SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Hoi flipsels.quote:
Toch een kut poll.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
Melk natuurlijk
Huh? Waar is de poll gebleven?
Dat wordt al een behoorlijke verandering. En in 18 minuten 4,1 km is niet slecht hoor. Dan doe je 23 minuten over 5 km.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi flipsels.
Nee, gaat super goed. Ben bij les 15 net ook gelopen.Loop nu 18 minuten en 12 rust volgende week 26 minuten en 7 rust.
Loop nu met die 18 minuten lopen ongeveer 4,1 kilometer niet veel. Maar al veel meer dan in het begin.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
Tjacka je bent een goude gozer. Maar wat een aids-TT.
Loop jij ook nog hard?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wordt al een behoorlijke verandering. En in 18 minuten 4,1 km is niet slecht hoor. Dan doe je 23 minuten over 5 km.
En uiteraard uiteindelijk word je steeds beter. Goed bezig
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKENquote:
Hier op FOK! zijn het hooligans.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
Tjacka je bent een goude gozer. Maar wat een aids-TT.
Nou, dat 'fijne wedstrijd' steek je ook maar in je reetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN
KUT KAKKERLAKKEN
JODEN SCHAAM JE NIET WEES EEN ECHTE AJACIED
DAN ZINGEN WE HET ANTI-KAKKERLAKKENLIED
Dat de beste mogen winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, dat 'fijne wedstrijd' steek je ook maar in je reet
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoornquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, jij hier
[..]
Dat dan weer welwij dus.
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoorn
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.quote:
Dat ben ik wel met hem eensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Tjacka het volgende:
Een vriend van mij heeft liever Heitinga in de basis dan Van der Hoorn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke doe je aan mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.
Ik heb ook een zwak voor Kuijtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertmet z'n nare hoofd.
Gewoon 3x Kuijt teken ik ook voor
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Kuijt![]()
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Ik zeg gewoon hup AZ en zwaai met een witte vlag
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadionquote:
AZquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Dat is waar. Ik ben voor Ajax. Maar als geboren Alkmaarse ook voor AZ.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is best leuk. Heb je link in dm?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadion
[..]
AZ
Doel je op SMquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haat en liefde beheerst zich op een dun lijntje.
Pure poëziequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haat en liefde beheerst zich op een dun lijntje.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je daar een liefhebber van ja?
Die gaan over een half uur starten en dan is het oorlog in deze sc dus ik zou je maar naar een veilige sc begevensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Heeft feyenoord gewonnen ofzo
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Heeft feyenoord gewonnen ofzo
Ben er stil van.. Altijd in de veronderstelling geleefd dat je alleen voor AZ was.quote:
Sterkte Tjackaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.
Succes Divje en fokkie en insogod.
Dimmak veel plezier.
Kunnen we samenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef dimmak het volgende:
Ik kom vanavond wel kakkerlakken troosten
Nah ik ga wel studerenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan over een half uur starten en dan is het oorlog in deze sc dus ik zou je maar naar een veilige sc begevens
Kwaiiquote:
Have fun! Iedereen trouwens met de wedstrijdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.
Succes Divje en fokkie en insogod.
Dimmak veel plezier.
Vilhena basisquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Have fun! Iedereen trouwens met de wedstrijd
Pizza
Ik vind het vooral mooi dat Been nu gillend klaarkomt als het over Gustafson gaat en hij hem niet zag toen hij debuteerdequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk van Mario Been
Nu al gillend klaarkomen op Gustafson is ook behoorlijk opportunistischquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi dat Been nu gillend klaarkomt als het over Gustafson gaat en hij hem niet zag toen hij debuteerde
Toppertje in wordingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu al gillend klaarkomen op Gustafson is ook behoorlijk opportunistisch
Toch nog paar Feyenoorders kunnen vinden?quote:
jawel. best een groepie ogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch nog paar Feyenoorders kunnen vinden?
quote:
Alsjeblieft nietquote:
Jaja hahaquote:
Dan weet je waar je niet moet zijnquote:
Niet eens de onderliggende partij, maar vooral zwak in omschakeling bij Ajax waardoor het wachten is op de 0-1quote:
Als Feyenoord er vaker door zou komen had het niet 0-0 hoeven staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is dit dramatisch slecht van beide kanten
Dit is geen voetbal meer man.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Feyenoord er vaker door zou komen had het niet 0-0 hoeven staan.
Maar als Ajax mogelijkheden benut man manDan staat het al 0-2
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin is ondertussen echt lam als een aap door de gratis rondjes
Geweldig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die weet niet eens meer welke kant de bal opgaat.
Jan-Ariequote:
Er zijn er hier een paar rondjes aan het gevenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geweldig.
Je vriendin houdt ook wel van de stimulerende middeltjes he
Ik hoop altijd op Kazimquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik hoop zelfs op Kazim nuDenk dat dat beter gaat werken dan Kramer op dit moment
eeeuuhhh een ijshockey hal...???quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan weet je waar je niet moet zijn
Alleen Kramer is aan het jagenquote:
Als wij dit soort kansen niet afmaken is het in blessuretijd 0-1 Ajaxquote:
misschien maar even vragen of fokkie niet tijdelijk een ban kan krijgen voor het ver VBLSC'en van GRTDquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien maar even vragen of fokkie niet tijdelijk een ban kan krijgen voor het ver VBLSC'en van GRTD
Is gewoon geel hoorquote:
Ik doelde op Veltman - Kramerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon geel hoor
Achterlijke monjgool die van der Hoorn
Dit is niet goed voor je hartquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien maar even vragen of fokkie niet tijdelijk een ban kan krijgen voor het ver VBLSC'en van GRTD
Ik hoorde meerdere schreeuwen van blijheid in m`n pand hahaquote:
Mwohquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertmet z'n nare hoofd.
Gewoon 3x Kuijt teken ik ook voor
Super.quote:
Heerlijkquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde meerdere schreeuwen van blijheid in m`n pand haha
Goed om te horenquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd.quote:
kloptquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.
Slechte wedstrijd trouwens.
Dankjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.
Slechte wedstrijd trouwens.
Zogenaamd het vuurtje opstoken, maar dan met de meest kneuzige manierenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
ik appte tjacka nog
"waar gaat dit over"
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vriendin kan zo niet meer lopen
Niet om waar jij aan denktquote:
Wel spannend ja. Al denk ik dat ik volgende week meer in spanning zit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje
En klopt. Wel retespannend.
quote:
Bazoer enige goede speler op het middenveld van Ajax. Wat een verschil met Sinkgraven en Gudelj zegquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zogenaamd het vuurtje opstoken, maar dan met de meest kneuzige manieren
Ajax die geen bal over 3 meter kan spelen, die Gustafson die de bal het stadion uitschoot terwijl hij de hoek voor het uitkiezen had
Doe je beetje rustig met haarquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn vriendin kan zo niet meer lopen
Sinkgraven speelde in de eerste helft gewoon goed. Moet vertrouwen krijgen, dan lukt het prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bazoer enige goede speler op het middenveld van Ajax. Wat een verschil met Sinkgraven en Gudelj zeg
sorryyyquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
LB blijkt ook haar mindere kanten te hebben dus.
Rotterdamse wijven zijn viesquote:
Daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoorquote:
een meierquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdamse wijven zijn vies
Ze stinken naar kots en naar pies
Rotterdamse hoeren zijn duur
Ze kosten een meier per uur
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Rotterdamse wijven zijn vies
Ze stinken naar kots en naar pies
Rotterdamse hoeren zijn duur
Ze kosten een meier per uur
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:02 schreef Tjacka het volgende:
ik zit wel heel lang op de wc
Ga maar terug doei
Is mooi dit manquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar hoef je je excuses niet voor aan te bieden hoorprima eigenschap
Ik schreeuwde het echt uitquote:
quote:
Even luisterenquote:
Mooi ook dat ik in Arnhem woon, maar meerdere mensen naast mij hoorde juicehnquote:
quote:
AZ toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Feyenoord?
Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Feyenoord?
Vernadernequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigHeb zelf alleen een voorkeur voor AZ.
Vanwaar die keuze dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigHeb zelf alleen een voorkeur voor AZ.
ik heb net ee nflin kgescheeuw in kaart gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Telefoon dood
nu kan ik insos gezang niet horen
Klein verschilquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Veranderen?quote:
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.quote:
Nouquote:
JODEN AAN HET GAS OLE OLEquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veranderen?
[..]
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.
[..]
Nou
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
op fok zijn het hooligans
Maar bij avici
Zijn het sukkeltjes sukkeltjes sukkeltjes
Jammer dat je niks met Ajax hebt,quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
op fok zijn het hooligans
Maar bij avici
Zijn het sukkeltjes sukkeltjes sukkeltjes
Helaas niet. Ben nu Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je niks met Ajax hebt,
Je had hem mogen houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Ben nu Gudeljkwijt
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me houquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had hem mogen houden.
Net als Viergever, Sigthorsson en al die andere clowns die jullie aan Ajax hebben verkocht.
Joden lopen altijd weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me hou
En aan het gas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Volgend jaar gewoon weer hoor. En het jaar daarop. En het jaar daarop.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En toch maar iedere keer AZ-spelers kopen oioioi
Iedereen heeft zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me hou
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En aan het gas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zielige fases
Groot fan van User Wotte
Eigenlijk ook best sneu voor de spelersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hoor. En het jaar daarop. En het jaar daarop.
En allemaal mislukken, maar gewoon stug volhouden. Stel je voor dat je een goede scouting installeert.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen waarheid.
Soms vind ik het best sneu voor die spelers als ze blijken het niveau niet aan te kunnen, en alleen maar in het 2e mogen ballen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ook best sneu voor de spelers
Kratje bier op ajax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Volgende week weer 90 minuten hartritmestoornissen
Eerst nog Fenerbahce thuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Volgende week weer 90 minuten hartritmestoornissen
Gewaagdquote:
Kratje bier op ajax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog Fenerbahce thuis.
Dat vind ik spannender eigenlijk.
Dat wel maar toch sneu vind ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vind ik het best sneu voor die spelers als ze blijken het niveau niet aan te kunnen, en alleen maar in het 2e mogen ballen.
Maar dan denk ik aan hun salaris, en dat ze daarna altijd nog een niveautje lager kunnen proberen.
Welke wedstrijd?quote:
Ach dat heeft iedereen wel eens in zijn leven. Dat hij/zij iets probeert wat te hoog gegrepen is.quote:
Je mag kiezenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
[..]
Ach dat heeft iedereen wel eens in zijn leven. Dat hij/zij iets probeert wat te hoog gegrepen is.
Zoals ik met hosselen.
Dealquote:
he jr, nu wil ik in je wangen knijpenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
[..]
Ach dat heeft iedereen wel eens in zijn leven. Dat hij/zij iets probeert wat te hoog gegrepen is.
Zoals ik met hosselen.
Oke doe maar in dat schoentopicquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord-Ajax en Ajax-Fenerbahce beide gelijk denk ik.
Linkjequote:
Wat is dat met al die FOK!kers die in wangen willen knijpenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
he jr, nu wil ik in je wangen knijpen
Geen idee maar die neiging krijg ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat met al die FOK!kers die in wangen willen knijpen
Ik heb nog nooit de neiging gehad om iemand in zijn/haar wangen te knijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee maar die neiging krijg ik
Eerste helft was prima van Ajax. 0-3 had best een logische tussenstand geweest. Maar zoals je weet, gebeuren er geen logische dingen in De Kuip. Als daar logische dingen gebeuren, heeft God een groot misstand rechtgezet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb jij de wedstrijd beleefd Stinho?
Mijn zusjes deden het vaak bij mij. Best jammer als je de oudste bentquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de neiging gehad om iemand in zijn/haar wangen te knijpen.
Knijp liever ergens anders in
Heerlijk dat knokken tijdens de wedstrijd.quote:
0-3 logisch? Ajax heeft niet eens drie goede kansen gehadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was prima van Ajax. 0-3 had best een logische tussenstand geweest. Maar zoals je weet, gebeuren er geen logische dingen in De Kuip. Als daar logische dingen gebeuren, heeft God een groot misstand rechtgezet.
Dan de tweede helft. Mijn god, wat een bizarre en vooral slechte tweede helft. Het was gewoon echt niet leuk om naar te kijken. Schande voor het voetbal, zoiets in die trent. Dat heb ik niet vaak om eerlijk te zijn. Dirk Kuijt die zich als een compleet doorgesnoven idioot gedraagt. Dit heb ik echt nog nooit gezien. Ik geloof nooit meer in Dirk Demagoog. Het definitieve demasqué.
Kramer was zoals ik altijd ben gewend van Kramer. Onzichtbaar als wat om toch nog even zijn stempel op de wedstrijd te drukken. Dat duel waarbij Younes geel kreeg, echt what the fuck. Kuijt is de enige die zich debiel gedraagt. Komt Van Beek er nog op afrennen als Usain Bolt, tering zeg.
Ik snapte ook niets van die situatie waarbij Van der Hoorn de tweede bal wegschoot, wat was dat nou?
Tot zover mijn visie van een redelijk teleurgestelde voetbalkijker.
Kuyt had duidelijk lopen snuiven daar in Katwijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk dat knokken tijdens de wedstrijd.
Ik overdrijf graag. Met wat meer scherpte in de eindpassing had je de pot al voor rust kunnen beslissen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:31 schreef Sked het volgende:
[..]
0-3 logisch? Ajax heeft niet eens drie goede kansen gehad
Mee eens. Zijn paar keer goed weggekomen. Karsdorp was ook zeer matig tegenover Younesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag. Met wat meer scherpte in de eindpassing had je de pot al voor rust kunnen beslissen.
Zo beter? Ik ben inmiddels zen.
Van der Hoorn is mentaal niet in orde.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft was prima van Ajax. 0-3 had best een logische tussenstand geweest. Maar zoals je weet, gebeuren er geen logische dingen in De Kuip. Als daar logische dingen gebeuren, heeft God een groot misstand rechtgezet.
Dan de tweede helft. Mijn god, wat een bizarre en vooral slechte tweede helft. Het was gewoon echt niet leuk om naar te kijken. Schande voor het voetbal, zoiets in die trent. Dat heb ik niet vaak om eerlijk te zijn. Dirk Kuijt die zich als een compleet doorgesnoven idioot gedraagt. Dit heb ik echt nog nooit gezien. Ik geloof nooit meer in Dirk Demagoog. Het definitieve demasqué.
Kramer was zoals ik altijd ben gewend van Kramer. Onzichtbaar als wat om toch nog even zijn stempel op de wedstrijd te drukken. Dat duel waarbij Younes geel kreeg, echt what the fuck. Kuijt is de enige die zich debiel gedraagt. Komt Van Beek er nog op afrennen als Usain Bolt, tering zeg.
Ik snapte ook niets van die situatie waarbij Van der Hoorn de tweede bal wegschoot, wat was dat nou?
Tot zover mijn visie van een redelijk teleurgestelde voetbalkijker.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag. Met wat meer scherpte in de eindpassing kwaliteit had je de pot al voor rust kunnen beslissen.
Zo beter? Ik ben inmiddels zen.
Ik stoorde me vooral aan de krachteloosheid van zijn acties. Er zat geen overtuiging in. Een enkele keer lukte het hem nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mee eens. Zijn paar keer goed weggekomen. Karsdorp was ook zeer matig tegenover Younes
Wat een irritant mannetje is dat trouwens zeg
Eerste helft al helemaal opgefokt scheids liet teveel toe in de eerste helft waardoor aan beide kanten het randje werd opgezocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt had duidelijk lopen snuiven daar in Katwijk
Oh, ik heb blijkbaar iets gemist maar het is toch niet gek dat hij de tweede bal wegschiet. Ik had een muziekje aanstaan en het commentaar niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn is mentaal niet in orde.
Net als vorig jaar tegen Dnipro toen hij rood kreeg na het laatste fluitsignaal
Verder was het wel erg opgefokt allemaal mja.
Beide kanten het randje? Zo heb ik het niet ervaren iig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft al helemaal opgefokt scheids liet teveel toe in de eerste helft waardoor aan beide kanten het randje werd opgezocht.
Hij schoot hem expres heel hard de tribunes in, terwijl hij hem rustig over de zijlijn kon tikken. Daarmee provoceert hij weer die tokkies op die tribune daar en komt die Kramer erbij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik heb blijkbaar iets gemist maar het is toch niet gek dat hij de tweede bal wegschiet. Ik had een muziekje aanstaan en het commentaar niet.
Ahhhhhhh.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schoot hem expres heel hard de tribunes in, terwijl hij hem rustig over de zijlijn kon tikken. Daarmee provoceert hij weer die tokkies op die tribune daar en komt die Kramer erbij.
Heitinga was niks geweest neequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Mikey verder best aardig spelen voor zijn doen.
Ajax heeft weer erg weinig weggegeven in ieder geval. Misschien kunnen we enige figuren voor een mooi astronomisch bedrag wegkrijgen omdat Ajax pas vijf tegengoals heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Mikey verder best aardig spelen voor zijn doen.
Ja, die zachte ondergrond azl hij wel lekker vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga ligt goed in de kleedkamer.
verlengstuk van de trainerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga ligt goed in de kleedkamer.
Ook weer erg weinig gecreëerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft weer erg weinig weggegeven in ieder geval. Misschien kunnen we enige figuren voor een mooi astronomisch bedrag wegkrijgen omdat Ajax pas vijf tegengoals heeft.
Heitinga is het matras van Amsterdamquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die zachte ondergrond azl hij wel lekker vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Erg weinig valt ook weer mee. Laten we niet doorslaan. Ik heb genoeg positieve (jazeker jawel hihaho) dingen gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook weer erg weinig gecreëerd...
Bazoer wel een baas verder, al had hij die bal in de eerste helft goed moeten geven (toen ze met 3 tegen 2 zo het konden uitspelen)
Ik had het idee dat beide ploegen erg opgefokt waren en weinig rust aan de bal hadden omdat het de klassieker betreft. In de tweede helft was het knokken dan zijn spelers als Elia Kuyt en El Ahmadi fijn in je elftal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beide kanten het randje? Zo heb ik het niet ervaren iig.
Als er een ploeg 'erg opgefokt' was, was het wel Feyenoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had het idee dat beide ploegen erg opgefokt waren en weinig rust aan de bal hadden omdat het de klassieker betreft. In de tweede helft was het knokken dan zijn spelers als Elia Kuyt en El Ahmadi fijn in je elftal.
Al mag je als Feyenoord zijnde ook niet verliezen van een Ajax met spelers als Boer Van Der Hoorn Dijks en Sinkgraven in de bassis. Niet als je echt wat wil dit seizoen.
Erg weinig gezien de mogelijkheden die er wel lagen. Feyenoord gaf best veel ruimte weg, en dan moet je gewoon die laatste pass goed geven en staat er weer iemand alleen voor de keeper.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg weinig valt ook weer mee. Laten we niet doorslaan. Ik heb genoeg positieve (jazeker jawel hihaho) dingen gezien.
Zit niet bij de selectie. Maar als Nantes had gewonnen had Sevilla zaterdag van Villareal moeten winnen en had ik 1k gvdquote:
Kutleefquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit niet bij de selectie. Maar als Nantes had gewonnen had Sevilla zaterdag van Villareal moeten winnen en had ik 1k gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |