Doel je op SMquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haat en liefde beheerst zich op een dun lijntje.
Pure poëziequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haat en liefde beheerst zich op een dun lijntje.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben je daar een liefhebber van ja?
Die gaan over een half uur starten en dan is het oorlog in deze sc dus ik zou je maar naar een veilige sc begevensquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Heeft feyenoord gewonnen ofzo
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Heeft feyenoord gewonnen ofzo
Ben er stil van.. Altijd in de veronderstelling geleefd dat je alleen voor AZ was.quote:
Sterkte Tjackaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.
Succes Divje en fokkie en insogod.
Dimmak veel plezier.
Kunnen we samenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef dimmak het volgende:
Ik kom vanavond wel kakkerlakken troosten
Nah ik ga wel studerenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan over een half uur starten en dan is het oorlog in deze sc dus ik zou je maar naar een veilige sc begevens
Kwaiiquote:
Have fun! Iedereen trouwens met de wedstrijdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten over een half uur ik ga even omkleden en dan weg.
Succes Divje en fokkie en insogod.
Dimmak veel plezier.
Vilhena basisquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Have fun! Iedereen trouwens met de wedstrijd
Pizza
Ik vind het vooral mooi dat Been nu gillend klaarkomt als het over Gustafson gaat en hij hem niet zag toen hij debuteerdequote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:30 schreef Sked het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk van Mario Been
Nu al gillend klaarkomen op Gustafson is ook behoorlijk opportunistischquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi dat Been nu gillend klaarkomt als het over Gustafson gaat en hij hem niet zag toen hij debuteerde
Toppertje in wordingquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu al gillend klaarkomen op Gustafson is ook behoorlijk opportunistisch
Toch nog paar Feyenoorders kunnen vinden?quote:
jawel. best een groepie ogquote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch nog paar Feyenoorders kunnen vinden?
quote:
Alsjeblieft nietquote:
Jaja hahaquote:
Dan weet je waar je niet moet zijnquote:
Niet eens de onderliggende partij, maar vooral zwak in omschakeling bij Ajax waardoor het wachten is op de 0-1quote:
Als Feyenoord er vaker door zou komen had het niet 0-0 hoeven staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is dit dramatisch slecht van beide kanten
Dit is geen voetbal meer man.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Feyenoord er vaker door zou komen had het niet 0-0 hoeven staan.
Maar als Ajax mogelijkheden benut man manDan staat het al 0-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |