Zeg je al zeker 6 maandquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed. Maak je maar niet druk
Ik kan toch niet in mijn vingers knippen en daar is het danquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg je al zeker 6 maand![]()
Heb je al iets concreets op het oog dan?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:27 schreef Amarantha het volgende:
Van plek 48 naar 38 voor mijn droomhuisje
Hou je nou in manquote:
Qua werk bedoel ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in mijn vingers knippen en daar is het danMaar ja heb ik.
[..]
Mwah half jaar denk ik? Geen idee kan best wel snel gaan. En werk heb ik niet zomaar haha, maar ik ga daar ook niet over praten verder. Ik heb een inkomen en ik ken genoeg die het daar ook prima mee redden hier in Emmen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua werk bedoel ik.
Beter koop je wat, plek 38 duurt nog wel een paar jaar toch zeker?
Dat is dan wel snel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
op wzv hebben ze me hierom gepakt
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeftquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah half jaar denk ik? Geen idee kan best wel snel gaan. En werk heb ik niet zomaar haha, maar ik ga daar ook niet over praten verder. Ik heb een inkomen en ik ken genoeg die het daar ook prima mee redden hier in Emmen.
Wow whut?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeft
Dit is wel waar ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
Inso mag geen ban dan is topic gelijk dood 2 weken
ahahah hier nergens overquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blijquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Elan het volgende:
hardop gelachenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje hosselen op de block en straks eet deze nigga kreeft
Was laatst al dichtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blij
De boss himself was hier laatst al die sloot topic ook eventjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
grtd gewoon sluiten zijn mods ook.blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |