En aan het gas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Volgend jaar gewoon weer hoor. En het jaar daarop. En het jaar daarop.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En toch maar iedere keer AZ-spelers kopen oioioi
Iedereen heeft zijn eigen waarheid.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me hou
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En aan het gas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zielige fases
Groot fan van User Wotte
Eigenlijk ook best sneu voor de spelersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hoor. En het jaar daarop. En het jaar daarop.
En allemaal mislukken, maar gewoon stug volhouden. Stel je voor dat je een goede scouting installeert.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen waarheid.
Soms vind ik het best sneu voor die spelers als ze blijken het niveau niet aan te kunnen, en alleen maar in het 2e mogen ballen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk ook best sneu voor de spelers
Kratje bier op ajax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Volgende week weer 90 minuten hartritmestoornissen
Eerst nog Fenerbahce thuis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:16 schreef Fok-it het volgende:
Volgende week weer 90 minuten hartritmestoornissen
Gewaagdquote:
Kratje bier op ajax?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst nog Fenerbahce thuis.
Dat vind ik spannender eigenlijk.
Dat wel maar toch sneu vind ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms vind ik het best sneu voor die spelers als ze blijken het niveau niet aan te kunnen, en alleen maar in het 2e mogen ballen.
Maar dan denk ik aan hun salaris, en dat ze daarna altijd nog een niveautje lager kunnen proberen.
Welke wedstrijd?quote:
Ach dat heeft iedereen wel eens in zijn leven. Dat hij/zij iets probeert wat te hoog gegrepen is.quote:
Je mag kiezenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd?
[..]
Ach dat heeft iedereen wel eens in zijn leven. Dat hij/zij iets probeert wat te hoog gegrepen is.
Zoals ik met hosselen.
Dealquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |