Skedgod.quote:
wat is er vanavondquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skedgod.
Ik moest voor vanavond wel even vrijgelaten worden he
Als Feyenoord maar wintquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skedgod.
Ik moest voor vanavond wel even vrijgelaten worden he
45000 man worden genaaidquote:
ohquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
45000 man worden genaaid
Feyenoord-Ajaxgenotquote:
arme jongenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een familiedoos jeetje.
Ik doe al 25 jaar met een 2-pack
Wat het mooiste is dat we ze vanavond klop geven, en dan krijg je de Boer weer dat de beker niet prioriteit nummer 1 is blabla. En dan 2 weken later nog eens dunnetjes overdoen in de competitie die hij wel belangrijk vindtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Feyenoord maar wint
Ik gun die De Boer de beker niet
Wishfulquote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat het mooiste is dat we ze vanavond klop geven, en dan krijg je de Boer weer dat de beker niet prioriteit nummer 1 is blabla. En dan 2 weken later nog eens dunnetjes overdoen in de competitie die hij wel belangrijk vindt![]()
Maarja, wishfull thinking
Altijd relatie gehad en in een relatie eigenlijk nooit met condoom geneuktquote:
Nooit condoom gebruikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd relatie gehad en in een relatie eigenlijk nooit met condoom geneuktBehalve 1 a 2 keer omdat het niet anders kon
Ga Stijn maar lekker dmen dan doei xxxquote:
Heb nog steeds DMban, wat nu?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga Stijn maar lekker dmen dan doei xxx
naar Leiden. Daar woont tiequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 17:12 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik kan het weten dat dat erg lastig gaat!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |