SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Paar tientjes winst al wel vanavond, dat scheeltquote:
Op Feyenoord gezet zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar tientjes winst al wel vanavond, dat scheelt
Ik ben trouwens reuzeblij met Sinkgraven op 10. Genoten van enkele uitvallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg weinig gezien de mogelijkheden die er wel lagen. Feyenoord gaf best veel ruimte weg, en dan moet je gewoon die laatste pass goed geven en staat er weer iemand alleen voor de keeper.
Nope. Milan, Fiorentina, Roma. City en Liverpool combiquote:
Ik zou hiermee oppassen in het Ajax-topic. Want Sinkgraven is natuurlijk veel te licht, en we hebben FYSIEK ENERGIE STRIJD nodig van Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens reuzeblij met Sinkgraven op 10. Genoten van enkele uitvallen.
Wist niet eens dat die allemaal speelden vanavond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Milan, Fiorentina, Roma. City en Liverpool combi
Genieten was het.quote:
Speelde Gudelj mee vandaagquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hiermee oppassen in het Ajax-topic. Want Sinkgraven is natuurlijk veel te licht, en we hebben FYSIEK ENERGIE STRIJD nodig van Gudelj
Eerste helft was ronduit slecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genieten was het.
Pas in de 94ste minuut dan maar oke
16meter was er eentje. En waren er nog wel meer met hem eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde Gudelj mee vandaag?
Trouwens, welke figuren willen hem uit de basis naast Vjenne12345?
Toen schrok ik toch even flink, dacht even dat Bazoer er een tijdje uit zou zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
Maar wel gewoon goed, Bazoer die door Vilhena in z'n kloten getrapt werd
Nou ja. Tweede helft goed opgepakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste helft was ronduit slecht.
Vond Feyenoord met Pelle echt veel beter dan wel kampioenwaardiger dan dit zooitje.
PSV wordt gewoon kampioen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Tweede helft goed opgepakt.
Ik heb er wel echt vertrouwen in moet ik zeggen
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoorquote:
Ja en toch staan ze er nog best goed bijquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoor
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en toch staan ze er nog best goed bij
Speelden Feyenoord en Ajax helemaal weg dit seizoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoor
is een docu toch?quote:
Film gaat dus over een kindsoldaat.quote:"We are just like wild animals now, with no place to be going. Sun, why are you shining at this world? I am wanting to catch you in my hands, to squeeze you until you can not shine no more. That way, everything is always dark and nobody's ever having to see all the terrible things that are happening here."
Zag hem al voorbij komen op Netflix. Ga hem nog wel kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Film gaat dus over een kindsoldaat.
Zeker doenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag hem al voorbij komen op Netflix. Ga hem nog wel kijken
Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij is wel heftig hoor fok-it.
Halloquote:
Hoezo had je ban op WZVquote:
Daar zitten alle gebande VBL`ers van fokquote:
quote:
Dan nog weet ik niet wat het isquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zitten alle gebande VBL`ers van fok
WijZijnVoetbalquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan nog weet ik niet wat het is
Nee. Maar schijnbaar is een klein galletjee enoeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zijn daar strenger dan hier ofniet
Nee. Tevens ook niet gekeken.quote:
Feyenoordtopic niet momenteel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Tjacka het volgende:
Wow
Facebookdorpgroepen kan je goed trollen
Tering die LitmanenAFCAquote:
wel de joden gepaktquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso veel stumpers in het Ajax-topic.
Gemiddelde leeftijd daar is echt 15.
Wel meer dan in gemiddelde clubtopic ja. Al heb je ook een paar wauzen in Feyenoordtopic lopen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso veel stumpers in het Ajax-topic.
Gemiddelde leeftijd daar is echt 15.
ja maar vraag niet hoequote:
was vies slecht jaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar vraag niet hoe
vond het vrij armoedig was naar de wedstrijd gegaan wel kippenvel vanwege de sfeer
Die mensen ook die Tete een waterdrager vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar vraag niet hoe
vond het vrij armoedig was naar de wedstrijd gegaan wel kippenvel vanwege de sfeer
Tete en Bazoer sowieso grootste talenten op de Nederlandse velden momenteel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen ook die Tete een waterdrager vinden.Elia kreeg vrij weinig voor elkaar
Bazoer wordt komende zomer al door topclub opgehaald.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tete en Bazoer sowieso grootste talenten op de Nederlandse velden momenteel.
Tegenwoordig hoef je neit eens opgehaald om mdoor een topclub opgehaald te wordenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bazoer wordt komende zomer al door topclub opgehaald.
Oke Insoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je neit eens opgehaald om mdoor een topclub opgehaald te worden
Ajax opleiding hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tete en Bazoer sowieso grootste talenten op de Nederlandse velden momenteel.
kreeg ik dan bilfiesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jammer dat ik je niet op whapp heb
hhahhaahahha kkr jodenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:12 schreef Fok-it het volgende:
Ik begin alleen medelijden met Botteghin te krijgen. Die gast hoort gewoon naast Beek te spelen elke week
quote:
Gewoon 1-1 tegen ADO dit weekend niet danquote:
lr en ik vieren dan feestquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon 1-1 tegen ADO dit weekend niet dan
Cachet bedoelt tiequote:
ik heb vandaag gerekendquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Elan het volgende:
die 4 -2 toch is dat al weer 20 wedstrijden geleden nee toch
Daarvoor 3-1 toch? Met Kuyt toen ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag gerekend
alleen 4-2 overwinning dar voor heel lang niet
Jeetje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die domme neukslet komt mijn app niet in.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die domme neukslet komt mijn app niet in.
Ik betaal inboedel+aansprakelijkheids tientje per maand ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur is een inboedelverzekering? Gemiddeld. Of verschilt dat enorm?
De mijne is een tientje verzekerd tot 30K of zo..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur is een inboedelverzekering? Gemiddeld. Of verschilt dat enorm?
Oh echt? Dat is wel netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal inboedel+aansprakelijkheids tientje per maand ofzo
Oooooh. Daar ga ik niet blut van worden zo te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
De mijne is een tientje verzekerd tot 30K of zo..
Oh dus jij zit binnenkort dressuurtjes uit je hoofd te lerenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
dat valt mee gaat alleen over een over ander paardenweekend
Oh. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan de buurt etc
Fuck die shit zit bissa te roken morgen depressief dan ben ik weer vergeten allesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus jij zit binnenkort dressuurtjes uit je hoofd te leren
heerlijk manquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck die shit zit bissa te roken morgen depressief dan ben ik weer vergeten alles
Een baan is ook wel handig als je een ander huis wilt nemen kost best wel een aardige cent aan inrichting en meubeltjes en shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Amarantha het volgende:
WA heb ik al. Paar jaar terug al afgesloten, leek mij wel handig.
Komt allemaal wel goed. Maak je maar niet drukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Een baan is ook wel handig als je een ander huis wilt nemen kost best wel een aardige cent aan inrichting en meubeltjes en shit.
Vaste lasten zullen ook wel wat hoger uitpakken
Zeg je al zeker 6 maandquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed. Maak je maar niet druk
Ik kan toch niet in mijn vingers knippen en daar is het danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je al zeker 6 maand![]()
Heb je al iets concreets op het oog dan?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Van plek 48 naar 38 voor mijn droomhuisje
Hou je nou in manquote:
Qua werk bedoel ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in mijn vingers knippen en daar is het danMaar ja heb ik.
[..]
Mwah half jaar denk ik? Geen idee kan best wel snel gaan. En werk heb ik niet zomaar haha, maar ik ga daar ook niet over praten verder. Ik heb een inkomen en ik ken genoeg die het daar ook prima mee redden hier in Emmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua werk bedoel ik.
Beter koop je wat, plek 38 duurt nog wel een paar jaar toch zeker?
Dat is dan wel snel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op wzv hebben ze me hierom gepakt
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeftquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah half jaar denk ik? Geen idee kan best wel snel gaan. En werk heb ik niet zomaar haha, maar ik ga daar ook niet over praten verder. Ik heb een inkomen en ik ken genoeg die het daar ook prima mee redden hier in Emmen.
Wow whut?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeft
Dit is wel waar ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
Inso mag geen ban dan is topic gelijk dood 2 weken
ahahah hier nergens overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
hardop gelachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeft
Was laatst al dichtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blij
De boss himself was hier laatst al die sloot topic ook eventjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blij
Je had nooit moeten zeggen dat ik te eerlijk was hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Elan het volgende:
[..]
De boss himself was hier laatst al die sloot topic ook eventjes.
Dat was wel in een bepaalde context.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had nooit moeten zeggen dat ik te eerlijk was he
Gelijk ban
Fiatgodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb veel nieuwe opties moeten nemen i.v.m de kat. Die had ik eerst niet dus een flat ergens hoog leek mij perfect maar dat ga ik mijn kat niet aandoen.
Uiteraardquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was wel in een bepaalde context.
Je hebt te vaak kritiek op de Leiding anders was je allang moderator geweest. Dat weet je zelf ook wel lijkt me?
en een trein en een bootquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Rowwen Heze zingt over een auto en vliegtuig.
Hey Stijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Raar om jou zwart te zienquote:
Heb een ban op WZVquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
ik had vanavond een tentamenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee paksoi waar ben jij de laatste tijd
Once you go blackquote:
Hij is toch modaf man man manquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA FIAT PANDA GENOT![]()
Heb je die nog steeds
Heb een ban op WZVquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Nu over naar het nummer waarin een trap richting de hemel bezongen wordt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef Mortaxx het volgende:
Ama je kan die kat toch ook gewoon vrijlaten in weilandje ofzo
Ben jij ook een beetje verliefd op Viktor Fischer?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Nu over naar het nummer waarin een trap richting de hemel bezongen wordt.
Zoeentje had ik laatst op mn bumper lekker buperkleven met 180quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Nu een punto uit 2006.
Leuk ding wel.
Ff afkloppen.
Waarom vraag je dit?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij ook een beetje verliefd op Viktor Fischer?
kkr joden morgen unban waar SB zegt morgenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb je posts niet gelezen maar ze geven je niet voor de gein een ban.
Stook niet zoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja wist ik niet
Maar wie vertelt dan m'n notes :s
hee mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en dan wat?
Hoeven je ouders je niet meer te zien?
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Ben je homo?
Hadden we daar vanavond niet over?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee mag ik jou een persoonlijke vraag stellen?
Ben je homo?
slechte zaakkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben beide relatie met getinte man/vrouw dus die moeten niet hypocriet doen
Mijn band ging vandaag lek op de vismarktquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed om je te zien hier. Hoe is het leven in Grunn?
Iraanse man zelfsquote:
Wie bedoel je?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Elan het volgende:
O god Aidsu is hier snel nieuwe sos bestellen brb
Heb je die poolse chick al gedaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gister. Ben echt niets meer gewend
Vandaag ook alleen zonnebank en mcdonald's geweest
Oh dat is wel matigquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn band ging vandaag lek op de vismarkt
Stijn. Je dronk toch niet?quote:
Hij kan maar 155. Nee, best betrouwbaar heb dat ding al twee jaar kost maar een halve kop ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeentje had ik laatst op mn bumper lekker buperkleven met 180
Ik zit eraan te denken een nieuwe binnen en buitenband te nemenquote:
Het is hier VBL SC niet met voorspelbare opmerkingenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het slechts een vrij aparte en willekeurige opmerking.
heb jij niet die evo dan die zijn wel snel op zichquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan maar 155. Nee, best betrouwbaar heb dat ding al twee jaar kost maar een halve kop ofzo.
GGMM zijn Danny/Tong-fetish, tsjaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het ook zo grappig dat GGMM verbannen is?
Ga je dat na je 18e volhouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al zeventien jaar en zeven maanden geheelonthouder.
Uh, okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gister. Ben echt niets meer gewend
Vandaag ook alleen zonnebank en mcdonald's geweest
Soms is dat wel een verstandige keuze om te doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken een nieuwe binnen en buitenband te nemen
Die band heeft namelijk ook 0,0 profiel meer
Maar zal wel duur zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms is dat wel een verstandige keuze om te doenKan die er weer even tegen aan
Ik ben momenteel zen en ik speel FM dus kom maar op met je onvoorspelbare opmerkingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is hier VBL SC niet met voorspelbare opmerkingen
Nee ze heeft het druk enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je die poolse chick al gedaan?
Kon je verwachtenquote:
Ik heb nu even geen onvoorspelbare opmerkingen meerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zen en ik speel FM dus kom maar op met je onvoorspelbare opmerkingen.
Ik heb tijdje terug nieuwe binnenband erin laten zetten bij de fietsenmaker. Was 14 euro in totaal. Valt wel mee denk ik. Buitenband is natuurlijk wel wat duurder maar zal ook wel niet onwijs duur zijn.quote:
'druk'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ze heeft het druk enzoze Was echt thirsty zaterdag
jij zuipt 7 dagen per weekquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liever insoleef dan stijnleef.
Ik kies insoleef.
Komt jouw onvoorspelbare gemoedstoestand door het alcohol?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Drinken voegt echt niks toe aan het leven kijk maar naar mij als levend bewijs.
Denk het ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'druk'
volgens mij wil ze niet meer
Misschien kun je een psychoanalyse op hem loslaten, je schijnt daar nogal een een gave voor te hebben!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
Hij begon een beetje Tourette te worden laatste uurtjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
Oh je bent er toch nogquote:
Ik ga het sowieso niet zelf doen want het is het achterwiel en volgens mij is dat een heel gedoe... ook nog nooit gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug nieuwe binnenband erin laten zetten bij de fietsenmaker. Was 14 euro in totaal. Valt wel mee denk ik. Buitenband is natuurlijk wel wat duurder maar zal ook wel niet onwijs duur zijn.
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je een psychoanalyse op hem loslaten, je schijnt daar nogal een een gave voor te hebben!
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.
WZV krijgt vieze bana.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.
Ik had er ook geen zin in haha en ik had ook geen zin om iemand ermee lastig te vallen. En bij ons in Emmen verdwijnen alle fietsenwinkels alquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga het sowieso niet zelf doen want het is het achterwiel en volgens mij is dat een heel gedoe... ook nog nooit gedaan
want ik denk dat die binnenband ook wel weer snel zal gaan omdat er geen profiel op de buitenband zit....
Ik snap dit niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ama zou wel tr doen ja.
Als je snapt wat ik bedoel.
Uh, beloof je me dat je morgen om 10u15 post dat je een kater hebt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
WZV krijgt vieze bana.
WZV is zelf vies racistisch
suikerbroodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WEET JE WIE ER OOK STEVIG HARD WEGLIEP!?!?!?!?!?!
Tjackaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja vieze snitch bahquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ama zou wel tr doen ja.
Carloquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moeder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja kom haar nog wel eens tegen wssquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nouja vast nog wel
ik ga nu niks gays zeggen
hoop het niet want als niemand tr doet komen hier geen modsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ama zou wel tr doen ja.
Als je het nou ook nog eens meende.. Dan was het helemaal leuk geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
grapje toch
jij bent de beste van dit topic van alle vrouwen
er posten verder geen vrouwen tochquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je het nou ook nog eens meende.. Dan was het helemaal leuk geweest.
Sof sofje supersof subwayquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
grapje toch
jij bent de beste van dit topic van alle vrouwen
Nee dat nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Pax heb je al een jongen gevonden inmiddels?
Coolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat niet
ik weet nog dat ik jou beloofde jou dan als eerste in te lichten
Wel gedate? Hoeveel nationaliteiten?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat niet
ik weet nog dat ik jou beloofde jou dan als eerste in te lichten
In het modforum zijn het hooligansquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoop het niet want als niemand tr doet komen hier geen mods
Hoezoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vertoont de laatste tijd wat apart gedrag
nesteldrang?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Die vertoont de laatste tijd wat apart gedrag
Onzedig gedragquote:
Ja, maar Elan heeft moeite zich erover heen te zettenquote:
Vervelend voor hem.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar Elan heeft moeite zich erover heen te zetten
Zolang dat nodig is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoelang heb je nog die Lex Immers ui?
neequote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel gedate? Hoeveel nationaliteiten?
Hmfgodquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang dat nodig is.
Totdat Gio dus INZIET dat hij een FOUT maakt en hem TERUG haalt naar het EERSTE![]()
Zodra de Gustafson-hype neergeslagen is, komt het wel weer goed. Tot die tijd specialiseert Lex zich in darten.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang dat nodig is.
Totdat Gio dus INZIET dat hij een FOUT maakt en hem TERUG haalt naar het EERSTE![]()
Praat tegen mij iedereen negeertquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef Elan het volgende:
Fucking gevaarlijke gek als trainer RMS RMS straks steekt hij er eentje dood en dan mag de club BLOEDEN.
Lex organiseert zelfs toernooienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 01:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zodra de Gustafson-hype neergeslagen is, komt het wel weer goed. Tot die tijd specialiseert Lex zich in darten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |