SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Chocolade
• Puur
• Melk
• Wit
Tussenstand:
Your beauty never ever scared me.
sorry was gespannenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoef je niet meteen op te hangen lulletje rozenwater
Ik werd anoniem gebeld, ik wist eerst niet wie het waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou stoned echt niet met FOK!kers willen bellen. Eigenlijk ook niet nuchter.
Oh op zo'n fiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Omdat ik na de wedstrijd ga trollen ama.
Don gaat je zeker ban gevenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Omdat ik na de wedstrijd ga trollen ama.
Trustenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb vanavond wel gehoord dat ik knap ben
ben je ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb vanavond wel gehoord dat ik knap ben
Goed bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Inso een foto van kate van vandaag:
[ afbeelding ]
Welkom terug Etsuquote:
In het buitenland en overal behalve op FOK!.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welkom terug Etsu
Waar heb je uitgehangen de laatste maanden?
Is je vakantie al voorbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welkom terug Etsu
Waar heb je uitgehangen de laatste maanden?
Nog meer reisjes gemaakt?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het buitenland en overal behalve op FOK!.
En jij.. afgelopen week?
Ik had ook een ban hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog meer reisjes gemaakt?![]()
Ban he, ik word rebels als ik te lang lief ben geweest
I`m on probationquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook een ban hoor.3 maanden.
Ik werd geband en 2 dagen later ben ik voor 3 weken weggeweest naar Turkije, Cyprus en Griekenland.Daarna lekker aan de studie begonnen, beetje fitnessen en van die dingen.
Ja, was wel leuke vakantie. Veel dingen gedaan en gezien.quote:
Zoals? Moskeegeluiden zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, was wel leuke vakantie. Veel dingen gedaan en gezien.
Alleen zou ik niet snel meer teruggaan naar Istanbul. Opzich leuke stad, maar na 4 dagen heb je het wel weer gezien en irriteer je gewoon aan bepaalde dingen die voor hun heel normaal zijn, maar voor ons niet.
Hoe was Rome schatjes?quote:
Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.quote:
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals? Moskeegeluiden zeker?
Istanbul lijkt me wel echt heel tof.
Ben je ook nog binnenland in gegaan dan of alleen Istanbul?
Veel pizzaatjes gegeten zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.
Hoe was jouwvakantie
?
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel pizzaatjes gegeten zeker![]()
Ja goed hoor. In ieder geval beetje kunnen leren zonder de foks
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan hequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Rome kan je serieus goed eten ja. Ook zonder pastaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.
Dat is wel een positief punt ervan ja.
vooral vrouwen die je in een club lokken met bier voor 200 euroquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Sowieso moet je dat nooit doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Oh is je huisje klaar ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan heDus dat was al dure grap
Die zag ik ook voorbij komen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Knappe knulquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Nou ja. klaar..quote:
Waarom zou jequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. klaar..Moet nog wel wat gebeuren, maar blijkt duurder te zijn maandelijks dan ik verwacht had
Dus veel spulletjes kan ik niet kopen elke maand. En ik twijfel nog of ik hier echt in wil investeren zodat ik er jaren kan blijven of dat ik wat anders gazoeken na een jaar.
Nou ja, niet echt opknappen ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je
Een huis is nooit echt af eigenlijkIk woon hier al ruim een jaar en er moet nog zoveel gebeuren.
De extra slaapkamer van mn oude huisgenote staat nog steeds leeg
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
zou echt niet aan een douche gaan klotenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Is ook wel grappig om te merken dat ik wel vies verwend ben vroeger
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat heeft bijna iedereen wel denk ik.
Ik ook niet hoor, daarom 'bijna'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.
Maar ben laatste 2 jaar echt VIES verwend geraakt.
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Huizen.
Ik heb hier 3+ op de wachtlijst gestaan voor iets waar ik over anderhalf jaar weer uitgezet word omdat ik dan geen student meer ben. Uutje.
Dankje Tjacka.quote:
Ik word sowieso geband.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Was ook een grapjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord verliest ga ik feyenoord toppa trollen
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook een grapjeIk waag me niet in VBL straks
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax verliest ga ik Ajax-toppa trollen.
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.
En jij bent niet op je bekje gevallen.
Ik al sinds ik deze loting voorspelde in het KNVB beker topicquote:
Mijne ook hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaad
En dat terwijl een paar uur daarvoor dat nog als een goeie eigenschap van mij omschreef
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saai
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.quote:
Jullie winnen nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.
Als we winnen heb je een nasmaak eraan en als ze nu nog steeds verliezen ja, dat is nog pijnlijker
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn. Maar goed, kan altijd nog bij mijn pa intrekken als ze me op straat zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachten
Stijn ging ooit een post van mij opzoeken van na de laatste klassieker en toen zei ik gewoon dat Ajax terecht had gewonnen. Haha had ik hem daar even tukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.
Waarom Utrecht en niet in de buurt?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn. Maar goed, kan altijd nog bij mijn pa intrekken als ze me op straat zetten.
Vraag en aanbod he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn ging ooit een post van mij opzoeken van na de laatste klassieker en toen zei ik gewoon dat Ajax terecht had gewonnen. Haha had ik hem daar even tuk
Stijn wordt volwassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagen
Stijn en ik zijn objectieve kijkers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagen
Dan had je anders geleefd dan dat je nu leeftquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
Af en toe vraag ik me wel af hoe ik had geleefd als ik niet leefde hoe ik nu leefde.
Ja, maar hoe?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je anders geleefd dan dat je nu leeft
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn is heel volwassen voor zijn leeftijd. Eng gewoon.
Dan komt zijn wilde periode als hij 40 is ofzo. Of hij krijgt een depressie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.
Jammer.
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgenquote:
Ik zit op Uithof nu. Maakt me verder ook weinig uit waar ik terecht kom, maar enige plaatsen met minder benodigde wachttijd waar ik over een paar jaar kans zou maken zijn de slechte wijken van Zeist enzo.quote:
Heeft die wel een chick?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.
Jammer.
Ik heb een bezorgservice gevonden die een minimum van 5 pond heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgen
Soort van jaquote:
Is echt al maanden geleden dat ik iets via thuisbezorgd.nl heb bezorgd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgen
Baas. In Arnhem is de goedkoopste 6.50 geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een bezorgservice gevonden die een minimum van 5 pond heeft
Had er eerst 1 minimum was 12 pond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas. In Arnhem is de goedkoopste 6.50 geloof ik
Lekker hoor. Ik drink ook geen frisdrank meer, heel af en toe beetje cola light.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is echt al maanden geleden dat ik iets via thuisbezorgd.nl heb bezorgd.Ben ook ruim 7 kilo kwijt na een maand serieus bezig zijn
.
Frisdrank
Vette hap![]()
Droge wijn god.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Al een maand geen bier meer gehad.
Gelukkig mag droge wijn wel.
Ik heb afgelopen weekend ook een bezoekje gebracht bij de Mac hoor. Af en toe zondigen mag.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik drink ook geen frisdrank meer, heel af en toe beetje cola light.
Vette hap kan ik niet weerstaan. Sorry not sorry
Zondigen met Mac.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook een bezoekje gebracht bij de Mac hoor. Af en toe zondigen mag.
Date jij met johannes?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik wilden een BigMac om mijn terugkeer te vieren. Niks mis mee.
rijbewijsje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik wil een nieuwe ID kaart aanvragen, oude kwijt, kan dat bij de gemeente pas vrijdag (___ )
Ik denk, ga bij de politie langs, misschien kan ik een bewijs van vermissing krijgen, dat kan als nood identificatie gelden, maar dat kan dus niet
"Je kan ook een spoedaanvraag doen, maar dan moet je een afspraak maken"
Hoop dat ze de spoedeisende hulp niet ook zo gaan inrichten
Geen paspoort met 40-45 stamps hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik wil een nieuwe ID kaart aanvragen, oude kwijt, kan dat bij de gemeente pas vrijdag (___ )
Ik denk, ga bij de politie langs, misschien kan ik een bewijs van vermissing krijgen, dat kan als nood identificatie gelden, maar dat kan dus niet
Ja kijk, een engelsman die "dutch pub" googlet hengelen we zo graag mogelijk hier heen zodat ie zijn geld kan uitgeven in amsterdam.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik googlede het adres van Dutch pub en 2 minuten later krijg ik KLM reclames, WTFFF
tl;drquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat wel hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen paspoort met 40-45 stamps hebben
Mijn ID-kaart al een jaar of 3.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Mijn ID-kaart is al 4 maanden verlopen ofzo
Merkte je nog veel van de vluchtelingen daar?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wel hebben
Ik heb in Cyprus gevraagd om een stempel ondanks het een EU-land isKreeg ik ook
In Griekenland nog eens geprobeerd, maar die vent was een beetje chagrijnig geloof ik.
2 euro de gram sos.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil misschien in de zomer naar Zuid-Amerika. Is dat te betalen fokkie?
Ja nee niet dus. Maar kan me ook niet legitimeren dus voor een week ofzo. Dus ik ging een beetje de discussie aan, want ik wil me gewoon kunnen legitimerenquote:
Morta is er geweest he. Denk even duur als Zuid-Oost Azie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil misschien in de zomer naar Zuid-Amerika. Is dat te betalen fokkie?
Niet Brazilie juist. Chili of Peru of Mexico lijkt mij wel tof.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morta is er geweest he. Denk even duur als Zuid-Oost Azie.
Behalve als je echt alleen naar Brazilie enzo gaat
Ja. Je kan de sfeer heel goed voelen in Athene. Een Syrier heeft bij ons geprobeerd om vertrouwen te winnen (op een moment sprak die ons aan, liet zijn paspoort enzo zien, vertelde zijn verhaal en hij wilde vanavond op dezelfde plek afspreken want hij vond het heel erg gezellig met ons)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkte je nog veel van de vluchtelingen daar?
Daar kom jij niet met een goed werkend neusbotje wegquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
broertje van knut doet wereldreis al jaar weg ofzo
hij is nu in colombia 2 euro de gram zei knut
De hemelquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat dat het beloofde land is.
Hakenkruisje bij de bank. Moet kunnen johquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Je kan de sfeer heel goed voelen in Athene. Een Syrier heeft bij ons geprobeerd om vertrouwen te winnen (op een moment sprak die ons aan, liet zijn paspoort enzo zien, vertelde zijn verhaal en hij wilde vanavond op dezelfde plek afspreken want hij vond het heel erg gezellig met ons)![]()
Verder is de stad een groot drama ivm economische crisis. Veel winkels zijn in de sale, of gewoon dicht, vernield, banken zijn dicht etc.
Ja datquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hakenkruisje bij de bank. Moet kunnen joh
Godver gewoon 50 gram kopen voor een meier.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kom jij niet met een goed werkend neusbotje weg
Denk dat je er wel ander beeld door krijgt als je daar loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Je kan de sfeer heel goed voelen in Athene. Een Syrier heeft bij ons geprobeerd om vertrouwen te winnen (op een moment sprak die ons aan, liet zijn paspoort enzo zien, vertelde zijn verhaal en hij wilde vanavond op dezelfde plek afspreken want hij vond het heel erg gezellig met ons)![]()
Verder is de stad een groot drama ivm economische crisis. Veel winkels zijn in de sale, of gewoon dicht, vernield, banken zijn dicht etc.
Is prima te vertoeven voor 3 dagen hoor, het centrum is wel gezellig enzo, maar er zijn van die wijken waar je er gewoon niet moet komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Na die informatie heb ik ook getracht de vakantiebestemming aan te passen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Na die informatie heb ik ook getracht de vakantiebestemming aan te passen.
Jup, er zijn nog wel paar wijken/straten die oke zijn, maar gaan langzaamaan ook kapot en dat zie je ook gebeuren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je er wel ander beeld door krijgt als je daar loopt.
Verder lijkt Athene me echt zo`n stad in verval.
Wel lekker goedkoop etenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jup, er zijn nog wel paar wijken/straten die oke zijn, maar gaan langzaamaan ook kapot en dat zie je ook gebeuren.
Ik liep langs gebouwen en een straat waar paar jaar geleden nog heel erg leuk was, bloeiend, vol met winkels enzo, maar op een gegeven moment had een politieagent een jongen daar neergeschoten, natuurlijk groot drama en nu wordt tegenwoordig daar drugs gedeald en wonen er zwervers.![]()
en strippers en een familiedoos condoomsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou dan gewoon een villa huren voor 4 weken.
Op de 1e dag 100 gram kopen.
En gaan met die banaan.
nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en strippers en een familiedoos condooms
Ik heb 2 weken lang tzatziki gegetenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lekker goedkoop eten![]()
En goed eten
Een familiedoos jeetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en strippers en een familiedoos condooms
Skedgod.quote:
wat is er vanavondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skedgod.
Ik moest voor vanavond wel even vrijgelaten worden he
Als Feyenoord maar wintquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skedgod.
Ik moest voor vanavond wel even vrijgelaten worden he
45000 man worden genaaidquote:
ohquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
45000 man worden genaaid
Feyenoord-Ajaxgenotquote:
arme jongenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een familiedoos jeetje.
Ik doe al 25 jaar met een 2-pack
Wat het mooiste is dat we ze vanavond klop geven, en dan krijg je de Boer weer dat de beker niet prioriteit nummer 1 is blabla. En dan 2 weken later nog eens dunnetjes overdoen in de competitie die hij wel belangrijk vindtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Feyenoord maar wint
Ik gun die De Boer de beker niet
Wishfulquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat het mooiste is dat we ze vanavond klop geven, en dan krijg je de Boer weer dat de beker niet prioriteit nummer 1 is blabla. En dan 2 weken later nog eens dunnetjes overdoen in de competitie die hij wel belangrijk vindt![]()
Maarja, wishfull thinking
Altijd relatie gehad en in een relatie eigenlijk nooit met condoom geneuktquote:
Nooit condoom gebruikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd relatie gehad en in een relatie eigenlijk nooit met condoom geneuktBehalve 1 a 2 keer omdat het niet anders kon
Ga Stijn maar lekker dmen dan doei xxxquote:
Heb nog steeds DMban, wat nu?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Stijn maar lekker dmen dan doei xxx
naar Leiden. Daar woont tiequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kan het weten dat dat erg lastig gaat!!
Geen joden in m`n bedquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh nouja, ik wil liever bij jou zijn![]()
verkoop de coke dan liever doorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VA denkt dat je met veel coke nog seks kan hebben
He Opsoquote:
Wiet is saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
verkoop de coke dan liever door
kan ik wiet halen
jawel ik werd alleen geweigerdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want je geloofde mij niet toen ik je een soort van kledingadvies gaf.
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij vertelde hij je dat hij geen homo was, en jij geloofde dat.
Ik heb Stijn proberen te overtuigen naar z'n intro kamp te gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:15 schreef Fok-it het volgende:
Als hij uitgaat gewoon in z`n VVV-shirt
zo'n homo introkamp?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb Stijn proberen te overtuigen naar z'n intro kamp te gaan.
Liever Limitless drugs. Bereik je veel meer meequote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Die drugs van wolf of wall street lijkt me wel wat.
Is hij niet geweest dan? Gemiste kans welquote:
oh is stijn nu al een student?quote:
maakt mij niet uitquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever Limitless drugs. Bereik je veel meer mee
kijk je de serie ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever Limitless drugs. Bereik je veel meer mee
Ja hij doet hbo ict in Leidenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh is stijn nu alweer een student?
wat gaat de tijd snel
Vond beetej saai. Ik kijk Quantico. Bazenseriequote:
Dat is onjuiste informatie.quote:
o ik noem mezelf ook geen studentquote:
Ah, Stinho wilt gewoon een beetje genieten van zn leven: beetje drinken, beetje stelen, beetje hosselen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is onjuiste informatie.
Al moet ik hierbij wel melden dat ik Stijn al 3jaar aanraad om vwo te gaan doen ipv hbo.
lekker leventje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o ik noem mezelf ook geen student
ik ben in weken misschien 6 uur in college geweest
ik ben alleen te laat begonnen met leren voor tentamens.quote:
Vast een FOK!vriendinnetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:19 schreef Fok-it het volgende:
Stijn had toch een vriendin ooit? Waar heeft hij die leren kennen dan?
Dit was een leugen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:19 schreef Fok-it het volgende:
Stijn had toch een vriendin ooit? Waar heeft hij die leren kennen dan?
Vast door GGMM verspreidquote:
Arm kindquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
Ik had vroeger ook een vriendinnetje. Na 2 weken heb ik het uitgemaakt en ik vond het zogenaamd verschrikkelijk.
Ik had als kind nooit een vriendinnetje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:20 schreef Etsu het volgende:
Ik had vroeger ook een vriendinnetje. Na 2 weken heb ik het uitgemaakt en ik vond het zogenaamd verschrikkelijk.
de meeste mannen ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste vrouwen zijn namelijk doodvermoeiend
nooit problemen met mannenquote:
ik heb alleen als kind een 'vriendinnetje' gehadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had als kind nooit een vriendinnetje.
Ik denk dat er tot mijn 14e mensen zijn geweest die ook dachten dat ik homo was.
nou ik heb anders behoorlijk veel problemen met mannen en veel minder met vrouwen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nooit problemen met mannen
altijd logisch nadenken en zeggen waar het op staat
ik heb met niemand problemen eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik heb anders behoorlijk veel problemen met mannen en veel minder met vrouwen.
bijna niet eigenlijk
Soms is dat heel erg lastig omdat er meer bij komt kijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb met niemand problemen eigenlijk
als mensen te vermoeiend worden cut ik ze gewoon uit mn leven
Ik ben daar erg makkelijk in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
Soms is dat heel erg lastig omdat er meer bij komt kijken.
Waarom zet AD.nl jarenoude dingen eropquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dens-Halloween.dhtml
En het feit dat Fok-it dit niet ziet/begrijpt, is natuurlijk ook eenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zet AD.nl jarenoude dingen erop
ik vind dit beangstigendquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:25 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dens-Halloween.dhtml
Denken dat ik naar de datum daarvan kijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
En het feit dat Fok-it dit niet ziet/begrijpt, is natuurlijk ook eenwaard.
De faal ligt vooral bij het AD. Wees niet bangquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik naar de datum daarvan kijk
Nee oke, dat is wel een faal
Gelukkig zie je het zelf ook in.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik naar de datum daarvan kijk
Nee oke, dat is wel een faal
Nou niet meteen m`n gewicht erbij betrekken. Die grapjes vind Tjacka alleen leukquote:
Heh?quote:
niet doen heb je altijd een uur extraquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:35 schreef Etsu het volgende:
ik moet mn klokken in huis nog steeds verzetten naar wintertijd
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet doen heb je altijd een uur extra
Ook lekkerquote:
Nee ik ga wel denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nah kom met mij romantisch studeren
Je mag toch wel andere vrienden hebben van johannes_vermeerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
lief van je
niet tegen johannes zeggen he
ja dat mag vast wel, maar ik wil niet dat hij weet dat ik met jou een zonnebank deelquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je mag toch wel andere vrienden hebben van johannes_vermeer
Is toch gewoon platonischquote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat mag vast wel, maar ik wil niet dat hij weet dat ik met jou een zonnebank deel
Jij bent klaar met mannen zei jequote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
laten we maar hopen dat hij dat denkt, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |