SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Hoi flipsels.quote:
Toch een kut poll.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
Melk natuurlijk
Huh? Waar is de poll gebleven?
Dat wordt al een behoorlijke verandering. En in 18 minuten 4,1 km is niet slecht hoor. Dan doe je 23 minuten over 5 km.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi flipsels.
Nee, gaat super goed. Ben bij les 15 net ook gelopen.Loop nu 18 minuten en 12 rust volgende week 26 minuten en 7 rust.
Loop nu met die 18 minuten lopen ongeveer 4,1 kilometer niet veel. Maar al veel meer dan in het begin.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
Tjacka je bent een goude gozer. Maar wat een aids-TT.
Loop jij ook nog hard?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wordt al een behoorlijke verandering. En in 18 minuten 4,1 km is niet slecht hoor. Dan doe je 23 minuten over 5 km.
En uiteraard uiteindelijk word je steeds beter. Goed bezig
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKENquote:
Hier op FOK! zijn het hooligans.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:01 schreef Divje het volgende:
Tjacka je bent een goude gozer. Maar wat een aids-TT.
Nou, dat 'fijne wedstrijd' steek je ook maar in je reetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HET ZIJN MAAR KUT KAKKERLAKKEN
KUT KAKKERLAKKEN
JODEN SCHAAM JE NIET WEES EEN ECHTE AJACIED
DAN ZINGEN WE HET ANTI-KAKKERLAKKENLIED
Dat de beste mogen winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, dat 'fijne wedstrijd' steek je ook maar in je reet
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoornquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, jij hier
[..]
Dat dan weer welwij dus.
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoorn
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.quote:
Dat ben ik wel met hem eensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Tjacka het volgende:
Een vriend van mij heeft liever Heitinga in de basis dan Van der Hoorn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke doe je aan mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.
Ik heb ook een zwak voor Kuijtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertmet z'n nare hoofd.
Gewoon 3x Kuijt teken ik ook voor
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Kuijt![]()
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Ik zeg gewoon hup AZ en zwaai met een witte vlag
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadionquote:
AZquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Dat is waar. Ik ben voor Ajax. Maar als geboren Alkmaarse ook voor AZ.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is best leuk. Heb je link in dm?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadion
[..]
AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |