Dat de beste mogen winnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, dat 'fijne wedstrijd' steek je ook maar in je reet
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoornquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Lavje, jij hier
[..]
Dat dan weer welwij dus.
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3-1. Beslissende 3-1 door eigen goal van van der Hoorn
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.quote:
Dat ben ik wel met hem eensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Tjacka het volgende:
Een vriend van mij heeft liever Heitinga in de basis dan Van der Hoorn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke doe je aan mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Knie gekneusd maar wil volgende week klein stukje hobbelen. Doe ook mee met een loop voor een goed doel. Dus komt hopelijk goed.
Ik heb ook een zwak voor Kuijtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb liever dat die Veltman 'm dan in eigen doel peertmet z'n nare hoofd.
Gewoon 3x Kuijt teken ik ook voor
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook een zwak voor Kuijt![]()
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Ik zeg gewoon hup AZ en zwaai met een witte vlag
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadionquote:
AZquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En voor jou. En voor Tjack. En Scrummie. Dat maakt het ook zo moeilijk in dit soort situaties![]()
Dat is waar. Ik ben voor Ajax. Maar als geboren Alkmaarse ook voor AZ.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In moeilijke situaties moet je kleur bekennen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is best leuk. Heb je link in dm?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eentje voor Unicef die is in Amsterdam. 5 km en je begint of eindigt in het olympische stadion
[..]
AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |