quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Scootmobiel![]()
gaat veel te hard voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat jij het zegt![]()
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]Komt doordat ik gespannen rij, met je kleine lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grappig dat jij het zegt![]()
rt, ik volg dit half jaar alleen maar 2 modulesquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slbonzinvak. Gelukkig nu maar 2 kwartalen slb ipv 4
Waar ga je afstuderen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
rt, ik volg dit half jaar alleen maar 2 modules
Wauw, hoe is het mogelijk? Snap niet hoe mensen gespannen achter het stuur zittenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt doordat ik gespannen rij, met je kleine lul
onbekend, moet ook nog stage lopen, loop achterquote:
Jonge al die mogolen op rotonde die geen knipperlicht aangeven, hun maken mij zo boos hequote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Wauw, hoe is het mogelijk? Snap niet hoe mensen gespannen achter het stuur zittenBegint beetje saai te worden als een plaat blijft hangen
Goed bezigquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:49 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
onbekend, moet ook nog stage lopen, loop achter
Zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Living the studentenleef aka fucking bitches, live it up drink it down party hard?
Rebel gespotquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:55 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
ZoietsWoon nu wel tijdelijk weer thuis,kutleef. Zaterdag flink hakken in enschede though
Dag.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjes. En viro en faxie.
Oh jij bent er die niet meerijd maar krampachtig reageertquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge al die mogolen op rotonde die geen knipperlicht aangeven, hun maken mij zo boos he. Oh je hebt dat dus vaker gehoord, tijd voor pilletjes
droom zacht knulquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:59 schreef Etsu het volgende:
oh ze gaat ook slapen
nou dan kan ik nu echt gemotiveerd slapen
doei
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjes. En viro en faxie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |