SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Paar tientjes winst al wel vanavond, dat scheeltquote:
Op Feyenoord gezet zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar tientjes winst al wel vanavond, dat scheelt
Ik ben trouwens reuzeblij met Sinkgraven op 10. Genoten van enkele uitvallen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg weinig gezien de mogelijkheden die er wel lagen. Feyenoord gaf best veel ruimte weg, en dan moet je gewoon die laatste pass goed geven en staat er weer iemand alleen voor de keeper.
Nope. Milan, Fiorentina, Roma. City en Liverpool combiquote:
Ik zou hiermee oppassen in het Ajax-topic. Want Sinkgraven is natuurlijk veel te licht, en we hebben FYSIEK ENERGIE STRIJD nodig van Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens reuzeblij met Sinkgraven op 10. Genoten van enkele uitvallen.
Wist niet eens dat die allemaal speelden vanavond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Milan, Fiorentina, Roma. City en Liverpool combi
Genieten was het.quote:
Speelde Gudelj mee vandaagquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou hiermee oppassen in het Ajax-topic. Want Sinkgraven is natuurlijk veel te licht, en we hebben FYSIEK ENERGIE STRIJD nodig van Gudelj
Eerste helft was ronduit slecht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genieten was het.
Pas in de 94ste minuut dan maar oke
16meter was er eentje. En waren er nog wel meer met hem eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelde Gudelj mee vandaag?
Trouwens, welke figuren willen hem uit de basis naast Vjenne12345?
Toen schrok ik toch even flink, dacht even dat Bazoer er een tijdje uit zou zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
Maar wel gewoon goed, Bazoer die door Vilhena in z'n kloten getrapt werd
Nou ja. Tweede helft goed opgepakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste helft was ronduit slecht.
Vond Feyenoord met Pelle echt veel beter dan wel kampioenwaardiger dan dit zooitje.
PSV wordt gewoon kampioen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Tweede helft goed opgepakt.
Ik heb er wel echt vertrouwen in moet ik zeggen
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoorquote:
Ja en toch staan ze er nog best goed bijquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoor
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja en toch staan ze er nog best goed bij
Speelden Feyenoord en Ajax helemaal weg dit seizoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei ik voor het seizoen ook. Maar die verliezen toch wel veel putnen al vroeg hoor
is een docu toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |