Op donderdag 29 oktober 2015 00:29 schreef Elan het volgende:
Cachet bedoelt tiequote:
ik heb vandaag gerekendquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Elan het volgende:
die 4 -2 toch is dat al weer 20 wedstrijden geleden nee toch
Daarvoor 3-1 toch? Met Kuyt toen ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag gerekend
alleen 4-2 overwinning dar voor heel lang niet
Jeetje.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die domme neukslet komt mijn app niet in.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Die domme neukslet komt mijn app niet in.
Ik betaal inboedel+aansprakelijkheids tientje per maand ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur is een inboedelverzekering? Gemiddeld. Of verschilt dat enorm?
De mijne is een tientje verzekerd tot 30K of zo..quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
Hoe duur is een inboedelverzekering? Gemiddeld. Of verschilt dat enorm?
Oh echt? Dat is wel netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal inboedel+aansprakelijkheids tientje per maand ofzo
Oooooh. Daar ga ik niet blut van worden zo te zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:34 schreef Elan het volgende:
[..]
De mijne is een tientje verzekerd tot 30K of zo..
Oh dus jij zit binnenkort dressuurtjes uit je hoofd te lerenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
dat valt mee gaat alleen over een over ander paardenweekend
Oh. Ik neem mijn woorden terug.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Elan het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan de buurt etc
Fuck die shit zit bissa te roken morgen depressief dan ben ik weer vergeten allesquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dus jij zit binnenkort dressuurtjes uit je hoofd te leren
heerlijk manquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Fuck die shit zit bissa te roken morgen depressief dan ben ik weer vergeten alles
Een baan is ook wel handig als je een ander huis wilt nemen kost best wel een aardige cent aan inrichting en meubeltjes en shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:35 schreef Amarantha het volgende:
WA heb ik al. Paar jaar terug al afgesloten, leek mij wel handig.
Komt allemaal wel goed. Maak je maar niet drukquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Een baan is ook wel handig als je een ander huis wilt nemen kost best wel een aardige cent aan inrichting en meubeltjes en shit.
Vaste lasten zullen ook wel wat hoger uitpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |