Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.quote:
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals? Moskeegeluiden zeker?
Istanbul lijkt me wel echt heel tof.
Ben je ook nog binnenland in gegaan dan of alleen Istanbul?
Veel pizzaatjes gegeten zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.
Hoe was jouwvakantie
?
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel pizzaatjes gegeten zeker![]()
Ja goed hoor. In ieder geval beetje kunnen leren zonder de foks
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan hequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Rome kan je serieus goed eten ja. Ook zonder pastaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.
Dat is wel een positief punt ervan ja.
vooral vrouwen die je in een club lokken met bier voor 200 euroquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Sowieso moet je dat nooit doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Oh is je huisje klaar ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan heDus dat was al dure grap
Die zag ik ook voorbij komen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Knappe knulquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Nou ja. klaar..quote:
Waarom zou jequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. klaar..Moet nog wel wat gebeuren, maar blijkt duurder te zijn maandelijks dan ik verwacht had
Dus veel spulletjes kan ik niet kopen elke maand. En ik twijfel nog of ik hier echt in wil investeren zodat ik er jaren kan blijven of dat ik wat anders gazoeken na een jaar.
Nou ja, niet echt opknappen ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je
Een huis is nooit echt af eigenlijkIk woon hier al ruim een jaar en er moet nog zoveel gebeuren.
De extra slaapkamer van mn oude huisgenote staat nog steeds leeg
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
zou echt niet aan een douche gaan klotenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |