Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor Feyenoord?
Vernadernequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigHeb zelf alleen een voorkeur voor AZ.
Vanwaar die keuze dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijna de hele familie aan mijn vaderskant is voor Feyenoord. Als klein meisje ging ik al mee naar de kuip. Ik vind het prachtigHeb zelf alleen een voorkeur voor AZ.
ik heb net ee nflin kgescheeuw in kaart gezetquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:07 schreef Fok-it het volgende:
Telefoon dood
nu kan ik insos gezang niet horen
Klein verschilquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Veranderen?quote:
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.quote:
Nouquote:
JODEN AAN HET GAS OLE OLEquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veranderen?
[..]
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.
[..]
Nou
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
op fok zijn het hooligans
Maar bij avici
Zijn het sukkeltjes sukkeltjes sukkeltjes
Jammer dat je niks met Ajax hebt,quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen flauw idee meer eigenlijk. Ergens 11 jaar geleden een keer gebeurd.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
op fok zijn het hooligans
Maar bij avici
Zijn het sukkeltjes sukkeltjes sukkeltjes
Helaas niet. Ben nu Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat je niks met Ajax hebt,
Je had hem mogen houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas niet. Ben nu Gudeljkwijt
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me houquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had hem mogen houden.
Net als Viergever, Sigthorsson en al die andere clowns die jullie aan Ajax hebben verkocht.
Joden lopen altijd weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka is mij heel dankbaar dat ik de waarheid voor me hou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |