Lekker hoor. Ik drink ook geen frisdrank meer, heel af en toe beetje cola light.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is echt al maanden geleden dat ik iets via thuisbezorgd.nl heb bezorgd.Ben ook ruim 7 kilo kwijt na een maand serieus bezig zijn
.
Frisdrank
Vette hap![]()
Droge wijn god.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Al een maand geen bier meer gehad.
Gelukkig mag droge wijn wel.
Ik heb afgelopen weekend ook een bezoekje gebracht bij de Mac hoor. Af en toe zondigen mag.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik drink ook geen frisdrank meer, heel af en toe beetje cola light.
Vette hap kan ik niet weerstaan. Sorry not sorry
Zondigen met Mac.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook een bezoekje gebracht bij de Mac hoor. Af en toe zondigen mag.
Date jij met johannes?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik wilden een BigMac om mijn terugkeer te vieren. Niks mis mee.
rijbewijsje tochquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik wil een nieuwe ID kaart aanvragen, oude kwijt, kan dat bij de gemeente pas vrijdag (___ )
Ik denk, ga bij de politie langs, misschien kan ik een bewijs van vermissing krijgen, dat kan als nood identificatie gelden, maar dat kan dus niet
"Je kan ook een spoedaanvraag doen, maar dan moet je een afspraak maken"
Hoop dat ze de spoedeisende hulp niet ook zo gaan inrichten
Geen paspoort met 40-45 stamps hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus ik wil een nieuwe ID kaart aanvragen, oude kwijt, kan dat bij de gemeente pas vrijdag (___ )
Ik denk, ga bij de politie langs, misschien kan ik een bewijs van vermissing krijgen, dat kan als nood identificatie gelden, maar dat kan dus niet
Ja kijk, een engelsman die "dutch pub" googlet hengelen we zo graag mogelijk hier heen zodat ie zijn geld kan uitgeven in amsterdam.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik googlede het adres van Dutch pub en 2 minuten later krijg ik KLM reclames, WTFFF
tl;drquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat wel hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen paspoort met 40-45 stamps hebben
Mijn ID-kaart al een jaar of 3.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Mijn ID-kaart is al 4 maanden verlopen ofzo
Merkte je nog veel van de vluchtelingen daar?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wel hebben
Ik heb in Cyprus gevraagd om een stempel ondanks het een EU-land isKreeg ik ook
In Griekenland nog eens geprobeerd, maar die vent was een beetje chagrijnig geloof ik.
2 euro de gram sos.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:57 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil misschien in de zomer naar Zuid-Amerika. Is dat te betalen fokkie?
Ja nee niet dus. Maar kan me ook niet legitimeren dus voor een week ofzo. Dus ik ging een beetje de discussie aan, want ik wil me gewoon kunnen legitimerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |