Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Is ook wel grappig om te merken dat ik wel vies verwend ben vroeger
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat heeft bijna iedereen wel denk ik.
Ik ook niet hoor, daarom 'bijna'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.
Maar ben laatste 2 jaar echt VIES verwend geraakt.
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Huizen.
Ik heb hier 3+ op de wachtlijst gestaan voor iets waar ik over anderhalf jaar weer uitgezet word omdat ik dan geen student meer ben. Uutje.
Dankje Tjacka.quote:
Ik word sowieso geband.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Was ook een grapjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord verliest ga ik feyenoord toppa trollen
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook een grapjeIk waag me niet in VBL straks
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax verliest ga ik Ajax-toppa trollen.
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.
En jij bent niet op je bekje gevallen.
Ik al sinds ik deze loting voorspelde in het KNVB beker topicquote:
Mijne ook hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaad
En dat terwijl een paar uur daarvoor dat nog als een goeie eigenschap van mij omschreef
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saai
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.quote:
Jullie winnen nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.
Als we winnen heb je een nasmaak eraan en als ze nu nog steeds verliezen ja, dat is nog pijnlijker
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn. Maar goed, kan altijd nog bij mijn pa intrekken als ze me op straat zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |