Stijn ging ooit een post van mij opzoeken van na de laatste klassieker en toen zei ik gewoon dat Ajax terecht had gewonnen. Haha had ik hem daar even tukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.
Waarom Utrecht en niet in de buurt?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn. Maar goed, kan altijd nog bij mijn pa intrekken als ze me op straat zetten.
Vraag en aanbod he.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stijn ging ooit een post van mij opzoeken van na de laatste klassieker en toen zei ik gewoon dat Ajax terecht had gewonnen. Haha had ik hem daar even tuk
Stijn wordt volwassen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagen
Stijn en ik zijn objectieve kijkers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is wel stuk rustiger nu. Kan me paar jaar geleden wel klassiekertje herinneren, toen werd hij helemaal wild in liveverslagen
Dan had je anders geleefd dan dat je nu leeftquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Etsu het volgende:
Af en toe vraag ik me wel af hoe ik had geleefd als ik niet leefde hoe ik nu leefde.
Ja, maar hoe?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan had je anders geleefd dan dat je nu leeft
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijn is heel volwassen voor zijn leeftijd. Eng gewoon.
Dan komt zijn wilde periode als hij 40 is ofzo. Of hij krijgt een depressie.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.
Jammer.
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgenquote:
Ik zit op Uithof nu. Maakt me verder ook weinig uit waar ik terecht kom, maar enige plaatsen met minder benodigde wachttijd waar ik over een paar jaar kans zou maken zijn de slechte wijken van Zeist enzo.quote:
Heeft die wel een chick?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En straks is ie 25 en heeft ie noot gedronken, gerookt, drugs gebruikt.
Jammer.
Ik heb een bezorgservice gevonden die een minimum van 5 pond heeftquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgen
Soort van jaquote:
Is echt al maanden geleden dat ik iets via thuisbezorgd.nl heb bezorgd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als elke andere random student in een klein kamertje. Die niet elke week 3x Thuisbezorgd kan laten bezorgen
Baas. In Arnhem is de goedkoopste 6.50 geloof ikquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een bezorgservice gevonden die een minimum van 5 pond heeft
Had er eerst 1 minimum was 12 pond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baas. In Arnhem is de goedkoopste 6.50 geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |