Ik heb nu even geen onvoorspelbare opmerkingen meerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zen en ik speel FM dus kom maar op met je onvoorspelbare opmerkingen.
Ik heb tijdje terug nieuwe binnenband erin laten zetten bij de fietsenmaker. Was 14 euro in totaal. Valt wel mee denk ik. Buitenband is natuurlijk wel wat duurder maar zal ook wel niet onwijs duur zijn.quote:
'druk'quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ze heeft het druk enzoze Was echt thirsty zaterdag
jij zuipt 7 dagen per weekquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Liever insoleef dan stijnleef.
Ik kies insoleef.
Komt jouw onvoorspelbare gemoedstoestand door het alcohol?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Drinken voegt echt niks toe aan het leven kijk maar naar mij als levend bewijs.
Denk het ook nietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
'druk'
volgens mij wil ze niet meer
Misschien kun je een psychoanalyse op hem loslaten, je schijnt daar nogal een een gave voor te hebben!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
Hij begon een beetje Tourette te worden laatste uurtjesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die jongen?
Oh je bent er toch nogquote:
Ik ga het sowieso niet zelf doen want het is het achterwiel en volgens mij is dat een heel gedoe... ook nog nooit gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb tijdje terug nieuwe binnenband erin laten zetten bij de fietsenmaker. Was 14 euro in totaal. Valt wel mee denk ik. Buitenband is natuurlijk wel wat duurder maar zal ook wel niet onwijs duur zijn.
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je een psychoanalyse op hem loslaten, je schijnt daar nogal een een gave voor te hebben!
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.
WZV krijgt vieze bana.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb daar momenteel geen zin in. Hopelijk heb je daar begrip voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |