Zit nu nog in mn eindexamen jaarquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:52 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Wat vind je wel leuk?
Toch aardig wat raakvlakken hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zit nu nog in mn eindexamen jaarIk wil het liefst geneeskunde doen
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:52 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Toch aardig wat raakvlakken hoorlijkt mij overigens ook een toffe opleiding
Hehe, succes alvastquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoe
Ja maar man die selectieWordt nog wat
Lekker warm herfstdagje toch, ondanks dat ik nauwelijks buiten ben geweestquote:
Wie wil jou nou nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 17:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Klopt maar toch niet echt dat onderzoek/lab deel gedoe
Ja maar man die selectieWordt nog wat
Top dagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:14 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Lekker warm herfstdagje toch, ondanks dat ik nauwelijks buiten ben geweest
Dikke snaak er bijquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top dagnog lekker halve dag in het park gezeten
Alleen jammer dat ik geen BBQ had en geen kratje bierquote:
Waar ga je -tegen je wil in- heen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens klaarmakenik wil thuis blijven
Dan doe je dat tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mijzelf maar eens klaarmakenik wil thuis blijven
ik snap dat soort dingen nietquote:
het moet wel een begrafenis zijn ofzo voor ik niet meer durf af te zeggenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap dat soort dingen niet
als je geen zin hebt dan zeg je toch af
maarja ligt er ook aan wat het is
Oh als het iemand is die ik lang niet meer heb gezien of als ik het al heel lang geleden heb afgesproken dan zeg ik niet afquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
[..]
het moet wel een begrafenis zijn ofzo voor ik niet meer durf af te zeggen
nee maar dan maak je ook altijd zelf de afspraak welquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh als het iemand is die ik lang niet meer heb gezien of als ik het al heel lang geleden heb afgesproken dan zeg ik niet af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |