BONBONBLOCKquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Matig? Tuc is best lekker op zijn tijd. Oh en had nog stukje bonbonbloc van gisteren
Hup hup jij luilakquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Matig
Heb muffins in keuken liggen alleen ben te lui, maar mijn buik smeekt om voedsel
Ja de witte. En heb in de koelkast nog die met crunchy liggen maar ik mag niks meer eten vandaag. Genoeg gehadquote:
Damn, gaat snel. Lijkt voor mijn geviel of ik pas een maand of 3 geleden in stoners begon te posten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:11 schreef Amarantha het volgende:
Wow ik ben bijna 2 jaar FB vrienden met Viro. Jubileum.
Als dat de jeuk wegkrijgt, graagquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil er met mijn radioactieve handjes wel op krabben
Heeft te maken met immunologie. Aanpassing van oppervlakte van een pathogeen bijvoorbeeld waardoor er gefagocyteerd kan worden.quote:
Gefagocyteerd hihihihiquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 01:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft te maken met immunologie. Aanpassing van oppervlakte van een pathogeen bijvoorbeeld waardoor er gefagocyteerd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |