SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Chocolade
• Puur
• Melk
• Wit
Tussenstand:
Your beauty never ever scared me.
sorry was gespannenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoef je niet meteen op te hangen lulletje rozenwater
Ik werd anoniem gebeld, ik wist eerst niet wie het waren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou stoned echt niet met FOK!kers willen bellen. Eigenlijk ook niet nuchter.
Oh op zo'n fiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Omdat ik na de wedstrijd ga trollen ama.
Don gaat je zeker ban gevenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:34 schreef Tjacka het volgende:
Omdat ik na de wedstrijd ga trollen ama.
Trustenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb vanavond wel gehoord dat ik knap ben
ben je ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb vanavond wel gehoord dat ik knap ben
Goed bezigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor Inso een foto van kate van vandaag:
[ afbeelding ]
Welkom terug Etsuquote:
In het buitenland en overal behalve op FOK!.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welkom terug Etsu
Waar heb je uitgehangen de laatste maanden?
Is je vakantie al voorbij?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welkom terug Etsu
Waar heb je uitgehangen de laatste maanden?
Nog meer reisjes gemaakt?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het buitenland en overal behalve op FOK!.
En jij.. afgelopen week?
Ik had ook een ban hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog meer reisjes gemaakt?![]()
Ban he, ik word rebels als ik te lang lief ben geweest
I`m on probationquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook een ban hoor.3 maanden.
Ik werd geband en 2 dagen later ben ik voor 3 weken weggeweest naar Turkije, Cyprus en Griekenland.Daarna lekker aan de studie begonnen, beetje fitnessen en van die dingen.
Ja, was wel leuke vakantie. Veel dingen gedaan en gezien.quote:
Zoals? Moskeegeluiden zeker?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, was wel leuke vakantie. Veel dingen gedaan en gezien.
Alleen zou ik niet snel meer teruggaan naar Istanbul. Opzich leuke stad, maar na 4 dagen heb je het wel weer gezien en irriteer je gewoon aan bepaalde dingen die voor hun heel normaal zijn, maar voor ons niet.
Hoe was Rome schatjes?quote:
Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.quote:
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals? Moskeegeluiden zeker?
Istanbul lijkt me wel echt heel tof.
Ben je ook nog binnenland in gegaan dan of alleen Istanbul?
Veel pizzaatjes gegeten zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed. Wel gekloot met treinkaartjes. Maar is tof. Nu wachten op vliegtuig.
Hoe was jouwvakantie
?
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel pizzaatjes gegeten zeker![]()
Ja goed hoor. In ieder geval beetje kunnen leren zonder de foks
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan hequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon door blijven zeiken om een sigaret als je 'no' zegt en het echt nodig is om boos te worden wil je dat ze weggaan.
Geld uit je handen pakken.
Taxichauffeurs die je proberen te belazeren.
Waterverkopers langs de snelweg.
Istanbul is wel een mooie stad hoor. Ben daar alleen geweest idd.
Jij nog reisjes gemaakt?
Rome kan je serieus goed eten ja. Ook zonder pastaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Valt mee. Een keer steakhouse. Serieus zelden zo lekker gegeten.
Dat is wel een positief punt ervan ja.
vooral vrouwen die je in een club lokken met bier voor 200 euroquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Sowieso moet je dat nooit doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel gehoord ja. Sowieso die steden richting Zuid-Oost Europa. Budapest heb je dat ook heel erg. Dat je ook niet in moet gaan op gasten die je naar een restaurant lokken want dan ben je gewoon paar honderd/duizend euros armer
Oh is je huisje klaar ?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nee, ben in de zomer uit huis gegaan heDus dat was al dure grap
Die zag ik ook voorbij komen jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Knappe knulquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
#selfie #010baasin010
Nou ja. klaar..quote:
Waarom zou jequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. klaar..Moet nog wel wat gebeuren, maar blijkt duurder te zijn maandelijks dan ik verwacht had
Dus veel spulletjes kan ik niet kopen elke maand. En ik twijfel nog of ik hier echt in wil investeren zodat ik er jaren kan blijven of dat ik wat anders gazoeken na een jaar.
Nou ja, niet echt opknappen ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je
Een huis is nooit echt af eigenlijkIk woon hier al ruim een jaar en er moet nog zoveel gebeuren.
De extra slaapkamer van mn oude huisgenote staat nog steeds leeg
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
zou echt niet aan een douche gaan klotenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt opknappen ofzoMaar zijn wel wat dingetjes. Keuken die ik echt anders wil hebben want fatsoenlijk koken kan gewoon niet
En douche is open zonder een wandje of een deur eromheen. Wat wel kut is in de winter
Maar ook fk duur om te laten maken
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doe je een douchegordijn. Een tientje.
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar dat heeft alsnog vrij weinig zin. Ook met een douchegordijn is het elke dag dweilen omdat je vloer zeiknat is.
Klopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een douchegordijn houdt toch wat meer water tegen dan als je zonder douchegordijn doucht.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Is ook wel grappig om te merken dat ik wel vies verwend ben vroeger
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]Dat heeft bijna iedereen wel denk ik.
Ik ook niet hoor, daarom 'bijna'.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. heb nu chiller casa dan vroeger.
Maar ben laatste 2 jaar echt VIES verwend geraakt.
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
Huizen.
Ik heb hier 3+ op de wachtlijst gestaan voor iets waar ik over anderhalf jaar weer uitgezet word omdat ik dan geen student meer ben. Uutje.
Dankje Tjacka.quote:
Ik word sowieso geband.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje Tjacka.
Hopelijk word ik na vanavond niet meteen weer geband
Was ook een grapjequote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon je mond houden en verder gaan, want tegenin gaan heeft toch geen zin. Doe ik ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
als feyenoord verliest ga ik feyenoord toppa trollen
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook een grapjeIk waag me niet in VBL straks
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saaiquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax verliest ga ik Ajax-toppa trollen.
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaadquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen dingen die policyoverschrijdend zijn.
En jij bent niet op je bekje gevallen.
Ik al sinds ik deze loting voorspelde in het KNVB beker topicquote:
Mijne ook hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was ook de reden van de ban inderdaad
En dat terwijl een paar uur daarvoor dat nog als een goeie eigenschap van mij omschreef
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind trollen in andere clubtopics wel zo saai
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.quote:
Jullie winnen nooit.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel jammer dat Ajax met B-elftal speelt.
Als we winnen heb je een nasmaak eraan en als ze nu nog steeds verliezen ja, dat is nog pijnlijker
Vind het echt gestoord dat die lijsten zo lang zijn. Maar goed, kan altijd nog bij mijn pa intrekken als ze me op straat zetten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn dan studentenwoningen inderdaad. Als je op woningnet je inschrijft kan je gewoon 15 jaar wachten
Stijn ging ooit een post van mij opzoeken van na de laatste klassieker en toen zei ik gewoon dat Ajax terecht had gewonnen. Haha had ik hem daar even tukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe altijd beide. Ik kan mij in het PSVtopic altijd erg vermaken. Zeker als ze posts terug gaan zoeken omdat ik dingen heb gezegd ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |