Mooie naam.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:04 schreef Amarantha het volgende:
*Moest ik aan denken, zag een plaatje hierboven van Jack Sparrow*
Oke jomandaquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier moest ik serieus nog 10 seconden over nadenken
Zit nu nog in mn eindexamen jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Wat vind je wel leuk?
Toch aardig wat raakvlakken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zit nu nog in mn eindexamen jaarIk wil het liefst geneeskunde doen
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Toch aardig wat raakvlakken hoorlijkt mij overigens ook een toffe opleiding
Hehe, succes alvastquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoe
Ja maar man die selectieWordt nog wat
Lekker warm herfstdagje toch, ondanks dat ik nauwelijks buiten ben geweestquote:
Wie wil jou nou nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoe
Ja maar man die selectieWordt nog wat
Top dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:14 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Lekker warm herfstdagje toch, ondanks dat ik nauwelijks buiten ben geweest
Dikke snaak er bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top dagnog lekker halve dag in het park gezeten
Alleen jammer dat ik geen BBQ had en geen kratje bierquote:
Waar ga je -tegen je wil in- heen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens klaarmakenik wil thuis blijven
Dan doe je dat tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens klaarmakenik wil thuis blijven
ik snap dat soort dingen nietquote:
het moet wel een begrafenis zijn ofzo voor ik niet meer durf af te zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap dat soort dingen niet
als je geen zin hebt dan zeg je toch af
maarja ligt er ook aan wat het is
Oh als het iemand is die ik lang niet meer heb gezien of als ik het al heel lang geleden heb afgesproken dan zeg ik niet afquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
het moet wel een begrafenis zijn ofzo voor ik niet meer durf af te zeggen
nee maar dan maak je ook altijd zelf de afspraak welquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh als het iemand is die ik lang niet meer heb gezien of als ik het al heel lang geleden heb afgesproken dan zeg ik niet af
naar welke afspraken moet jij dan die je niet zelf maaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
[..]
nee maar dan maak je ook altijd zelf de afspraak wel
als iemand zegt yoo ik ben jarig en dan en dan geef ik daar een feestje grquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
naar welke afspraken moet jij dan die je niet zelf maakt
wat droom jij raarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:24 schreef supersof het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een meisje (een vriendin in die droom) was vermoord en toen gingen ze haar zoeken en vonden ze haar in een touringbus op die plek waar je bagage boven je hoofd kan leggen. En zij lag daar in een soort kist of doos. Heel vies en eng
Ik heb al jaren geen verjaardag meer gevierd van een vriendinquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
als iemand zegt yoo ik ben jarig en dan en dan geef ik daar een feestje gr
ik heb wel vreemdere dromen gehadquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen verjaardag meer gevierd van een vriendindoe ik zelf ook niet
Ik geef sommige wel cadeautjes en zij ook aan mij. Maar van mij hoeft het allemaal niet zo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb er echt veel te veel per jaar
Ik vind het wel chill, zie je nog eens wat mensen die je normaal niet meer zo vaak ziet. Heb er wel meerdere per maand.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef sommige wel cadeautjes en zij ook aan mij. Maar van mij hoeft het allemaal niet zo.
wtfquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:24 schreef supersof het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een meisje (een vriendin in die droom) was vermoord en toen gingen ze haar zoeken en vonden ze haar in een touringbus op die plek waar je bagage boven je hoofd kan leggen. En zij lag daar in een soort kist of doos. Heel vies en eng
Ja oke dat is wel leuk. Maar ik zie mijn vrienden van vroeger niet en die van nu kennen elkaar allemaal niet en vind het dan niet zo leuk. Dusja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill, zie je nog eens wat mensen die je normaal niet meer zo vaak ziet. Heb er wel meerdere per maand.
Zelf doe ik altijd een BBQ in de tuin.
Als je je verjaardag zou vieren, of iets met meerdere vrienden doet, kun je ze elkaar wel laten leren kennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel leuk. Maar ik zie mijn vrienden van vroeger niet en die van nu kennen elkaar allemaal niet en vind het dan niet zo leuk. Dusja.
Ja dat kan wel, maar heb geen zin om aandacht te verdelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je je verjaardag zou vieren, of iets met meerdere vrienden doet, kun je ze elkaar wel laten leren kennen natuurlijk.
Maar prima toch, als je er niets mee hebt verder.
Dat hoeft dan toch juist niet als er meerdere tegelijk zijn?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, maar heb geen zin om aandacht te verdelen.
Jawel, je snapt het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoeft dan toch juist niet als er meerdere tegelijk zijn?
Naar mijn idee moet je je aandacht juist verdelen als ze niet op dezelfde plek zijn.quote:
Nu doe ik juist een avondje met die en dan een avondje met die en heb ik 100% aandacht voor diegenequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naar mijn idee moet je je aandacht juist verdelen als ze niet op dezelfde plek zijn.
Normaal gesproken gaan ze lekker met elkaar praten.
Zie jou liever in privatequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:43 schreef Kauai het volgende:
Vind avonden in grote(re) groepen wel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |