Wie bedoel je?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Elan het volgende:
O god Aidsu is hier snel nieuwe sos bestellen brb
Heb je die poolse chick al gedaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gister. Ben echt niets meer gewend
Vandaag ook alleen zonnebank en mcdonald's geweest
Oh dat is wel matigquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn band ging vandaag lek op de vismarkt
Stijn. Je dronk toch niet?quote:
Hij kan maar 155. Nee, best betrouwbaar heb dat ding al twee jaar kost maar een halve kop ofzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoeentje had ik laatst op mn bumper lekker buperkleven met 180
Ik zit eraan te denken een nieuwe binnen en buitenband te nemenquote:
Het is hier VBL SC niet met voorspelbare opmerkingenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het slechts een vrij aparte en willekeurige opmerking.
heb jij niet die evo dan die zijn wel snel op zichquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij kan maar 155. Nee, best betrouwbaar heb dat ding al twee jaar kost maar een halve kop ofzo.
GGMM zijn Danny/Tong-fetish, tsjaquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind je het ook zo grappig dat GGMM verbannen is?
Ga je dat na je 18e volhouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al zeventien jaar en zeven maanden geheelonthouder.
Uh, okequote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gister. Ben echt niets meer gewend
Vandaag ook alleen zonnebank en mcdonald's geweest
Soms is dat wel een verstandige keuze om te doenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken een nieuwe binnen en buitenband te nemen
Die band heeft namelijk ook 0,0 profiel meer
Maar zal wel duur zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms is dat wel een verstandige keuze om te doenKan die er weer even tegen aan
Ik ben momenteel zen en ik speel FM dus kom maar op met je onvoorspelbare opmerkingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is hier VBL SC niet met voorspelbare opmerkingen
Nee ze heeft het druk enzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je die poolse chick al gedaan?
Kon je verwachtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |