Allang gevaccineerdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zal je eens enten met rabies.
[..]
Is goed
Waarom ben JIJ wakker, heb jij je slaappilletje van het zustertje nog niet gekregen? Heb je al geinvesteerd in een rollator? Bijna 30 he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog wakker? Sesamstraat is al een tijdje geleden afgelopen.
Dat magquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet ik erbij![]()
![]()
)))))
Hihhihigigifigigigihii
Ik vind hem opzich chill maar dat wil nog niet zeggen of jij knap bent of nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:29 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat vind je van henk (van henk en ingrid natuurlijk)
Ik moet nu nog laatste prikje van hep B halen gvd wat een kutprikquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Allang gevaccineerdtevens --> opleiding?
Is dat ooit anders geweest?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nog steeds haathaatrelatie hoor
samequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik moet nu nog laatste prikje van hep B halen gvd wat een kutprik. biologie en medisch labonderzoek, jij dan
Door memes te posten word je niet jonger op bbyquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest?
[ afbeelding ]
JA DAAR LIJK IK DUS TOTAAL NIET OP HÉ HAHAHAHAHquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind hem opzich chill maar dat wil nog niet zeggen of jij knap bent of niet
dus verlicht me, dan kan ik lekker en rustig slapen hihi
Nee, denk dat ze is verdwaaldquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ben JIJ wakker, heb jij je slaappilletje van het zustertje nog niet gekregen? Heb je al geinvesteerd in een rollator? Bijna 30 he.
Nogal wiedes heh, saxion enschede off all placesquote:
Right in the feelsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door memes te posten word je niet jonger op bby
Scootmobielquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze is verdwaaldRollator, bitch pls
heb een scootmobiel
Wat is wiedesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:37 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nogal wiedes heh, saxion enschede off all places
1) Begrijpelijk 2) Duidelijk 3) Glad nog al 4) Glad 5) Welke persoon is toon? dat ligt nogal voor de hand! (crypt.)quote:
Bedankt hans, ga toch dromen over Henderson Hasselbalch! Welke jaar?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:39 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
1) Begrijpelijk 2) Duidelijk 3) Glad nog al 4) Glad 5) Welke persoon is toon? dat ligt nogal voor de hand! (crypt.)
4e, du?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bedankt hans, ga toch dromen over Henderson Hasselbalch! Welke jaar?
nou jammer hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:33 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
JA DAAR LIJK IK DUS TOTAAL NIET OP HÉ HAHAHAHAH
leuken artikel, nog leuker als ferry sero-positief was over de toekomstquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:40 schreef Fylax het volgende:
hoi allemaal kijk ff mn nieuwste artikel
Ferry - snuif snuif - Doedens is positief over toekomst
Kan jij lekker en rustig slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |