quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag. Met wat meer scherpte in de eindpassing kwaliteit had je de pot al voor rust kunnen beslissen.
Zo beter? Ik ben inmiddels zen.
Ik stoorde me vooral aan de krachteloosheid van zijn acties. Er zat geen overtuiging in. Een enkele keer lukte het hem nog wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mee eens. Zijn paar keer goed weggekomen. Karsdorp was ook zeer matig tegenover Younes
Wat een irritant mannetje is dat trouwens zeg
Eerste helft al helemaal opgefokt scheids liet teveel toe in de eerste helft waardoor aan beide kanten het randje werd opgezocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kuyt had duidelijk lopen snuiven daar in Katwijk
Oh, ik heb blijkbaar iets gemist maar het is toch niet gek dat hij de tweede bal wegschiet. Ik had een muziekje aanstaan en het commentaar niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Hoorn is mentaal niet in orde.
Net als vorig jaar tegen Dnipro toen hij rood kreeg na het laatste fluitsignaal
Verder was het wel erg opgefokt allemaal mja.
Beide kanten het randje? Zo heb ik het niet ervaren iig.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste helft al helemaal opgefokt scheids liet teveel toe in de eerste helft waardoor aan beide kanten het randje werd opgezocht.
Hij schoot hem expres heel hard de tribunes in, terwijl hij hem rustig over de zijlijn kon tikken. Daarmee provoceert hij weer die tokkies op die tribune daar en komt die Kramer erbij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ik heb blijkbaar iets gemist maar het is toch niet gek dat hij de tweede bal wegschiet. Ik had een muziekje aanstaan en het commentaar niet.
Ahhhhhhh.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schoot hem expres heel hard de tribunes in, terwijl hij hem rustig over de zijlijn kon tikken. Daarmee provoceert hij weer die tokkies op die tribune daar en komt die Kramer erbij.
Heitinga was niks geweest neequote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Mikey verder best aardig spelen voor zijn doen.
Ajax heeft weer erg weinig weggegeven in ieder geval. Misschien kunnen we enige figuren voor een mooi astronomisch bedrag wegkrijgen omdat Ajax pas vijf tegengoals heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond Mikey verder best aardig spelen voor zijn doen.
Ja, die zachte ondergrond azl hij wel lekker vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga ligt goed in de kleedkamer.
verlengstuk van de trainerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga ligt goed in de kleedkamer.
Ook weer erg weinig gecreëerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft weer erg weinig weggegeven in ieder geval. Misschien kunnen we enige figuren voor een mooi astronomisch bedrag wegkrijgen omdat Ajax pas vijf tegengoals heeft.
Heitinga is het matras van Amsterdamquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die zachte ondergrond azl hij wel lekker vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Erg weinig valt ook weer mee. Laten we niet doorslaan. Ik heb genoeg positieve (jazeker jawel hihaho) dingen gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook weer erg weinig gecreëerd...
Bazoer wel een baas verder, al had hij die bal in de eerste helft goed moeten geven (toen ze met 3 tegen 2 zo het konden uitspelen)
Ik had het idee dat beide ploegen erg opgefokt waren en weinig rust aan de bal hadden omdat het de klassieker betreft. In de tweede helft was het knokken dan zijn spelers als Elia Kuyt en El Ahmadi fijn in je elftal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beide kanten het randje? Zo heb ik het niet ervaren iig.
Als er een ploeg 'erg opgefokt' was, was het wel Feyenoord.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had het idee dat beide ploegen erg opgefokt waren en weinig rust aan de bal hadden omdat het de klassieker betreft. In de tweede helft was het knokken dan zijn spelers als Elia Kuyt en El Ahmadi fijn in je elftal.
Al mag je als Feyenoord zijnde ook niet verliezen van een Ajax met spelers als Boer Van Der Hoorn Dijks en Sinkgraven in de bassis. Niet als je echt wat wil dit seizoen.
Erg weinig gezien de mogelijkheden die er wel lagen. Feyenoord gaf best veel ruimte weg, en dan moet je gewoon die laatste pass goed geven en staat er weer iemand alleen voor de keeper.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erg weinig valt ook weer mee. Laten we niet doorslaan. Ik heb genoeg positieve (jazeker jawel hihaho) dingen gezien.
Zit niet bij de selectie. Maar als Nantes had gewonnen had Sevilla zaterdag van Villareal moeten winnen en had ik 1k gvdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |